Sorryquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Ik keek m gister al, toen deed je m toch ook al posten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ga kijken op 8:15 dan, ik vind het eng en fascinerend tegelijkertijd.![]()
Voor een dag van morgenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb nog een shit ton aan liedjes waar ik aan begonnen ben maar niet af heb gemaakt, maar die wel potentie hebben
Daar dadelijk eens in kijken
Bob!quote:
Goed hoor! Met jou?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bob!
Hoe is 't?
Heb morgen sinterklaas bij mij thuis met dev enzo EN HEB ER ZIN IN!
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.quote:
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Oh, lachen!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! Met jou?
Morgen nog Sinterklaas vieren?Naja gezellig! Ik ga morgen uit eten met m'n nieuwe liefde
Huh wat, nieuwe liefde?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Officieel niet, maar vrienden en zo noemen me meestal zo.
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef Madridista het volgende:
Hoi Crack. Ik vind jou echt slimme posts neerzetten altijd.
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
Was je nu al eerder op een date met haar geweest of niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, lachen!
Ik ga morgen kunst zien met mijn Marisa Tomei date, maar ik verwacht niets....
Ja ik stuur je zo wel PMquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Huh wat, nieuwe liefde?Vertel eens?
Ohquote:Ja je bent ook wel een bobby.
Dat ik je posts grappig vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoi. Ok en wat bedoel je nou precies?![]()
Hehequote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
Madridista, broek aanhouden. Nare rekel.
Vergeleken worden met een cartoonfiguur.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je wat lijkt op Bobby van Bobby's world?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |