Inderdaad, ik dacht jij een pvda'er was. Maar neen, een kei en keiharde PVV'erquote:
Dat is iig beter dan mlg, maar kijk uit voor bans.quote:
Eerste wat ik hoorde toen ik overschakelde "Jezus Chrrristus"quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kijk (zo goed als) nooit naar MR
Ik blijf beschaafd, ga dadelijk toch bier drinken met mijn hond.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is iig beter dan mlg, maar kijk uit voor bans.
Zuipschuit die hond van jequote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik blijf beschaafd, ga dadelijk toch bier drinken met mijn hond.
mlg vond ik in het begin niets, maar hij wordt wel steeds beterquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind mIg wel ok, al kan het een stuk minder links/rechts georeer en soms loopt ie een beetje over de top/emotioneel te fokken maar het is geen domme man.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doel op de wiki-leaks discussie van vorige week, waar betyar en mlg een ban kregen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind mIg wel ok, al kan het een stuk minder links/rechts georeer en soms loopt ie een beetje over de top/emotioneel te fokken maar het is geen domme man.
Hou opquote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ja dat was een hele foute opmerking van betyar
Was wel een goed discussie topic..wanneer je door de onzin heen lasquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doel op de wiki-leaks discussie van vorige week, waar betyar en mlg een ban kregen.
Onder de gordel was het zelfs.quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Moet je daar dan de deur voor uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
die is nog bevroren, kraanwater voor mijn manneke.
Have fun!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga even met het hondje (mini paard) kijken of het gildehuis open is. Tot later.
Top have funquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
en ik zelf dan? Effe een pilske pakken, beetje buurten met dorpsgenoten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |