Ah, JK!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef Tem het volgende:
btw PenW vanavond met Jan Kees de Jager en Marietje Schaake
Die vent is een grote vlekquote:Op woensdag 8 december 2010 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kees Jan....soort blinde vlek daarvoor geloof ik
Vetvlekquote:
Ik vind hem goed flauwquote:Op woensdag 8 december 2010 21:05 schreef TomLievense het volgende:
Let me introduce myself, my name is Yankees the Jager.
Heb jij misschien nog een klein autootje te koop? Ik moet in februari op stage en dan heb ik waarschijnlijk een auto nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we het maar weer over auto's hebben?? Ineens behoorlijk rustig hier..
Nope.. Mijn auto is niet klein, heel oud en hij is niet te koopquote:Op woensdag 8 december 2010 21:16 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een klein autootje te koop? Ik moet in februari op stage en dan heb ik waarschijnlijk een auto nodig.
Die is ook goed flauw.quote:
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto'squote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.. Mijn auto is niet klein, heel oud en hij is niet te koop
Als je een autootje hebt voor een klein bedrag wil ik je wel vergeven.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto's
Een Honda Concertoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hebbie dan?...sorry Tom weer over auto's
Niet in de SCquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Montov het volgende:
Kan een van jullie PTA'ers mij vertellen waar ik POL kan vinden?
Ik heb op internet gevonden dat ¤650,- een goede prijs is voor een Honda Concerto. Daarvoor wil ik hem wel overnemen.quote:
Om de hoek rechts het grindpad over..bij die groene deur.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Montov het volgende:
Kan een van jullie PTA'ers mij vertellen waar ik POL kan vinden?
Sla je slag (op internet) zou ik zeggen.. Mij heeft íe nog nooit in de steek gelatenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb op internet gevonden dat ¤650,- een goede prijs is voor een Honda Concerto. Daarvoor wil ik hem wel overnemen.
Bron: http://auto.marktplaats.n(...)5-automaat-1991.html
Ik zal nooit meer mijn post editten als jij aan het reageren ben, ik snap dat dit niet handig is. Ben je bereid dit te aanvaarden?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sla je slag zou ik zeggen.. Mij heeft íe nog nooit in de steek gelaten
En ik rijd geen automaat
EN NIET je post editten als ik ah reageren ben!!
Je excuses wel, je geld voor mij auto niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Ben je bereid dit te aanvaarden?
Mwa, ik kijk er altijd wel graag naar. Jammer dat ze altijd zo moeilijk doen over abortus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Tem het volgende:
Moraalridders wat een verschrikkelijk programma is dat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |