Dit topic begon over personenauto's. Php zei: wat een vette bakken hiero, dus nog steeds over personenauto's. Die vind ik niet vet, en dus nog steeds over personenauto's.. Dat jij vervolgens over vrachtauto's begint, tjah, dat neem ik niet voor mijn rekening. Beetje bijblijven héquote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel dan? Waarom reageerde je anders met
[..]
?? Nou??![]()
Zijn er ook draagtassen voor ze verkrijgbaar? Als ze mee op vakantie moeten, of shoppen.quote:
Nou...zou mooi passen in die Alfaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef Arglist het volgende:
Laat maar zitten trouwens, hij past niet in mijn auto.
php had het met zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit topic begon over personenauto's. Php zei: wat een vette bakken hiero, dus nog steeds over personenauto's. Die vind ik niet vet, en dus nog steeds over personenauto's.. Dat jij vervolgens over vrachtauto's begint, tjah, dat neem ik niet voor mijn rekening. Beetje bijblijven hé
over vrachtwagens hoor.. Net als een blz of wat daarvóór al..quote:Volvo's zijn zeker weten vet ja.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Arglist het volgende:
Komodovaranen zijn bang voor spinnen hoorde ik. Dus ze matchen niet.
heb jij een Spider? uit welk jaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Arglist het volgende:
Komodovaranen zijn bang voor spinnen hoorde ik. Dus ze matchen niet.
Wie? Ik heb er 5 jaar lang ook niet gewoond hequote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef betyar het volgende:
Komt Jan vd Mee nog weleens in Den Bosch?
Gekke Janquote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wie? Ik heb er 5 jaar lang ook niet gewoond heIk woon er net weer 2 maanden, en verveel me terwijl ik nog wat moet schrijven en lezen..... Dacht dat 't in Den Bosch beter zou gaan, maar moet weer even wennen aan het anti-studenten leven.
Vanavond bier drinken met de hond.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:46 schreef Tem het volgende:
btw PenW vanavond met Jan Kees de Jager en Marietje Schaake
Ik pas niet in die blitse autootjes.... te lang zegmaarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:47 schreef Arglist het volgende:
Zou wat zijn, een nieuwe spider. Sowieso vind ik mijn model het mooist, maar dat heeft iedereen met zijn eigen auto natuurlijk. Ik heb wat met pininfarina denk ik.
Dat wordt lang zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met een leuke Volvo ben ik dik tevreden
Naar genoeg centjes wel jaquote:
Dat is een vette smiley combinatie.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Doe ik wel even iets anders.
http://www.politiekdebat.nl/ is trouwens veel slechter dan fok.
[ afbeelding ]![]()
Whiskers, dat bedoelde ik niet.quote:
Johquote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Whiskers, dat bedoelde ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |