Dat kijk ik geregeld.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Wie kijkt wel eens locked up abroad?
Ik zal het zo eens luisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828
Deadmau5 heeft net een nieuw album uit schijnbaar hier kan je em helemaal luisteren. Misschien iets om Animale tegen te gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Wie kijkt wel eens locked up abroad?
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:07 schreef Chriz2k het volgende:
Kut, deze heb ik al gezien.
Welterusten.
Ik moest zo laggenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens luisteren.
[..]
[..]
[..]
Die van gisteren met dat dikkerdje?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest zo laggen. 'Ja, de douane is al omgekocht dus er kan je niks gebeuren'
.
moet jy zeggen:')quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die van gisteren met dat dikkerdje?
Dat was sowieso al een zielig mannetje.
Met die cocaïne in spuitbussen?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OHHH SHI---quote:
Is goed, waar spreken we afquote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
moet jy zeggen:')![]()
___!!! internetheld man
![]()
met je grote bek vanachter je computertje
..
kom in het echt een keertje zo stoer doen dan.
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met die cocaïne in spuitbussen?
Ik ga het luisteren MAAR in ruil hiervoor, luister eens power van kanye vanaf 3:19, ik vind dat zo'n vet stukje =$ ken je niet wat muziek die daarop lijkt, maisnon? 8-bit ishquote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
http://dl.dropbox.com/u/2624438/donkerzwaar.mp3
Kijk ik kan het wel, zo'n zwaar electronisch iets. Maar dit wordt me iets te duister
Ik zie het niet. Leg eens uit JBquote:
Nee, ik zou het zonde vinden je puurheid te bezoedelenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Leg eens uit JB
Taal verandert nou eenmaal altijd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Taal verloedering is niet iets om te stimuleren.
Als je iets met hiphop en van die chiptune achtige muziek wil kan je bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga het luisteren MAAR in ruil hiervoor, luister eens power van kanye vanaf 3:19, ik vind dat zo'n vet stukje =$ ken je niet wat muziek die daarop lijkt, maisnon? 8-bit ish
Lekker dynamisch.quote:
Ik ga kijken, tyquote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je iets met hiphop en van die chiptune achtige muziek wil kan je bijvoorbeeld
Next Level checken. Heet het geloof ik. Een hiphop / bit EP van Hayzee die de beats van Zwart Licht doet
http://www.musicmeter.nl/album/128998
Aardappel... anders.quote:
De drums lopen achter de muziek aan, dat is leuk.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
Kijk ik kan het wel, zo'n zwaar electronisch iets. Maar dit wordt me iets te duister
Zo is mij ook verteld dat dit twee naakte mensen zijn terwijl ik gewoon dolfijnen zie hoor. Die mensen zijn gewoon ziek.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zou het zonde vinden je puurheid te bezoedelen
Het is juist logischer die mensen te zien dan de dolfijnen, omdat de rest van de omgeving dezelfde kleur heeft als de dolfijnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo is mij ook verteld dat dit twee naakte mensen zijn terwijl ik gewoon dolfijnen zie hoor. Die mensen zijn gewoon ziek.
[ afbeelding ]
Slecht excuus Chai. Je bent gewoon ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is juist logischer die mensen te zien dan de dolfijnen, omdat de rest van de omgeving dezelfde kleur heeft als de dolfijnen.
Nice.. Ik vind m wel chillquote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Vrinden van de SC![]()
Maar ook hier hoor je dat de instrumenten en in dit geval ook stem elkaar expres najagen, dat is een heel mooi effect.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Bjork heeft Joga gemaakt als een soort nieuw volkslied voor IJsland geloof ik
Que?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
DUUU DUU DUU DUUDU DUU DUU Dqod DROP DOWN
DUUU DUU DUU DUUDU DUU DUU DUUU DUU DUUU
Opschieten.quote:Uw aanvraag met ordernummer XXXXXX is akkoord bevonden door Vodafone en doorgezet naar het magazijn voor verdere afhandeling.
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.
De gegevens van uw contractsaanvraag zijn :
Pincode : 0000
Pukcode : opvraagbaar bij Vodafone via XXXXXXX
U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Met vriendelijke groet,
Sue
Zit zo mooi in elkaar altijdquote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ook hier hoor je dat de instrumenten en in dit geval ook stem elkaar expres najagen, dat is een heel mooi effect.
Het is 1 van mijn favoriete nummers, soms vind ik haar muziek te vaag, ik heb haar een paar jaar terug live gezien en er zitten ook dingen tussen die ik niet trek, maar deze en:
zijn mijn favorieten.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Dqod het volgende:
Maisnon, ga je nog verder met "donkerzwaar"?
Vast niet zeker?
Sorryquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Ik keek m gister al, toen deed je m toch ook al posten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ga kijken op 8:15 dan, ik vind het eng en fascinerend tegelijkertijd.![]()
Voor een dag van morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Bob!quote:
Goed hoor! Met jou?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bob!
Hoe is 't?
Heb morgen sinterklaas bij mij thuis met dev enzo EN HEB ER ZIN IN!
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.quote:
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Oh, lachen!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
Huh wat, nieuwe liefde?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef Madridista het volgende:
Hoi Crack. Ik vind jou echt slimme posts neerzetten altijd.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, lachen!
Ik ga morgen kunst zien met mijn Marisa Tomei date, maar ik verwacht niets....
Ja ik stuur je zo wel PMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Huh wat, nieuwe liefde?Vertel eens?
Ohquote:Ja je bent ook wel een bobby.
Dat ik je posts grappig vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?![]()
Hehequote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Madridista, broek aanhouden. Nare rekel.
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
Kut. Wat een irritante quotedingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[quote]
Ja want zie niet wat er grappig aan is..
Vertel eens
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.
Oh well thanksquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kut. Wat een irritante quotedingen.
Maar waar was ik gebleven.. Oh ja.
Ik weet niet.. ik moet best vaak lachen om sommige posts van je.. Maar er zijn er genoeg die gewoon dom zijn hoor
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Was dat die ene weer het eerst mee over was, Bobby?
PMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Ahh. Good for you.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet mijn ex in ieder geval, maar dat meisje wat stage loopt ja.
Nu je het zegt.. sprekend.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ganz tof, hoor. Alleen losers worden niet vergeleken met cartoonfiguren, omdat ze te nietszeggend zijn.Ik word bijvoorbeeld vergeleken met Meg van Family Guy.
Heb je alquote:
u'r welcomequote:
Thanksquote:
Nee, ik was daten echt ff zat, dus na een aantal weken is ze weer helemaal vers, en heb ik er, ipv daar gaan we weer gewoon eens zin in, dat is beter, denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?
Dat lijkt me serieus lekker.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
gaffedamme citroen colawie heeft dat verzonnen
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
u'r welcomeHeb je een baan of studie?
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. sprekend.!
Dank je wel, ik koester dit moment.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je op Pocahontas lijkt?
Daar heb ik ook wel wat van weg, ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd meer Thora Bitch in Ghost World trouwens,
Hmm.. voeding en dietetiek...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Eh ja, studeer voeding & dietetiek..
Ja das hbo ja dus zo dom zal ik wel niet zijn![]()
Jij?
Ik zeg doenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Voor een dag van morgen
Wanneer ik morgen doodga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken.
Vertel het aan de huizen van steen,
vertel het aan de stad,
hoe lief ik je had.
Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden je niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven
dat alleen maar een man alleen maar een vrouw
dat een mens een mens zo liefhad
als ik jou.
Hier heb ik ooit een liedje van gemaakt, misschien post ik hem nog wel in FOK!kers maken muziek, gedicht is van Hans Andreus.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef Dqod het volgende:
Avril Lavigne.. Toevallig kreeg ik t alweer te horen vandaag, no joke
To be very honest, ik ook nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmm.. voeding en dietetiek...
Niet echt een studie waarbij ik meteen denk aan slimme mensen maargoed.
Ik plaag je alleen hoor
Ik doe vwo
6e jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |