quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
Kut. Wat een irritante quotedingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[quote]
Ja want zie niet wat er grappig aan is..
Vertel eens
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.
Oh well thanksquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kut. Wat een irritante quotedingen.
Maar waar was ik gebleven.. Oh ja.
Ik weet niet.. ik moet best vaak lachen om sommige posts van je.. Maar er zijn er genoeg die gewoon dom zijn hoor
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
PMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Ahh. Good for you.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Nu je het zegt.. sprekend.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.Ik word bijvoorbeeld vergeleken met Meg van Family Guy.
Heb je alquote:
u'r welcomequote:
Thanksquote:
Nee, ik was daten echt ff zat, dus na een aantal weken is ze weer helemaal vers, en heb ik er, ipv daar gaan we weer gewoon eens zin in, dat is beter, denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?
Dat lijkt me serieus lekker.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
gaffedamme citroen colawie heeft dat verzonnen
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
u'r welcomeHeb je een baan of studie?
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. sprekend.!
Dank je wel, ik koester dit moment.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Daar heb ik ook wel wat van weg, ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,
Hmm.. voeding en dietetiek...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Eh ja, studeer voeding & dietetiek..
Ja das hbo ja dus zo dom zal ik wel niet zijn![]()
Jij?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Voor een dag van morgen
Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven
dat alleen maar een man alleen maar een vrouw
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou.
Hier heb ik ooit een liedje van gemaakt, misschien post ik hem nog wel in FOK!kers maken muziek, gedicht is van Hans Andreus.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
Avril Lavigne.. Toevallig kreeg ik t alweer te horen vandaag, no joke
To be very honest, ik ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmm.. voeding en dietetiek...
Niet echt een studie waarbij ik meteen denk aan slimme mensen maargoed.
Ik plaag je alleen hoor
Ik doe vwo
6e jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |