Ah, JK!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef Tem het volgende:
btw PenW vanavond met Jan Kees de Jager en Marietje Schaake
Die vent is een grote vlekquote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kees Jan....soort blinde vlek daarvoor geloof ik
Vetvlekquote:
Ik vind hem goed flauwquote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TomLievense het volgende:
Let me introduce myself, my name is Yankees the Jager.
Heb jij misschien nog een klein autootje te koop? Ik moet in februari op stage en dan heb ik waarschijnlijk een auto nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we het maar weer over auto's hebben?? Ineens behoorlijk rustig hier..
Nope.. Mijn auto is niet klein, heel oud en hij is niet te koopquote:Op woensdag 8 december 2010 21:16 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een klein autootje te koop? Ik moet in februari op stage en dan heb ik waarschijnlijk een auto nodig.
Die is ook goed flauw.quote:
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto'squote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.. Mijn auto is niet klein, heel oud en hij is niet te koop
Als je een autootje hebt voor een klein bedrag wil ik je wel vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto's
Een Honda Concertoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto's
Niet in de SCquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Montov het volgende:
Kan een van jullie PTA'ers mij vertellen waar ik POL kan vinden?
Ik heb op internet gevonden dat ¤650,- een goede prijs is voor een Honda Concerto. Daarvoor wil ik hem wel overnemen.quote:
Om de hoek rechts het grindpad over..bij die groene deur.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Montov het volgende:
Kan een van jullie PTA'ers mij vertellen waar ik POL kan vinden?
Sla je slag (op internet) zou ik zeggen.. Mij heeft íe nog nooit in de steek gelatenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb op internet gevonden dat ¤650,- een goede prijs is voor een Honda Concerto. Daarvoor wil ik hem wel overnemen.
Bron: http://auto.marktplaats.n(...)5-automaat-1991.html
Ik zal nooit meer mijn post editten als jij aan het reageren ben, ik snap dat dit niet handig is. Ben je bereid dit te aanvaarden?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sla je slag zou ik zeggen.. Mij heeft íe nog nooit in de steek gelaten
En ik rijd geen automaat
EN NIET je post editten als ik ah reageren ben!!
Je excuses wel, je geld voor mij auto niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Ben je bereid dit te aanvaarden?
Mwa, ik kijk er altijd wel graag naar. Jammer dat ze altijd zo moeilijk doen over abortus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Tem het volgende:
Moraalridders wat een verschrikkelijk programma is dat toch
Inderdaad, ik dacht jij een pvda'er was. Maar neen, een kei en keiharde PVV'erquote:
Dat is iig beter dan mlg, maar kijk uit voor bans.quote:
Eerste wat ik hoorde toen ik overschakelde "Jezus Chrrristus"quote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kijk (zo goed als) nooit naar MR
Ik blijf beschaafd, ga dadelijk toch bier drinken met mijn hond.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat is iig beter dan mlg, maar kijk uit voor bans.
Zuipschuit die hond van jequote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik blijf beschaafd, ga dadelijk toch bier drinken met mijn hond.
mlg vond ik in het begin niets, maar hij wordt wel steeds beterquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind mIg wel ok, al kan het een stuk minder links/rechts georeer en soms loopt ie een beetje over de top/emotioneel te fokken maar het is geen domme man.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doel op de wiki-leaks discussie van vorige week, waar betyar en mlg een ban kregen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind mIg wel ok, al kan het een stuk minder links/rechts georeer en soms loopt ie een beetje over de top/emotioneel te fokken maar het is geen domme man.
Hou opquote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Ja dat was een hele foute opmerking van betyar
Was wel een goed discussie topic..wanneer je door de onzin heen lasquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doel op de wiki-leaks discussie van vorige week, waar betyar en mlg een ban kregen.
Onder de gordel was het zelfs.quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
Moet je daar dan de deur voor uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
die is nog bevroren, kraanwater voor mijn manneke.
Have fun!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga even met het hondje (mini paard) kijken of het gildehuis open is. Tot later.
Top have funquote:Op woensdag 8 december 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
en ik zelf dan? Effe een pilske pakken, beetje buurten met dorpsgenoten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |