Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
EENSquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hou toch op zeg... HIER houden we het leuk.. Op de rest van POL doen jullie maar waar je zin in hebt
Late reactie fok..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....
In beide gevallen zal je dan ook wel niet vicieuze cirkel bedoelen? da's namelijk een contradictio in terminis dan nog steeds.
Evalueren natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Evalueren of EVOlueren? Maakt nogal verschil, voor ik reageer....
In beide gevallen zal je dan ook wel niet vicieuze cirkel bedoelen? da's namelijk een contradictio in terminis dan nog steeds.
SMO?? Iets met omscholen te maken?quote:
Handig wel he mijn posts??quote:
Relatief voor de waarnemer (jij) want ik kwam, las en reageerde er op. 2, 3 ? seconden hooguit.quote:
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.quote:
\quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Relatief voor de waarnemer (jij) want ik kwam, las en reageerde er op. 2, 3 ? seconden hooguit.
Sociaal Medisch Onderzoek.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SMO?? Iets met omscholen te maken?
net zoals een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Al zal de mens als maar door evalueren, net zoals een vicieuze cirkel.
Hoewel er bij evolueren ook vaak aan iets [i]positiefs[/i] wordt gedacht meestalquote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.
Wat een ellende.. Sterkte en vooral: succes!quote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Sociaal Medisch Onderzoek.
Dan beoordelen ze mijn invaliditeit, nooit gewild maar nu moet ik er aan geloven.
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde evalueren? Als dat het geval is dan kan er in theorie juist nooit sprake zijn van een vicieuze circel.
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedruktquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een ellende.. Sterkete en vooral: succes!![]()
Mensonterend (voor het gevoel iig)..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedrukt
Wat voor stempel ?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja gewoon eerlijk zijn en maar kijken wat er uit rolt, krijg ik weer zo'n stomme stempel op mijn kop gedrukt
Nummer twee wordt dat dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensonterend (voor het gevoel iig)..
Het gaat hier om een sociaal medisch onderzoek, ik heb hier zo niet in 1 2 3 een voorstelling bij. Maar ik vermoed dat het gaat om een afkeuring?quote:
Vaak wel, na je 28e heb je je top wel gehad qua hersenproductiviteit (nieuwe dingen dan) en velen worden weer 'dom' naarmate men ouder wordt, echter dat is dan wel vervangen door 'wijsheid' namelijk weten hoe de boel echt werkt en wat dus zuigt en nep was e.d. Als geheel zie ik de mensheid eerder de-evolueren. Een wetenschappelijke theorie is ook verfilmd. Die film komt binnenkort op tv, of is net geweest. idiocrazyquote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als jij uitgaat van het principe dat mensen steeds beter ontwikkelen niet nee. Maar het kan toch zijn dat een mens uiteindelijk uitontwikkeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |