Als het dit jaar half zo succesvol is als toentertijd is het al geslaagd.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Allure_ het volgende:
. Ik had altijd een lievelingsnummer daar en die werd ook echt vaak gedraaid omdat ik 'm iedere uur had aangevraagd
. Maar ik ben 'm kwijt.
Dat accentquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ludo, wat is nu de deal met dandybleu dan? Hoezo zou hij fake zijn? Hij heeft in ieder geval een aantal forumgebruikers genoemd in zijn filmpje van gisteren.
En ondanks die PI meen ik dat ook.quote:
Ik moest razen toen ik dat zag.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dandybleu die helemaal niet was wie hij zei het te zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moest razen toen ik dat zag.
Ze stonden gewoon op het veld hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
Otis, als soort van Milan aanhanger hè? Vond je dan ook niet dat het spel van Ajax enkel ergens op leek omdat de Milanezen een vrije dag hadden opgenomen?
"Kleien" en "gekund".quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
gadverdamme.... ik wilde net ff gaan pissen maar de balans tussen hoeveelheid mannen en vrouwen is nogal verstoord dus gaan vrouwen regelmatig naar de herenwc.
ik kom dus aanlopen en zie net een vrouwelijke collega de herenwc binnenlopen.
dus ik maak rechtsomkeer en kom een paar minuten later terug heeft die bitch een partij zitten klijenwat een lucht man echt affreus.
nou is de collega in kwestie best wel een grenade dus niet verwonderlijk dat zij poept maar die bevestiging daarvan had ik ook wel zonder gekunt....
Welk certificaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef Sok. het volgende:
Godver, wilde ik documentatie maken voor ons project, verwijderde ik even het certificaat zodat ik die stap opnieuw kreeg en kon beschrijven, werkt het nu niet meer![]()
Nouja, liepen net wat kerels te kloten bij onze spullen, dus hopelijk kan ik mezelf er een beetje uit lullen
Ik vond het ook al niks voor jou, Sal.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe erg ik van de leg was...
Kompjoeters.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mweh, te nerderig om uit te leggen.
Gaat over computers enzo.
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga dan paspoppen met dezelfde afmetingen volblaffen als je iets te lullen hebt.
Jij kennende hebt daar geen problemen mee...
Wat bedoel je? Ik heb dit gemist denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik las vandaag wat over die ene chick die het land uit moet. toch wel walgelijk verhaal, spange vriendinnen aside
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfquote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb dit gemist denk ik
1 spaanse A-Team intro voor je reactie
En de die uitzetting dienst heeft al 5 procedures aangespannen tegen hun, ze hebben al 5 keer verloren maar ze spannen steeds weer nieuwe aan in de hoop dat die mensen ALSNOG worden uitgezet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfkutland zijn we toch ook
oh en ze had geefbare vriendinnen maar daar kun jij niks mee =$
disgustingquote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de die uitzetting dienst heeft al 5 procedures aangespannen tegen hun, ze hebben al 5 keer verloren maar ze spannen steeds weer nieuwe aan in de hoop dat die mensen ALSNOG worden uitgezet.
quote:
Het blijft een buitenlander. We kunnen niet verschillen maken tussen vmbo en vwo, gewoon allemaal eruit als het in hun eigen land weer veilig is.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfkutland zijn we toch ook
Veilig in hun landquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het blijft een buitenlander. We kunnen niet verschillen maken tussen vmbo en vwo, gewoon allemaal eruit als het in hun eigen land weer veilig is.
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veilig in hun landdie kinderen kunnen geen afghaans en zijn ziek verwesterd. komt vast wel goed.
Waarom heeft hij het over föhnen op IJburg? Wat maakt het uit waar hij z'n haar doet.quote:
Alsof het daarmee goedkomt, ze hebben nul toekomst daar.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het over föhnen op IJburg? Wat maakt het uit waar hij z'n haar doet.
Volgens mij heb ik dit wel mee gekregen, maar dan toen ze voor de eerste keer uit zouden worden gezet ofzo lang geledenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Troll niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |