hard_feesten.gifquote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
Anyway, ik ga richting Utrecht om te feesten.
Groetjes.
Je bent ongepland zwanger?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, ik maak me toch net iets kuts mee.
Hey. die zit bij mijn in de klas!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje op de achtergrond!
Hohoho, dat is toevalligquote:Op donderdag 9 december 2010 19:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hey. die zit bij mijn in de klas!
Die gasten hebben in ieder geval aandacht voor de verkeerde dingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die gasten hebben in ieder geval aandacht voor de verkeerde dingen.
Game is alles. Hart voor de game and in love met all of it.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kijken naar de ontblote borsten van de vrouw die buiten beeld valt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Ey ik ga dalijk 2 foto's posten van m'n outfit
1 met overhemd in broek en een eruit. Willen jullie mening geven :$
Overhemd nooit in broek ouwequote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
Nu je het zegt, mijn ex zat daar.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze kijken naar de ontblote borsten van de vrouw die buiten beeld valt.
Ze heeft een beetje een zelfde gezicht als die superlenige Zlata ofzoiets. Maar dan in het donker.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, overhemden dragen met uitgaan.
Ik ga altijd in mijn Hannah Montana shirt.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, overhemden dragen met uitgaan.
Nou, ik was aan het zorgen dat het overal netjes was onder de douche (quote:Op donderdag 9 december 2010 19:55 schreef Maisnon het volgende:
Sky nu heb je nog niet gezegd wat voor kuts je meemaakte
Doe het.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga altijd in mijn Hannah Montana shirt.
Waterpijp.quote:
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Heb je daar een aparte device voor, zoiets zit toch vast aan een scheerapparaat van wat ik gezien heb
roflquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.
Nee. Gewoon roze met glittertjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto op een shirt geprint?
Een foto van mijn penis.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
Wat betalen jullie btw voor een zelfgemaakte pic van m'n zusje.
Volgens mij is dat eerder voor je eigen gevoel dan dat het ook echt vies zou zijn, vooral onder de douche. Maarja, ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apart device. Uit hygiëneoverwegingen.
Die met die animals?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
Dat nummer zit nu de hele tijd in mijn hoofd, Maisnon, kan je het ook weer weghalen?
Niet in het speciaal, gewoon fun hebben maar meestal spreken we/ik ook wel wat meisjes aan voor een gesprek.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
Heb je er trouwens een op het oog, Skylark? Of is het #lonewolf #freeroam?
Ik neem aan dat je game in ordnung is.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet in het speciaal, gewoon fun hebben maar meestal spreken we/ik ook wel wat meisjes aan voor een gesprek.
quote:[IMG]x[/IMG]
Links:quote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
okay kk lelijke foto enz maar da tmaakt niet uit. Het gaat om de overhemd.
[..]
Wat een fagopmerking.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik lijk nu fucking brede heupen te hebben op deze pics. Gelukkig is dat irl niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |