-tquote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen vermeed ik fok nog als de pest.
Je doelt toch op mijn post met die link..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Interessante materie inderdaad. Ik heb echter totaal geen affiniteit met het CDA, dus zal zo'n boek niet snel aanschaffen.
Dat zeker, maar aan kritisch alleen zijn help je de wereld niet. Er moeten bepaalde dingen aan veranderd worden, dan lever je pas een constructieve bijdrage. Maar ik ben zeker benieuwd naar het alternatief. Al zal dat wel een soort aanverwant kapitalisme zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Dat betekent echter niet dat er niet kritisch mag worden gekeken naar het systeem. Of de auteur van het boek dat ik lees een alternatief presenteert, weet ik nog niet. Ben nog maar op een kwart
Had ik dat ook maar gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen vermeed ik fok nog als de pest.
Suarez weer geschorst is alles wat ik weetquote:
Ik heb niet zo heel lang geleden een topic geopend over een wereld zonder geld. Dat moet een alternatief zijn voor het huidige systeem. Het topic was een groot succes, al liepen de spanningen zo nu en dan nogal hoog opquote:Op woensdag 8 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doelt toch op mijn post met die link..
[..]
Dat zeker, maar aan kritisch alleen zijn help je de wereld niet. Er moeten bepaalde dingen aan veranderd worden, dan lever je pas een constructieve bijdrage. Maar ik ben zeker benieuwd naar het alternatief. Al zal dat wel een soort aanverwant kapitalisme zijn.
Ik was sowieso veels te druk bezig met admin zijn van een eigen forum wat ik had opgezet, voor de humor, voor een lokaal jongerencentrum. Maar dat was een beetje uit de klauwen gelopen en werd opeens populair.quote:
Korte omschrijving?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel lang geleden een topic geopend over een wereld zonder geld. Dat moet een alternatief zijn voor het huidige systeem. Het topic was een groot succes, al liepen de spanningen zo nu en dan nogal hoog op
Een wereld zonder geldquote:
Als jij nou gewoon hier blijft, dan ga ik wel met je vrouw fokken.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Ik kan gezellig blijven fokken of met mijn vrouw naar bed gaan en hopen op iets gezelligs..... lastig
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:quote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Ik kan gezellig blijven fokken of met mijn vrouw naar bed gaan en hopen op iets gezelligs..... lastig
Veel wijsheid toegewenstquote:Op woensdag 8 december 2010 23:28 schreef betyar het volgende:
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.quote:
Herhaling van zetten (maar doe ik zelf ook regelmatig)quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.
Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden
Huh?? En evolueren kun je ook niet bedoelen, want dat wordt gezien als iets positiefs....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon hier blijft, dan ga ik wel met je vrouw fokken.
Ach, vind dat de bedenker een aantal nadelige neveneffecten van het kapitalisme op kundige wijze blootlegt en hetgeen hij voorstelt is op zn minst interessant te noemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
Waar heb ik jouw voor domme mongool uitgemaakt?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zullen we over jouw prive leven beginnen? Ik heb je zo over de zeik als ik wil. Wil ik niet want ik ga graag met je in discussie.
Hoezo zou jij over mijn prive leven beginnen? En ik dacht dat jij mij een domme mongool vond, ik bedoel, waarom zou jij met mongolen in discussie treden
Nergens, maar jouw benadering jegens mij suggereert dat wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik jouw voor domme mongool uitgemaakt?
Hoeft niet perse, de mensen verandert telkens door.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? En evolueren kun je ook niet bedoelen, want dat wordt gezien als iets positiefs....
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nergens, maar jouw benadering jegens mij suggereert dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |