Welk liedje?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef Allure_ het volgende:
Meh, waarom zijn er bijna geen piano tutorials voor Nederlandse nummers.
Omdat ik al herkenbaar op Fok! ben geweest. Dus zit het er nu niet meer in helaas.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, waarom heb jij niet zo'n Fotoboek?
Fotoboek van Chivez
Nouja, ik wil graag nummers van Blof oid leren. En ik heb ook wel akkoorden gevonden, maar daar kom ik geen wijs uit.quote:
Ik ben dus te laat? Mogen we geen nieuw materiaal maken dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik al herkenbaar op Fok! ben geweest. Dus zit het er nu niet meer in helaas.
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben dus te laat? Mogen we geen nieuw materiaal maken dan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
nummers van blof? denk je zo indruk te maken zodat je hoger gaat scoren op de schaal van mouzur?
Goede teksten hè?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]. Ik wil gewoon van alles wat leren
. En Blof vind ik mooi
.
Ik kan helaas ook niets anders dan zo'n blaadjes met noten vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik wil graag nummers van Blof oid leren. En ik heb ook wel akkoorden gevonden, maar daar kom ik geen wijs uit.
Bitchquote:
Wat is je plan van aanpak dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nieuw materiaal maken. Jij. Ik. Wij.
Nouja, dan maar even een ander nummer zoeken waar wel een miljoen tutorials van zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik kan helaas ook niets anders dan zo'n blaadjes met noten vinden.
Die maken we aan het eind. Plannen van Aanpak + planning heb ik altijd pas aan het einde gemaakt, als het hele project/whatever al af is.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is je plan van aanpak dan?
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, neem eens wat op dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitch. Jij zou het prachtig vinden als ik dat voor je zong, begeleid door piano
.
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, neem eens wat op dan?
Vast heel effectief, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die maken we aan het eind. Plannen van Aanpak + planning heb ik altijd pas aan het einde gemaakt, als het hele project/whatever al af is.
dezequote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een mooi nummer om te spelen? Ik kom alleen maar fag nummers van one republic - apologize enzo tegen
.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een mooi nummer om te spelen? Ik kom alleen maar fag nummers van one republic - apologize enzo tegen
.
Berry Van Den Bebber - Doe Mennene Mexicanoquote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
.
Even luisteren. En bedankt voor de links.quote:
Nee hoor, ik laat het aan jou over.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog speciale wensen voor het moment-supreme, vrouw?
quote:
Ik zet 'm op het lijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |