Hebben de rest van de Afghanen ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof het daarmee goedkomt, ze hebben nul toekomst daar.
hoezo de rest, dit gezin is echt niet meer afghaanquote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hebben de rest van de Afghanen ook niet.
'niet echt' Ze zijn het nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoezo de rest, dit gezin is echt niet meer afghaan
Het punt is toch juist dat zij niet hetzelfde zijn als alle andere afghanen. Die ouders zijn hierheen gekomen omdat bijv. die moeder geen hoofddoek draagt en het daar neit veilig is voor ze.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Dit is gewoon unfair, nu trek je hen voor op de alle andere afghanen.
Dus je mag hier komen wonen als je als vrouw geen hoofddoek draagtquote:Op donderdag 9 december 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het punt is toch juist dat zij niet hetzelfde zijn als alle andere afghanen. Die ouders zijn hierheen gekomen omdat bijv. die moeder geen hoofddoek draagt en het daar neit veilig is voor ze.
Je mag hier sowieso komen wonenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus je mag hier komen wonen als je als vrouw geen hoofddoek draagt. Zeg dat in Afghanistan, dan heb je zo 3 miljoen inwoners erbij.
watquote:
'Een inleiding in de logica zonder dat er bijzondere voorkennis verondersteld is'.quote:
kk makkelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Een inleiding in de logica zonder dat er bijzondere voorkennis verondersteld is'.
Ja, leuk voor mensen die wiskunde D hebben gedaan tijdens vwo ofzo. Kom ik daar met mijn wiskunde A.
En wat is een gespiegelde E?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een kwantor/quantor verbindt variablen.
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :Squote:
lol je zei impotentiequote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :S
lol je zei sorpquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :S
Ik weet niet eens waar je het over hebt, nooit gehad. dat soort onzin hebben we niet op de uniquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook een kwantor, weet alleen niet wat voor één.
Tegen wie moeten ze?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
25 euro op ajax, twente en psv to win? uitbetaling 108 ekkies. DOEN OF NIET?
Die gespiegelde E is existentionele dinges voorwaarden nog wat, in ieder geval te vertalen als 'er is (tenminste een)', logische OR. Een gespiegelde V is 'voor elke', een logische AND dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook een kwantor, weet alleen niet wat voor één.
SC Heerenveen - FC Twentequote:
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
noh pv, ik ben safebetter.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.
en dat allemaal voor een eu..roquote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
Mag ik vragen wat jij studeert?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gespiegelde E is existentionele dinges voorwaarden nog wat, in ieder geval te vertalen als 'er is (tenminste een)', logische OR. Een gespiegelde V is 'voor elke', een logische AND dus.
Dat heb je al gedaan. Wacht. Nee dat heb je nog niet. Maar dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
te laatquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Die dan 75 op degene die het meeste uitkeert.
definitelyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
hey sky jij wou toch de ex van BS in de top10?
Jeetje wat een niveau.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt, nooit gehad. dat soort onzin hebben we niet op de uni
watquote:
lol vrouwenquote:
Je kunt ook gewoon op de tegenstander van Feyenoord inzetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
te laat
plus ik heb het over combo he
quote:
Nog dikker? Come at me danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat je daar nog dikker van wordt? Dat wil ik niet.
Come in you, as we are.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog dikker? Come at me dan. Zal ik eens mijn walvissenlichaam in de strijd gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |