Jaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
gevonden
Chriz dit is je sinasappel song
Ik vind die track en clip geniaal iddquote:
Sebastiaan Labrie jaaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 01:10 schreef Koeketrommel het volgende:
Don Diablo.
Ik heb vind 3 BN'ers echt jammie, dat zijn Don Diablo, Dennis Storm en Sebastian Labrie (als je het zo schrijft.Omnomnom.
Wat doet ie nou daar preciesquote:
Nee, je hebt sample sets op de MPC. Hij wisselt heel snel van sample set. Tenzij hij cheat met een laptop natuurlijk. Ik ga slapen. xoxoxxquote:Op donderdag 9 december 2010 01:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat doet ie nou daar precies
Digitaal met 2 tracks tegelijkertijd en dan precies op de beat snel wisselen?
Ik wist niet wat voor een device dat wasquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, je hebt sample sets op de MPC. Hij wisselt heel snel van sample set. Tenzij hij cheat met een laptop natuurlijk. Ik ga slapen. xoxoxx
Er zijn al een paar hits van LOLBOY boven water, weet niet of het ze allemaal zijn. Had hem wel een DM gestuurd met een link naar dat topic.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JAAAAA.
Moet ik even contact opnemen met LOLBOY? Die heeft vast nog wel wat goede knallers.
Yo, waddupquote:
No, you!quote:
Je weet toch dat ik een natuurtalent in Portugees benquote:Op donderdag 9 december 2010 12:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
No, you!
Dadelijk tentamen Portugees, ben nog niet begonnen.Schop me om kwart voor van FOK! af, okay?
Je hebt m'n nummer al schatje.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een natuurtalent in Portugees ben. Geef me je nummer en MMS me de tentamenvragen.
Omdat ik daar geen misbruik van wilde maken heb ik 'm destijds verwijderdquote:Op donderdag 9 december 2010 12:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer al schatje.
Voluptueus me dunkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef reetveter het volgende:
Hoe ziet die Paul er eigenlijk uit?
Wel Whatsapp.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen misbruik van wilde maken heb ik 'm destijds verwijderd. Kun je pingen met je fonna?
Jammer is dat. Nu moet je maar je gewone telefoonnr geven dan.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bon.
Helaas kan mijn fonna geen van allen.
Echt niet, dan ga je me stalken. Oh het is al kwart voor geweest, maar je moet nog even blijvenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer is dat. Nu moet je maar je gewone telefoonnr geven dan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Enige vrouw die een positieve bijdrage levert aan dit topic is Allure, de rest zijn allemaal van die nietszeggende teven die vroeger werden gepest en zich de hele week de tering werken.
Altijd smoesjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt niet, dan ga je me stalken. Oh het is al kwart voor geweest, maar je moet nog even blijven.
Ik ookquote:
Hey, dat is gemeenquote:
Ik ook, nou en.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is buiten de SC posten best leuk.
[..]
Hey, dat is gemeen. Je weet dat ik bindingsangst heb.
Naoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
SKYLARK TYF OP EN GA LEREN KLOOTZAK![]()
![]()
.
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is buiten de SC posten best leuk.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn forumaccount hebben? Zolang je niet met mijn Fotoboek gaat messen en PM's gaat lezen/verspreiden dan mag je.
quote:
Zie: http://video.vienna.at/us(...)ue#ve_video_player_aquote:Enorme ophef in Oostenrijk! Daar is een seksend koppel in de metro gespot en passagiers haalden massaal hun telefoons erbij om het evenement te filmen!
Het stelletje ging stevig van bil op een bank van het voertuig. Op vele Oostenrijkse internetfora wordt er gediscussieerd, volgens sommigen is het duidelijk en gaat het om een gespeelde scene waarbij een van de inzittenden met zijn telefoon beelden schiet voor een seksfilm. Anderen zeggen dat het gewoon een romantische vrijpartij is!
Hoe dan ook, de passagiers hadden dolle pret en moedigden het stelletje aan!
Ruilseksquote:Op donderdag 9 december 2010 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij van de ruilseks was. Verborgen voorwaarden alles.
En of.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ruilseks? Jij bent in de waan dat je mij kunt bekoren?
Wie zegt nieuw? Ik ben Mquote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een nieuweling die zijn eerste post in de kallerbeeeseee maakt. Ik zeg niks.
Skylark is J.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet kunnen. Wie is 'M'.
Wacht. Skylark je moet leren.
ha ha hey die edwin ook weer terug.. ja een nieuw account kan wonderen doen hey? ( ja ik heb ook een kloontje ha ha ... ) oki doki gr panzre mausquote:
Welk liedje?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:41 schreef Allure_ het volgende:
Meh, waarom zijn er bijna geen piano tutorials voor Nederlandse nummers.
Omdat ik al herkenbaar op Fok! ben geweest. Dus zit het er nu niet meer in helaas.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, waarom heb jij niet zo'n Fotoboek?
Fotoboek van Chivez
Nouja, ik wil graag nummers van Blof oid leren. En ik heb ook wel akkoorden gevonden, maar daar kom ik geen wijs uit.quote:
Ik ben dus te laat? Mogen we geen nieuw materiaal maken dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik al herkenbaar op Fok! ben geweest. Dus zit het er nu niet meer in helaas.
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben dus te laat? Mogen we geen nieuw materiaal maken dan?
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:49 schreef Salatrel het volgende:
nummers van blof? denk je zo indruk te maken zodat je hoger gaat scoren op de schaal van mouzur?
Goede teksten hè?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]. Ik wil gewoon van alles wat leren
. En Blof vind ik mooi
.
Ik kan helaas ook niets anders dan zo'n blaadjes met noten vinden.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik wil graag nummers van Blof oid leren. En ik heb ook wel akkoorden gevonden, maar daar kom ik geen wijs uit.
Bitchquote:
Wat is je plan van aanpak dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nieuw materiaal maken. Jij. Ik. Wij.
Nouja, dan maar even een ander nummer zoeken waar wel een miljoen tutorials van zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik kan helaas ook niets anders dan zo'n blaadjes met noten vinden.
Die maken we aan het eind. Plannen van Aanpak + planning heb ik altijd pas aan het einde gemaakt, als het hele project/whatever al af is.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is je plan van aanpak dan?
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, neem eens wat op dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitch. Jij zou het prachtig vinden als ik dat voor je zong, begeleid door piano
.
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, neem eens wat op dan?
Vast heel effectief, jaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die maken we aan het eind. Plannen van Aanpak + planning heb ik altijd pas aan het einde gemaakt, als het hele project/whatever al af is.
dezequote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een mooi nummer om te spelen? Ik kom alleen maar fag nummers van one republic - apologize enzo tegen
.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet er een mooi nummer om te spelen? Ik kom alleen maar fag nummers van one republic - apologize enzo tegen
.
Berry Van Den Bebber - Doe Mennene Mexicanoquote:Op donderdag 9 december 2010 14:03 schreef Allure_ het volgende:
.
Even luisteren. En bedankt voor de links.quote:
Nee hoor, ik laat het aan jou over.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog speciale wensen voor het moment-supreme, vrouw?
quote:
Ik zet 'm op het lijstjequote:
Als het dit jaar half zo succesvol is als toentertijd is het al geslaagd.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef Allure_ het volgende:
. Ik had altijd een lievelingsnummer daar en die werd ook echt vaak gedraaid omdat ik 'm iedere uur had aangevraagd
. Maar ik ben 'm kwijt.
Dat accentquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ludo, wat is nu de deal met dandybleu dan? Hoezo zou hij fake zijn? Hij heeft in ieder geval een aantal forumgebruikers genoemd in zijn filmpje van gisteren.
En ondanks die PI meen ik dat ook.quote:
Ik moest razen toen ik dat zag.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dandybleu die helemaal niet was wie hij zei het te zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moest razen toen ik dat zag.
Ze stonden gewoon op het veld hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
Otis, als soort van Milan aanhanger hè? Vond je dan ook niet dat het spel van Ajax enkel ergens op leek omdat de Milanezen een vrije dag hadden opgenomen?
"Kleien" en "gekund".quote:Op donderdag 9 december 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
gadverdamme.... ik wilde net ff gaan pissen maar de balans tussen hoeveelheid mannen en vrouwen is nogal verstoord dus gaan vrouwen regelmatig naar de herenwc.
ik kom dus aanlopen en zie net een vrouwelijke collega de herenwc binnenlopen.
dus ik maak rechtsomkeer en kom een paar minuten later terug heeft die bitch een partij zitten klijenwat een lucht man echt affreus.
nou is de collega in kwestie best wel een grenade dus niet verwonderlijk dat zij poept maar die bevestiging daarvan had ik ook wel zonder gekunt....
Welk certificaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef Sok. het volgende:
Godver, wilde ik documentatie maken voor ons project, verwijderde ik even het certificaat zodat ik die stap opnieuw kreeg en kon beschrijven, werkt het nu niet meer![]()
Nouja, liepen net wat kerels te kloten bij onze spullen, dus hopelijk kan ik mezelf er een beetje uit lullen
Ik vond het ook al niks voor jou, Sal.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe erg ik van de leg was...
Kompjoeters.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mweh, te nerderig om uit te leggen.
Gaat over computers enzo.
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga dan paspoppen met dezelfde afmetingen volblaffen als je iets te lullen hebt.
Jij kennende hebt daar geen problemen mee...
Wat bedoel je? Ik heb dit gemist denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik las vandaag wat over die ene chick die het land uit moet. toch wel walgelijk verhaal, spange vriendinnen aside
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfquote:Op donderdag 9 december 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb dit gemist denk ik
1 spaanse A-Team intro voor je reactie
En de die uitzetting dienst heeft al 5 procedures aangespannen tegen hun, ze hebben al 5 keer verloren maar ze spannen steeds weer nieuwe aan in de hoop dat die mensen ALSNOG worden uitgezet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfkutland zijn we toch ook
oh en ze had geefbare vriendinnen maar daar kun jij niks mee =$
disgustingquote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
En de die uitzetting dienst heeft al 5 procedures aangespannen tegen hun, ze hebben al 5 keer verloren maar ze spannen steeds weer nieuwe aan in de hoop dat die mensen ALSNOG worden uitgezet.
quote:
Het blijft een buitenlander. We kunnen niet verschillen maken tussen vmbo en vwo, gewoon allemaal eruit als het in hun eigen land weer veilig is.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, zoeen 14-jarig meisje woont hier al 11 jaar en is gewoon nederlands alles, zit op gymnasium. Maar ze komen uit afghanistan en nu wordt dr gezin daarheen teruggestuurd wtfkutland zijn we toch ook
Veilig in hun landquote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het blijft een buitenlander. We kunnen niet verschillen maken tussen vmbo en vwo, gewoon allemaal eruit als het in hun eigen land weer veilig is.
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veilig in hun landdie kinderen kunnen geen afghaans en zijn ziek verwesterd. komt vast wel goed.
Waarom heeft hij het over föhnen op IJburg? Wat maakt het uit waar hij z'n haar doet.quote:
Alsof het daarmee goedkomt, ze hebben nul toekomst daar.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het over föhnen op IJburg? Wat maakt het uit waar hij z'n haar doet.
Volgens mij heb ik dit wel mee gekregen, maar dan toen ze voor de eerste keer uit zouden worden gezet ofzo lang geledenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Troll niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze zijn jong genoeg om dat snel op te pikken.
Hebben de rest van de Afghanen ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof het daarmee goedkomt, ze hebben nul toekomst daar.
hoezo de rest, dit gezin is echt niet meer afghaanquote:Op donderdag 9 december 2010 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hebben de rest van de Afghanen ook niet.
'niet echt' Ze zijn het nog wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoezo de rest, dit gezin is echt niet meer afghaan
Het punt is toch juist dat zij niet hetzelfde zijn als alle andere afghanen. Die ouders zijn hierheen gekomen omdat bijv. die moeder geen hoofddoek draagt en het daar neit veilig is voor ze.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
Dit is gewoon unfair, nu trek je hen voor op de alle andere afghanen.
Dus je mag hier komen wonen als je als vrouw geen hoofddoek draagtquote:Op donderdag 9 december 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het punt is toch juist dat zij niet hetzelfde zijn als alle andere afghanen. Die ouders zijn hierheen gekomen omdat bijv. die moeder geen hoofddoek draagt en het daar neit veilig is voor ze.
Je mag hier sowieso komen wonenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus je mag hier komen wonen als je als vrouw geen hoofddoek draagt. Zeg dat in Afghanistan, dan heb je zo 3 miljoen inwoners erbij.
watquote:
'Een inleiding in de logica zonder dat er bijzondere voorkennis verondersteld is'.quote:
kk makkelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Een inleiding in de logica zonder dat er bijzondere voorkennis verondersteld is'.
Ja, leuk voor mensen die wiskunde D hebben gedaan tijdens vwo ofzo. Kom ik daar met mijn wiskunde A.
En wat is een gespiegelde E?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een kwantor/quantor verbindt variablen.
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :Squote:
lol je zei impotentiequote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :S
lol je zei sorpquote:Op donderdag 9 december 2010 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kom mij commutativiteit,associativiteit,distributiviteit,idempotentie,absorptie alles uitleggen dan facking flikekr :S
Ik weet niet eens waar je het over hebt, nooit gehad. dat soort onzin hebben we niet op de uniquote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook een kwantor, weet alleen niet wat voor één.
Tegen wie moeten ze?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
25 euro op ajax, twente en psv to win? uitbetaling 108 ekkies. DOEN OF NIET?
Die gespiegelde E is existentionele dinges voorwaarden nog wat, in ieder geval te vertalen als 'er is (tenminste een)', logische OR. Een gespiegelde V is 'voor elke', een logische AND dus.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook een kwantor, weet alleen niet wat voor één.
SC Heerenveen - FC Twentequote:
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
noh pv, ik ben safebetter.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ja, makkelijk. Verhoog de inzet.
en dat allemaal voor een eu..roquote:Op donderdag 9 december 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Twente
Vitesse - Ajax
De Graafschap - PSV
Mag ik vragen wat jij studeert?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gespiegelde E is existentionele dinges voorwaarden nog wat, in ieder geval te vertalen als 'er is (tenminste een)', logische OR. Een gespiegelde V is 'voor elke', een logische AND dus.
Dat heb je al gedaan. Wacht. Nee dat heb je nog niet. Maar dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
te laatquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Die dan 75 op degene die het meeste uitkeert.
definitelyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
hey sky jij wou toch de ex van BS in de top10?
Jeetje wat een niveau.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt, nooit gehad. dat soort onzin hebben we niet op de uni
watquote:
lol vrouwenquote:
Je kunt ook gewoon op de tegenstander van Feyenoord inzetten.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
te laat
plus ik heb het over combo he
quote:
Nog dikker? Come at me danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat je daar nog dikker van wordt? Dat wil ik niet.
Come in you, as we are.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog dikker? Come at me dan. Zal ik eens mijn walvissenlichaam in de strijd gooien.
Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig staat er net een provencaalse aardappelschotel in de oven, zodat ik niet meer verleid kan worden.
Alsof ik jou zou uitnodigenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik steek kaarsen aan. Ik trek wijn open. Ik drink geen wijn dus jij mag wijn voor twee. Dan ben je nog makkelijker dan je nu al bent. Come at me.
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Dan niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik jou zou uitnodigen. Schattig.
Wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga geen oordeel geven nadat je voor de 100e keer van account en uiterlijk bent gewisseld.
Allebei al te oud voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
dat eerste kan je geen kapsel noemenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:44 schreef Rajinder het volgende:
Is het een goede transformatie?
Kapsel voor:
[ afbeelding ]
Kapsel na:
[ afbeelding ]
Ongeveer.
Die eeuwige helm danquote:Op donderdag 9 december 2010 17:48 schreef wise het volgende:
[..]
dat eerste kan je geen kapsel noemen
nr2
NG?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Identiteitscrisis, met zulke mensen moet je oppassen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebruik jij je charme offensief maar voor gewillige vrouwen als Dqod en Dromenvangertje.
Je hebt me beledigd, therefore ga ik niet op je walgelijke insinuaties in.quote:
True storyquote:Op donderdag 9 december 2010 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben de heterofiele beste vriend van Allure.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zei alleen dat je labiel, venijnig en te oud voor mij bent. Suck it up. Want ik meen er niks van natuurlijk.
Jij weet dat ik daar niet gevoelig voor ben.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
De afkraken-om-interesse-te-wekken truc. Een PUA manoeuvre, classic maar walgelijk.
Ik gebruik hem toch ook niet, stomme bitch met je PI.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet dat ik daar niet gevoelig voor ben.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik hem toch ook niet, stomme bitch met je PI.
ja, maar natuurlijk niet aan de jarigequote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Rajinder het volgende:
Oké jongens en meisjes. Stel.
Je hebt een verjaardag vanavond en het is een soort van traditie dat iedereen elkaar een vijfje geeft. Je hebt alleen tientjes in de portemonnee. Zou jij een tientje geven zonder een vijfje terug te vragen? Of niet?
deze manquote:Op donderdag 9 december 2010 17:59 schreef Skylark. het volgende:
De afkraken-om-interesse-te-wekken truc. Een PUA manoeuvre, classic maar walgelijk.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JAAAAA.
Moet ik even contact opnemen met LOLBOY? Die heeft vast nog wel wat goede knallers.
Ik weet niet, wij doen dat zo niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:00 schreef Rajinder het volgende:
Oké jongens en meisjes. Stel.
Je hebt een verjaardag vanavond en het is een soort van traditie dat iedereen elkaar een vijfje geeft. Je hebt alleen tientjes in de portemonnee. Zou jij een tientje geven zonder een vijfje terug te vragen? Of niet?
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.quote:
Oke, dan ga ik nu van Fok! af.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.
Ik heb ook al voorgesteld om het af te schaffen. Op het laatst van het jaar heb je ongeveer even veel uitgegeven als ontvangen, afhankelijk van het aantal verjaardagenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij doen dat zo niet.
alsof jij kans maaktquote:Op donderdag 9 december 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit komt je op pussystraf te staan, ik praat niet meer tegen je vandaag.
Dit durven zeggenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nu van Fok! af.
Jij bent de enige reden dat ik hier post.
waardeloze beloftesquote:
Ik kan nog hopen op mijn zusje en een andere vriendquote:Op donderdag 9 december 2010 18:01 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar natuurlijk niet aan de jarige
of je geeft het 10tje samen met nog iemand
supermarkt wisselenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:04 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik kan nog hopen op mijn zusje en een andere vriend. Voor de rest zie ik niemand meer voordat ik vertrek.
Ik moet me even inlezen, ben net thuisquote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa dushiiiii =$.
Wanneer gaat de shizzle online?
zeik dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 18:06 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ik zal een beetje 500 meter om gaan fietsen, dus niet.
pussyhungerquote:Op donderdag 9 december 2010 18:05 schreef Rajinder het volgende:
[..]
De honger van haar pussy wint van de koppigheid.
aandachtquote:Op donderdag 9 december 2010 18:12 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn alle meisjes van 14 en 15 op Fok! bi?
aangaan watquote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond weer eens goed ouderwets aangaan.
Ik verjaardag, maar ik moet rustig doen. Morgen krijgen we belangrijke stof en daarna moet ik nog de hele middag werken.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond weer eens goed ouderwets aangaan.
Wtf, jij doet het andersom?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Het is nu nog t-shirttime, maar om 7 uur ga ik ook weer eens uitgebreid mezelf mooi maken. Van top tot teen.
Welk spelletje is dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U bent uw parkeerschijf vergeten en parkeert daarom buiten de zone P. mag dat?
bedoel je niet dat je nu the shirt before the shirt draagt?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Het is nu nog t-shirttime, maar om 7 uur ga ik ook weer eens uitgebreid mezelf mooi maken. Van top tot teen.
Mensen die niet eerst hun haren doen voordat ze hun boxer aandoen.quote:
Ik heb nog één hoop.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:19 schreef Maisnon het volgende:
geld geven aan iemand die jarig is en dan geld terugvragen
Het enige wat ik na mijn haar doe zijn de sieraden omdoen, maar die draag ik niet altijd. Dus zeg maar dat mijn haren het eindstation zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet eerst hun haren doen voordat ze hun boxer aandoen.
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rondquote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het enige wat ik na mijn haar doe zijn de sieraden omdoen, maar die draag ik niet altijd. Dus zeg maar dat mijn haren het eindstation zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rond. Maar ik doe m'n haar wel als laatst, anders verneukt je overhemd het.
Ja, dan strijkt het je haren weer anders dan hoe je het wilde. Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik loop altijd zo lang mogelijk in m'n boxer rond. Maar ik doe m'n haar wel als laatst, anders verneukt je overhemd het.
te laat, nu ben ik bij huilend naar de clubquote:
Mensen met haarquote:Op donderdag 9 december 2010 18:32 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Ja, dan strijkt het je haren weer anders dan hoe je het wilde. Herkenbaar.
En niet helemaal kaal?quote:
Yankees uiteraard.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef Rajinder het volgende:
Welke honkbalclub heeft de leukste jacks?
wat. Is mozy binnengedrongen?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
He Laki die ene 13 jarige is niet spang man.
Hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
Allure, http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=724250
ik wel, weet niet of het mozy is geluktquote:
lol. show me de inside info dan =$quote:Op donderdag 9 december 2010 18:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik wel, weet niet of het mozy is gelukt
w8 ik eetquote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol. show me de inside info dan =$
Fail omdat Radio Bendeleider.quote:
quote:
grote plannen voor vanavond allesquote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vandaag op stap liegen dat ik pas sinds m'n 14e uit Portugal naar Nederland ben verhuisd en dat Vato Gonzalez mijn broer is.
Ik heb de Nederland onder de 21 kaart al te vaak gespeeld in Tilburg, dat gaat vanaf nu geheid een keer fout.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grote plannen voor vanavond alles
Die heeft aardig wat toppertjes in elkaar gezet. Daar kunnen Flairinho en co nog wat van leren.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:44 schreef Allure_ het volgende:
Hahahaha Luud, deze van lolboy kende ik helemaal niet.
Weet je ook het IQ als ze dat laatste stukje geloven.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vandaag op stap liegen dat ik pas sinds m'n 14e uit Portugal naar Nederland ben verhuisd en dat Vato Gonzalez mijn broer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |