Ik deed het erom, maar het viel me wel opquote:
Nee. Deze was 30 ek ofzo jonghe, dat maakte al m'n geld op.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Maisnon het volgende:
Rechts is wel duidelijk homoseksueler dan links, doe daar je voordeel mee
Bretelsquote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik draag nooit een riem, maakt dit mij minder mannelijk?
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ik heb namelijk altijd een riem in.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?
lolquote:
Mijn erectie houdt hem omhoog.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ligt eraan, zakt je broek af en ziet iedereen dan je piemel?
Bedankt, jij geeft tenminste argumenten. Ik denk dat ik 50/50 ga doen, als ik op de avond geen zin meer heb laat ik m'n overhemd eruit na het urineren.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef Maisnon het volgende:
Rechts is wel mooi netjes en fris en op de uni, maar als je echt je looks wil laten geldendan zeg ik links voor uitgaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedankt, jij geeft tenminste argumenten. Ik denk dat ik 50/50 ga doen, als ik op de avond geen zin meer heb laat ik m'n overhemd eruit na het urineren.
Overhemden staan mij beter op de een of andere manier.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon t-shirt time?
Kijk daar heb je je eigen vraag beantwoord. Als een soort ware Sokrates ondervraging (was het wel sokrates trouwensquote:
Justice, D.A.N.C.E.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Welk nummer is dat ook alweer dat je telkens
DANCE DANCE DANCE
tudududud
DANCE DANCE DANCE
tududud
zpppzpzpzpzp hoort
Zo'n dreunend electro nummer.
Was dat van Justice of van Deadmau5daar moet ik aan denken
Lijkt me een vet nummer.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:19 schreef Maisnon het volgende:DANCE DANCE DANCE
tudududud
DANCE DANCE DANCE
tududud
zpppzpzpzpzp
hierom draag ik dus bijna nooit overhemden zonder iets erbovenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
okay kk lelijke foto enz maar da tmaakt niet uit. Het gaat om de overhemd.
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
11 mensen hadden niet door dat de sinaasappels drugs moesten voorstellen.
wolventruiquote:Op donderdag 9 december 2010 20:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha die dude bij Take Me Out in een wolvenshirt, wat een aanheid!
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:08 schreef Panzermaus het volgende:
Erbij in, vind ik persoonlijk mooier. Staat je beter iig.
lolquote:
Veel electronische muziek; house, techno, psy trance, goa. Ik wilde nog verdergaan met genres opnoemen maar ik kwam erachter dat ik overal wel iets van luister.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Chriz luister jij nou exclusief hiphop en van die Animale muziek
Zulke mensen verdienen het niet om te leven.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Klasgenoot van mij had dat niet doorquote:Op donderdag 9 december 2010 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Wat is er met die ogen gebeurd? Voor de rest heeft het wel wat.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die piercing
ze spuwen vuurquote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is er met die ogen gebeurd? Voor de rest heeft het wel wat.
Minderjarige meisjes met piercingsquote:Op donderdag 9 december 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die piercing
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828quote:Op donderdag 9 december 2010 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel electronische muziek; house, techno, psy trance, goa. Ik wilde nog verdergaan met genres opnoemen maar ik kwam erachter dat ik overal wel iets van luister.
Ik ben als de GTA: Vice City soundtrack.
[..]
Zulke mensen verdienen het niet om te leven.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828
Deadmau5 heeft net een nieuw album uit schijnbaar hier kan je em helemaal luisteren. Misschien iets om Animale tegen te gaan
jij?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Wie kijkt wel eens locked up abroad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |