Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.
Je had het kunnen weten Koos, echtquote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Open twee topic en de meest sneue van de twee leidt tot een uitgebreide discussie.
Geloof niet dat je er heeeel erg je best voor hoeft te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom praten jullie zoveel? Ik moet elke dag weer op zoek naar nieuwe SC's.
AC Milan-Ajax 0-2quote:
Vind het zonde. Een discussie over het politieke proces is vele malen interessanter dan een links-rechts discussie omtrent het uitzetten van asielzoekers.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten Koos, echt
Dat is het niet. Het topic begint in een andere wending te krijgen..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het zonde. Een discussie over het politieke proces is vele malen interessanter dan een links-rechts discussie omtrent het uitzetten van asielzoekers.
Yupquote:
Je gelooft toch niet in het communisme he ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup
Net Het Communstisch Manifest besteld via bol.com
Neen, maar vind het interessant om het beroemde werk van Marx een keer te lezen. Ik heb boeken van uiteenlopende onderwerpen in mn kast staan. Politiek, economie, enz. Gewoon omdat ik het boeiend vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet in het communisme he ?
Chill, ik houd wel van gecultiveerde mensen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen, maar vind het interessant om het beroemde werk van Marx een keer te lezen. Ik heb boeken van uiteenlopende onderwerpen in mn kast staan. Politiek, economie, enz. Gewoon omdat ik het boeiend vind.
Is overigens pas iets van de laatste maanden.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chill, ik houd wel van gecultiveerde mensen.
Same here. Ben geen echte boeke vreter. Maar wat ik echt leuk en prettig vind lezen zijn biografieën. Alleen moeten die wat verder reiken dan Wilders en Rutte. Ik ben zeg maar nog zoekende.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is overigens pas iets van de laatste maanden.
Die van Jan Mulder is net uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here. Ben geen echte boeke vreter. Maar wat ik echt leuk en prettig vind lezen zijn biografieën. Alleen moeten die wat verder reiken dan Wilders en Rutte. Ik ben zeg maar nog zoekende.
Bah, dat vind ik zo'n zuurpruim.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die van Jan Mulder is net uit.
Had ik wel zo ingeschat.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik zo'n zuurpruim.
Doe er eens wat aanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zucht, mijn leeftijd houdt mij tegen in het ondernemen van dingen. Ik wil de wereld verkennen
Nog 2 jaar, dan kan ik 100 procent op eigen benen staan.quote:
Baangarantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 2 jaar, dan kan ik 100 procent op eigen benen staan.
De echte grote, historische figuren zijn veel interessanter, vind ik. Ben nu bezig in een boek over de vrije markt. Ben nog maar net begonnen en in het hoofdstuk waar ik ben aanbeland wordt de filosofie achter vrijheid en macht behandeld. In ellenlange zinnen en pittige formuleringen. Maar zeer boeiendquote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here. Ben geen echte boeke vreter. Maar wat ik echt leuk en prettig vind lezen zijn biografieën. Alleen moeten die wat verder reiken dan Wilders en Rutte. Ik ben zeg maar nog zoekende.
Eensquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De echte grote, historische figuren zijn veel interessanter, vind ik. Ben nu bezig in een boek over de vrije markt. Ben nog maar net begonnen en in het hoofdstuk waar ik ben aanbeland wordt de filosofie achter vrijheid en macht behandeld. In ellenlange zinnen en pittige formuleringen. Maar zeer boeiend
Nee, wat ik graag zou willen doen is wat geld sparen, paar maand gaan rondreizen en rustig de tijd eens overdenken, en aangekomen in Nederland iets voor mezelf gaan beginnen. Of later, ligt er helemaal aan natuurlijk hoe de vlag er economisch bij hangt.quote:
Succesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, wat ik graag zou willen doen is wat geld sparen, paar maand gaan rondreizen en rustig de tijd eens overdenken, en aangekomen in Nederland iets voor mezelf gaan beginnen. Of later, ligt er helemaal aan natuurlijk hoe de vlag er economisch bij hangt.
Ok, maar je moet je natuurlijk wel van 2 kanten laten informeren he. De argumenten tegen de vrije markt, en de argumenten die voor de vrije markt zijn. Dogmatisch zijn is nooit goed. Ik zou binnenkort wel eens een boek willen lezen over het conservatismequote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De echte grote, historische figuren zijn veel interessanter, vind ik. Ben nu bezig in een boek over de vrije markt. Ben nog maar net begonnen en in het hoofdstuk waar ik ben aanbeland wordt de filosofie achter vrijheid en macht behandeld. In ellenlange zinnen en pittige formuleringen. Maar zeer boeiend
____________________-quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen tekeningen van kinderen. Ik heb ook niets tegen blootfoto's van kinderen, ook niet tegen ouders die blootfoto's van kinderen maken. Dat de (corrupte) rakkers van het OM dit wel als kp zien, betekent dat ze daar bij het OM geen gezond verstand bezitten en 2 maal zo autistisch zijn als een gemiddelde FOK!ker.
Vind ik niet. Ik vind dat ik als ouder best mijn kinderen naakt in de tuin of op het strand oid mag laten loslopen en van dat dagje in de tuin of op het strand foto's mag maken voor in het familie-album. Of van het in badje doen oid..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
____________________-
Wat vinden jullie hiervan. Best wel schokkend..
Ik heb ook wel foto's van mezelf dat ik als kind zijnde in bad zit, ja daar staat m'n piem0l ook gewoon op. Maar als je kijkt in welke context hij het zegt....quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind dat ik als ouder best mijn kinderen naakt in de tuin of op het strand oid mag laten loslopen en van dat dagje in de tuin of op het strand foto's mag maken voor in het familie-album. Of van het in badje doen oid..
Jij bent misschien uit een andere tijd, maar in mijn kleine kindertijd was het nog normaal dat er foto's werden gemaakt van naakte babies op een lamswolletje of in het badje oid.. En daar was niks seksueels aan hoor..
Je moet ook weer niet doorslaan: mag je soms ook niet naar de geslachtsdelen van je kind kijken als je ze moet afvegen in het kader van een schone luier?? Of moet het bezoek weggestuurd worden??
Ik weet niet of het boek uitdraait op een tirade tegen de vrije markt. Vermoed van niet, eerlijk gezegd. Overigens zijn we allemaal bekend met de argumenten voor de vrije markt, nietwaar? Dat ideaal wordt ons immers bijgebracht tijdens de schooljaren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, maar je moet je natuurlijk wel van 2 kanten laten informeren he. De argumenten tegen de vrije markt, en de argumenten die voor de vrije markt zijn. Dogmatisch zijn is nooit goed. Ik zou binnenkort wel eens een boek willen lezen over het conservatisme
Dat me aan vroeger denken... 2003/2004..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom praten jullie zoveel? Ik moet elke dag weer op zoek naar nieuwe SC's.
Welke context is dat dan? Want ik haal geen andere context dan ik bedoel uit de door jou aangehaalde quote..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ook wel foto's van mezelf dat ik als kind zijnde in bad zit, ja daar staat m'n piem0l ook gewoon op. Maar als je kijkt in welke context hij het zegt....
Bij mij in de economie boeken wordt er niet echt een mening gegeven over de vrije markt. Maar goed, berekenen de winst van een bakker....dat een bakker vrij is is natuurlijk normaal. Er staat niet, het ziekenhuis heeft 15 kanker patiënten, hoeveel winst zouden ze hebben? Ze nemen in dit soort dingen vaak wel een neutrale plaats in.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of het boek uitdraait op een tirade tegen de vrije markt. Vermoed van niet, eerlijk gezegd. Overigens zijn we allemaal bekend met de argumenten voor de vrije markt, nietwaar? Dat ideaal wordt ons immers bijgebracht tijdens de schooljaren.
Waarom hij zo fanatiek opkomt voor kinderlijk bloot.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke context is dat dan? Want ik haal geen andere context dan ik bedoel uit de door jou aangehaalde quote..
De neutraliteit is slechts schijn. In die boeken wordt je klaargestoomd voor deelname aan ons kapitalistische systeem. Aan alternatieven wordt geen aandacht besteed. Dat is voor middelbare scholieren ook niet relevant aangezien zij moeten presteren in de huidige maatschappij.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij mij in de economie boeken wordt er niet echt een mening gegeven over de vrije markt. Maar goed, berekenen de winst van een bakker....dat een bakker vrij is is natuurlijk normaal. Er staat niet, het ziekenhuis heeft 15 kanker patiënten, hoeveel winst zouden ze hebben? Ze nemen in dit soort dingen vaak wel een neutrale plaats in.
Daar heb je gelijk in, het is natuurlijk wel de bedoeling dat de mensen in een bepaalde mind-setting komen. Maar geef toe, er zijn geen gangbare alternatieven om handen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De neutraliteit is slechts schijn. In die boeken wordt je klaargestoomd voor deelname aan ons kapitalistische systeem. Aan alternatieven wordt geen aandacht besteed. Dat is voor middelbare scholieren ook niet relevant aangezien zij moeten presteren in de huidige maatschappij.
Doe ik ook in bepaalde mate.. Zolang het mijn kinderen zijn (of die van vrienden etc) en er niks seksueels aan is (gewoon de feitelijke situatie aan het strand, in de tuin etc), moet ik gewoon foto's van mijn kinderen kunnen maken voor het familie-album.. Of ze nu naakt zijn of niet,quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom hij zo fanatiek opkomt voor kinderlijk bloot.
Ik plaats ook geen vraagtekens bij foto's van kleine kindertjes die er in hun naki opstaan. Ik plaats vraagtekens bij linksevriesenogwat omdat hij het met zoveel verve verdedigd. En dit is niet de eerste keer dat ik hem dat zie doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe ik ook in bepaalde mate.. Zolang het mijn kinderen zijn (of die van vrienden etc) en er niks seksueels aan is (gewoon de feitelijke situatie aan het strand, in de tuin etc), moet ik gewoon foto's van mijn kinderen kunnen maken voor het familie-album.. Of ze nu naakt zijn of niet,
Zoals jij al zei: ook van jou zijn foto's in het badje. Ik zou het echt te bizar voor woorden vinden als ouders geen foto's meer mogen maken van hun pasgeborene op de buik van mama of hun kleintje in het badje (en er is ook maar een glimp van een geslachtsdeel te zien)..
Ok, helder.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik plaats ook geen vraagtekens bij foto's van kleine kindertjes die er in hun naki opstaan. Ik plaats vraagtekens bij linksevriesenogwat omdat hij het met zoveel verve verdedigd. En dit is niet de eerste keer dat ik hem dat zie doen.
Klopt. Dat betekent echter niet dat er niet kritisch mag worden gekeken naar het systeem. Of de auteur van het boek dat ik lees een alternatief presenteert, weet ik nog niet. Ben nog maar op een kwartquote:Op woensdag 8 december 2010 23:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is natuurlijk wel de bedoeling dat de mensen in een bepaalde mind-setting komen. Maar geef toe, er zijn geen gangbare alternatieven om handen.
Interessante materie inderdaad. Ik heb echter totaal geen affiniteit met het CDA, dus zal zo'n boek niet snel aanschaffen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Dat betekent echter niet dat er niet kritisch mag worden gekeken naar het systeem. Of de auteur van het boek dat ik lees een alternatief presenteert, weet ik nog niet. Ben nog maar op een kwart
Goede oude tijdquote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat me aan vroeger denken... 2003/2004..
Toen ik nog jong was...quote:
Toen vermeed ik fok nog als de pest.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat me aan vroeger denken... 2003/2004..
-tquote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen vermeed ik fok nog als de pest.
Je doelt toch op mijn post met die link..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Interessante materie inderdaad. Ik heb echter totaal geen affiniteit met het CDA, dus zal zo'n boek niet snel aanschaffen.
Dat zeker, maar aan kritisch alleen zijn help je de wereld niet. Er moeten bepaalde dingen aan veranderd worden, dan lever je pas een constructieve bijdrage. Maar ik ben zeker benieuwd naar het alternatief. Al zal dat wel een soort aanverwant kapitalisme zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Dat betekent echter niet dat er niet kritisch mag worden gekeken naar het systeem. Of de auteur van het boek dat ik lees een alternatief presenteert, weet ik nog niet. Ben nog maar op een kwart
Had ik dat ook maar gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen vermeed ik fok nog als de pest.
Suarez weer geschorst is alles wat ik weetquote:
Ik heb niet zo heel lang geleden een topic geopend over een wereld zonder geld. Dat moet een alternatief zijn voor het huidige systeem. Het topic was een groot succes, al liepen de spanningen zo nu en dan nogal hoog opquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doelt toch op mijn post met die link..
[..]
Dat zeker, maar aan kritisch alleen zijn help je de wereld niet. Er moeten bepaalde dingen aan veranderd worden, dan lever je pas een constructieve bijdrage. Maar ik ben zeker benieuwd naar het alternatief. Al zal dat wel een soort aanverwant kapitalisme zijn.
Ik was sowieso veels te druk bezig met admin zijn van een eigen forum wat ik had opgezet, voor de humor, voor een lokaal jongerencentrum. Maar dat was een beetje uit de klauwen gelopen en werd opeens populair.quote:
Korte omschrijving?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang geleden een topic geopend over een wereld zonder geld. Dat moet een alternatief zijn voor het huidige systeem. Het topic was een groot succes, al liepen de spanningen zo nu en dan nogal hoog op
Een wereld zonder geldquote:
Als jij nou gewoon hier blijft, dan ga ik wel met je vrouw fokken.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Ik kan gezellig blijven fokken of met mijn vrouw naar bed gaan en hopen op iets gezelligs..... lastig
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Ik kan gezellig blijven fokken of met mijn vrouw naar bed gaan en hopen op iets gezelligs..... lastig
Veel wijsheid toegewenstquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.quote:
Herhaling van zetten (maar doe ik zelf ook regelmatig)quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.
Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden
Huh?? En evolueren kun je ook niet bedoelen, want dat wordt gezien als iets positiefs....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon hier blijft, dan ga ik wel met je vrouw fokken.
Ach, vind dat de bedenker een aantal nadelige neveneffecten van het kapitalisme op kundige wijze blootlegt en hetgeen hij voorstelt is op zn minst interessant te noemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
Waar heb ik jouw voor domme mongool uitgemaakt?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden
Nergens, maar jouw benadering jegens mij suggereert dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik jouw voor domme mongool uitgemaakt?
Hoeft niet perse, de mensen verandert telkens door.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? En evolueren kun je ook niet bedoelen, want dat wordt gezien als iets positiefs....
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nergens, maar jouw benadering jegens mij suggereert dat wel.
Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
EENSquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hou toch op zeg... HIER houden we het leuk.. Op de rest van POL doen jullie maar waar je zin in hebt
Late reactie fok..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....
In beide gevallen zal je dan ook wel niet vicieuze cirkel bedoelen? da's namelijk een contradictio in terminis dan nog steeds.
Evalueren natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....
In beide gevallen zal je dan ook wel niet vicieuze cirkel bedoelen? da's namelijk een contradictio in terminis dan nog steeds.
SMO?? Iets met omscholen te maken?quote:
Handig wel he mijn posts??quote:
Relatief voor de waarnemer (jij) want ik kwam, las en reageerde er op. 2, 3 ? seconden hooguit.quote:
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.quote:
\quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Relatief voor de waarnemer (jij) want ik kwam, las en reageerde er op. 2, 3 ? seconden hooguit.
Sociaal Medisch Onderzoek.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SMO?? Iets met omscholen te maken?
net zoals een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoewel er bij evolueren ook vaak aan iets [i]positiefs[/i] wordt gedacht meestalquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.
Wat een ellende.. Sterkte en vooral: succes!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Sociaal Medisch Onderzoek.
Dan beoordelen ze mijn invaliditeit, nooit gewild maar nu moet ik er aan geloven.
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedruktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een ellende.. Sterkete en vooral: succes!![]()
Mensonterend (voor het gevoel iig)..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedrukt
Wat voor stempel ?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedrukt
Nummer twee wordt dat dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensonterend (voor het gevoel iig)..
Het gaat hier om een sociaal medisch onderzoek, ik heb hier zo niet in 1 2 3 een voorstelling bij. Maar ik vermoed dat het gaat om een afkeuring?quote:
Vaak wel, na je 28e heb je je top wel gehad qua hersenproductiviteit (nieuwe dingen dan) en velen worden weer 'dom' naarmate men ouder wordt, echter dat is dan wel vervangen door 'wijsheid' namelijk weten hoe de boel echt werkt en wat dus zuigt en nep was e.d. Als geheel zie ik de mensheid eerder de-evolueren. Een wetenschappelijke theorie is ook verfilmd. Die film komt binnenkort op tv, of is net geweest. idiocrazyquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |