Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.
Je had het kunnen weten Koos, echtquote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Open twee topic en de meest sneue van de twee leidt tot een uitgebreide discussie.
Geloof niet dat je er heeeel erg je best voor hoeft te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom praten jullie zoveel? Ik moet elke dag weer op zoek naar nieuwe SC's.
AC Milan-Ajax 0-2quote:
Vind het zonde. Een discussie over het politieke proces is vele malen interessanter dan een links-rechts discussie omtrent het uitzetten van asielzoekers.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten Koos, echt
Dat is het niet. Het topic begint in een andere wending te krijgen..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het zonde. Een discussie over het politieke proces is vele malen interessanter dan een links-rechts discussie omtrent het uitzetten van asielzoekers.
Yupquote:
Je gelooft toch niet in het communisme he ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup
Net Het Communstisch Manifest besteld via bol.com
Neen, maar vind het interessant om het beroemde werk van Marx een keer te lezen. Ik heb boeken van uiteenlopende onderwerpen in mn kast staan. Politiek, economie, enz. Gewoon omdat ik het boeiend vind.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet in het communisme he ?
Chill, ik houd wel van gecultiveerde mensen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neen, maar vind het interessant om het beroemde werk van Marx een keer te lezen. Ik heb boeken van uiteenlopende onderwerpen in mn kast staan. Politiek, economie, enz. Gewoon omdat ik het boeiend vind.
Is overigens pas iets van de laatste maanden.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chill, ik houd wel van gecultiveerde mensen.
Same here. Ben geen echte boeke vreter. Maar wat ik echt leuk en prettig vind lezen zijn biografieën. Alleen moeten die wat verder reiken dan Wilders en Rutte. Ik ben zeg maar nog zoekende.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is overigens pas iets van de laatste maanden.
Die van Jan Mulder is net uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same here. Ben geen echte boeke vreter. Maar wat ik echt leuk en prettig vind lezen zijn biografieën. Alleen moeten die wat verder reiken dan Wilders en Rutte. Ik ben zeg maar nog zoekende.
Bah, dat vind ik zo'n zuurpruim.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die van Jan Mulder is net uit.
Had ik wel zo ingeschat.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik zo'n zuurpruim.
Doe er eens wat aanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zucht, mijn leeftijd houdt mij tegen in het ondernemen van dingen. Ik wil de wereld verkennen
Nog 2 jaar, dan kan ik 100 procent op eigen benen staan.quote:
Baangarantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog 2 jaar, dan kan ik 100 procent op eigen benen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |