SC Heerenveen - FC Twentequote:
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
noh pv, ik ben safebetter.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.
en dat allemaal voor een eu..roquote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
Mag ik vragen wat jij studeert?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gespiegelde E is existentionele dinges voorwaarden nog wat, in ieder geval te vertalen als 'er is (tenminste een)', logische OR. Een gespiegelde V is 'voor elke', een logische AND dus.
Dat heb je al gedaan. Wacht. Nee dat heb je nog niet. Maar dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
te laatquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Die dan 75 op degene die het meeste uitkeert.
definitelyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
hey sky jij wou toch de ex van BS in de top10?
Jeetje wat een niveau.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt, nooit gehad. dat soort onzin hebben we niet op de uni
watquote:
lol vrouwenquote:
Je kunt ook gewoon op de tegenstander van Feyenoord inzetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
te laat
plus ik heb het over combo he
quote:
Nog dikker? Come at me danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat je daar nog dikker van wordt? Dat wil ik niet.
Come in you, as we are.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog dikker? Come at me dan. Zal ik eens mijn walvissenlichaam in de strijd gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |