Ik ookquote:
Hey, dat is gemeenquote:
Ik ook, nou en.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is buiten de SC posten best leuk.
[..]
Hey, dat is gemeen. Je weet dat ik bindingsangst heb.
Naoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
SKYLARK TYF OP EN GA LEREN KLOOTZAK![]()
![]()
.
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is buiten de SC posten best leuk.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.
quote:
Zie: http://video.vienna.at/us(...)ue#ve_video_player_aquote:Enorme ophef in Oostenrijk! Daar is een seksend koppel in de metro gespot en passagiers haalden massaal hun telefoons erbij om het evenement te filmen!
Het stelletje ging stevig van bil op een bank van het voertuig. Op vele Oostenrijkse internetfora wordt er gediscussieerd, volgens sommigen is het duidelijk en gaat het om een gespeelde scene waarbij een van de inzittenden met zijn telefoon beelden schiet voor een seksfilm. Anderen zeggen dat het gewoon een romantische vrijpartij is!
Hoe dan ook, de passagiers hadden dolle pret en moedigden het stelletje aan!
Ruilseksquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij van de ruilseks was. Verborgen voorwaarden alles.
En of.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ruilseks? Jij bent in de waan dat je mij kunt bekoren?
Wie zegt nieuw? Ik ben Mquote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een nieuweling die zijn eerste post in de kallerbeeeseee maakt. Ik zeg niks.
Skylark is J.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen. Wie is 'M'.
Wacht. Skylark je moet leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |