De watquote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.
Wat houdt dit in?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.
Meisjes geloven veel hoor. Daarom blijft het leuk. Eerst zeggen ze altijd: "NIET je bent me voor de gek aan het houden" en dan zeg ik niks maarquote:Op donderdag 9 december 2010 18:47 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Weet je ook het IQ als ze dat laatste stukje geloven.
Het gaat gewoon niet samen dat je uit Portugal komt en Vato je broer isquote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meisjes geloven veel hoor. Daarom blijft het leuk. Eerst zeggen ze altijd: "NIET je bent me voor de gek aan het houden" en dan zeg ik niks maarglimlach
ik alleen en dan zeggen ze altijd van "
je meende het"
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.quote:
Als het te simpel is is er geen kunst aan. Mijn pa is diplomaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:49 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet samen dat je uit Portugal komt en Vato je broer is. Maak een keuze.
Die is best strak als iedereen meedoet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.
Maar dit kan alleen als je geen dikke vrienden hebt.
pak je daar buit mee? =$quote:Op donderdag 9 december 2010 18:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, omdat meisjes toch geen verstand van voetbal hadden ging ik dan met harde g praten (ik kan het redelijk overtuigend) en zeggen dat ik bij het Nederlands elftal onder de 21 speelde en dat we een oefenwedstrijd tegen Willem II hadden gespeeld en dat we daarom op stap daar waren.
Maar dit kan alleen als je geen dikke vrienden hebt.
Ik zou mij dan eerder voordoen als het neefje van Figo.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het te simpel is is er geen kunst aan. Mijn pa is diplomaat.
Ja deze lukt altijdquote:Op donderdag 9 december 2010 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
pak je daar buit mee? =$
En wie heeft er nou dikke vrienden
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn alle meisjes van 14 en 15 op Fok! bi?
Nu ik erover nadenk heb ik geen dikke vrienden.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
lol zijn er mensen met dikke vrienden?
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja deze lukt altijd. Ik was altijd Castaignos maar sinds die echt speelt is het risico dat meisjes weten hoe hij eruit ziet te groot.
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]waarom bestaande voetballer kiezen, ze hebben er toch geen verstand van
Moet kunnen, mijn Fotoboek is een en al thematiek. Al het heen-en-weer-reactie-verkeer moet je met vier kilo zout nemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik zag het adhv jouw fotoboek. Je zat er weer als een hyena bovenop.
Ik zit nu te zoeken voor de selectie, maar er is zelfs niks over op googlequote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.
gewoon jong oranjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:55 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs de meeste mannen weten niets over het Nederlands Elftal -21 denk ik.
Dan kan ik dat ook wel een keertje gebruiken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit nu te zoeken voor de selectie, maar er is zelfs niks over op google.
Hans.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik verzin er zelf wel een. Davy van Veldhoven ofzo.
Jonge voetballers hebben altijd new-age namen vriend.quote:
Neem dan een leuke naamquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Vriend van me had in Sunny Beach een ruzie tussen Nederlandse negers gesust door over FC Groningen te beginnen, helemaal met teams, namen, 'oude model', dit dat alles. Allemaal verzonnen. Ik hem eerst proberen weg te trekken, uiteindelijk allemaal pais en vree.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
En haar overtuigen dat ze je binnen het team met 'De Truckenman' aansprekenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
GEEF DIE INFO DANquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Rajinder het volgende:
[..]
En haar overtuigen dat ze je binnen het team met 'De Truckenman' aanspreken.
Neem gewoon Jean Marie Pfaffquote:Op donderdag 9 december 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik pak Joshua John. Dan gaan ze als ze thuis zijn mij googlen en dan zien ze dat het een neger is.
Hans is hipquote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jonge voetballers hebben altijd new-age namen vriend.
quote:
gaat wel maar geen top 10quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
Ze ziet eruit als zo'n Mocro-sletje.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
hmm. ze is wel beter dan nancy. En op picca 2 is ze wel weer spang =$quote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skere fotos heeft ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |