SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Gronkel op 07-12-2010 16:59:32 ]
Gestemd !quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe kerstsingle van Zanger Petro is uit!
De clip is gemaakt door Fok!ker MeissieMeissie, die ook een rol speelt in video.
De laatste weken hebben wij geprobeerd om een ander nummer van Petro, Tief Aus Meinem Herzen, op nummer 1 te krijgen. Dit nummer kwam helaas niet verder dan de 2e plaats.
Stem nu dus op de 'Met kerst alleen', Petro verdient het om nu wel op nummer 1 te staan. De stemprocedure is als volgt:
Ga naar www.verzoekparade.nl
Vul een willekeurige postcode in
Typ 'Zanger Petro' in het zoekveld (bij artiest)
Stem op 'Met kerst alleen' (Het 7e nummer in de lijst)
Bedankt voor uw stem en namens alle Petrofans wens ik u een vrolijk kerstfeest!
Vorige delen:
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu nog vaker op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu elk uur van de dag op Zanger Petro!
quote:
volgens mij heb ik het filmpje al 20 keer gezien haha ik blijf lachenquote:
Ik heb geen controle meer over m'n blaas als ik zo blijf lachen !quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het filmpje al 20 keer gezien haha ik blijf lachen
Niet overdrijven, ik heb het idee ook maar gejat van een Belgisch filmpje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik heb geen controle meer over m'n blaas als ik zo blijf lachen !
Ik ga m'n ouders bellen ! Iédereen moet 't zien !!!
Ow wacht ! Ik kan dit filmpje ook in de krabbels (op Hyves) van familieleden zetten he ?!
Dát ga ik doen !!!
![]()
![]()
Maakt toch niet uit wáár je idee vandaan komt ?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb het idee ook maar gejat van een Belgisch filmpje.
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wáár je idee vandaan komt ?!
Dit is gewoon hilarisch !!!
![]()
Ik heb wel eens vertalingen gezien van sexueel getinte Kabouter Plop liedjes...![]()
Oók zo gaaf !
Petje af !
Hier Gronkel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van?
Mijn filmpje is trouwens geïnspireerd door dit filmpje:
Vooral die mop aan het begin is goed.
Sorry, die vind ik niet grappig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hier Gronkel...
Maak kennis met "Meissiemeissie's humor" !
Enjoy !
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:28 schreef Gronkel het volgende:
De nieuwe kerstsingle van Zanger Petro is uit!
De clip is gemaakt door Fok!ker MeissieMeissie, die ook een rol speelt in de video. Zij heeft ook de tekst voor het nummer geschreven.
De laatste weken hebben wij geprobeerd om een ander nummer van Petro, Tief Aus Meinem Herzen, op nummer 1 te krijgen. Dit nummer kwam helaas niet verder dan de 2e plaats.
Stem nu dus op de 'Met kerst alleen', Petro verdient het om nu wel op nummer 1 te staan. De stemprocedure is als volgt:
* Ga naar www.verzoekparade.nl
* Vul een willekeurige postcode in
* Typ 'Zanger Petro' in het zoekveld (bij artiest)
* Stem op 'Met kerst alleen' (Het 7e nummer in de lijst)
* Je kunt ieder uur opnieuw stemmen!
Bedankt voor je stem en namens alle Petrofans wens ik je een vrolijk kerstfeest!
Vorige delen:
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu nog vaker op Zanger Petro!
[TV Oranje verzoekparade] Stem nu elk uur van de dag op Zanger Petro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien lukt het als je een filmpje voor redtube maakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dat krijg ik nog niet eens klaar met m'n filmpjes... en ik heb ruim 1100 subscribers !
![]()
Daar wordt ik nóóit beroemd Gronkel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Misschien lukt het als je een filmpje voor redtube maakt.
Moet je doén !!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij wil misschien Zanger Petro huren voor een examenfeest, als we met z'n allen meebetalen!
Even een zangertje bestellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij wil misschien Zanger Petro huren voor een examenfeest, als we met z'n allen meebetalen!
Wikipedia moet kapot.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Gronkel het volgende:
De wikipedia-pagina van Petro is officieel verwijderd.
Gelukkig staat hij nog wel op de lijst van grote Almeloërs:quote:
Ik denk dat e.e.a. hierover binnenkort op Wikileaks geplaatst wordt. Petrogate schijnt onthutsender te zijn dan cablegate.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Gronkel het volgende:
De wikipedia-pagina van Petro is officieel verwijderd.
Misschien krijg ik wel een carriere als decorstuk...quote:
Mooie UI.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
Hoppaaaaaaaaa vrienden nummer 8 in de verzoekparade met mijn kerstclip (met kerst alleen ) geweldig bedankt dat jullie me steunen![]()
![]()
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
1 x computer , 1 x laptop ,1 x telefoon
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...
Dus ik kan 5x per uur stemmen ?!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt.
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.
Leuk grapje voor tussendoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !
![]()
Tuurlijk heb ik Inet op m'n vaste telefoon !
En als ik 'm 's morgens aanzet vóór dat ik naar m'n werk ga, zijn 's avonds de aardappels geschild !
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik was te laat ingetuned...
![]()
Ik begon dus te kijken vanaf nummer 9....
En maar wachten....
![]()
Ik zal een weekje moeten snipperen denk ik...
Ik durf niet vanaf m'n werk te stemmen...
Dat was toch voor Sonja ?!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.
16quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Enchanter het volgende:
Op welk nummer stond Petro vanavond ?
Zet gewoon alles op Daily motionquote:
nee die ken ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Gronkel het volgende:
Petro, ken jij deze baas?
[ afbeelding ]
© Rectum
Petro op z'n blote bips met een vijgeblaadje voor...quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:28 schreef Enchanter het volgende:
Het is toch wel een naakt kalender , mag ik.hopen ?
Hoe kán dit dan als duidelijk is geworden dat Marijke onder géén beding onder iemands management staat ?!?!quote:
Klopt !!! Dat vertelde hij me vanmorgen en toen zei ik al; "Dat kon Roel wel es zijn !"quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij heeft Petro vanmorgen opgebeld!
We gaan hem misschien huren voor als we een examenfeest geven in juni!
Even de wedstrijd weer naar boven laten borrelen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:21 schreef ZangerPetro het volgende:
Beste FOK! Vrienden,
Ik wil iets leuks weggeven aan de grootste Zanger Petro fan hier op FOK!
Diegene wordt door ons allemaal uitgeroepen tot Petro Fan op FOK! 2010 !
Waarom ?! Omdat ik zó ontzéttend veel te danken heb aan jullie.
Sabrina schoot de lucht in nadat ik de video op Youtube had gezet.
En later kwam ik er achter dat ik dat aan jullie te danken had !
En nóg blijven jullie mij steunen. Ik voel me gesterkt door jullie !
Dank je wel !
Ik heb hier thuis het laatste exemplaar liggen van een heuse Petro-kalender !
Uniek in zn soort en écht de állerlaatste, een collectors-item !
En ik heb een bioscoopbon !
Iédere keer als je hebt gestemd op de website van TV Oranje kom je ook even op FOK! in het topic zetten dat je hebt gestemd op "Met Kerst Alleen".
Eerlijk stemmen, dus 1x per uur. En voor iedere stem tellen we 1x, want we kunnen niet nagaan of iemand met verschillende computers of met mobiele telefoons heeft gestemd.
Als je dus stemt via de computer, de laptop én je telefoon; GRAAG ! Maar dat moeten we wel als 1 stem rekenen omdat dit niet valt te controleren.
Deze actie loopt tót en mét 26 december 2010.
Degene met de meeste stemmen wint de unieke kalender en de bioscoopbon !
27 december 2010 gaan we de stemmen tellen en zullen we de prijswinaar bekend gaan maken !
Deze actie gaat nú van start !
Een muzikale groet,
Jullie FOK!-maat Petro.
superrrrrrrrrrrr ik ben zo blij dat iedereen van mijn muziek genietquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:38 schreef Blight het volgende:
We hebben gisteren nog een plaatje van je gedraaid op Radio Bendeleider, Petro!
Radio Bendeleider: Pleurisgeile Decemberspecial!
Dan moet jij beloven een héle ouwe "kale gek" te worden !quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
superrrrrrrrrrrr ik ben zo blij dat iedereen van mijn muziek geniet
en ik hoop dat jullie er nog lang van mogen genieten
Als jij nou samen met Petro met een zwoele blik voor een haardvuur had gezeten, had je nu misschien op de 1e plaats gestaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nou...
Jeroen "Ik lust wel een borrel" Stevens en Gabry op 1...
En ik keek vanaf 18:25 uur... geen Petro gezien.
![]()
Wat een schande.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
jamer maar ik stond er niet in vanavond annet
Toch nog maar even een berichtje op je Hyves rondgooien...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
Nou... als dát béter promoot zal 't wel moeten...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als jij nou samen met Petro met een zwoele blik voor een haardvuur had gezeten, had je nu misschien op de 1e plaats gestaan.
Sjeezus !!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Gronkel het volgende:
Petro, heb jij ook een broer op Fok!?
Fotoboek van rat-72
Sorry, da's onder andere mijn schuld, want ik heb het nogal drukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Gronkel het volgende:
Petro, heb jij ook een broer op Fok!?
Fotoboek van rat-72
dat gaan er er een knalparty van maken en zetten de hele tent op de kopquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Petro die jongen die gisterochtend belde was een vriend van mij!
Misschien dat we je op ons eindexamenfeest willen hebben.
Wat zag de zilverlady er mooi uitquote:
Iédereen zit nog omdat 't deel 1 is...quote:Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
Heb ik dat weer moeten missen zeg. Marcel Veldman en Petrobras samen op pad. Het ziet er overigens een moeilijke zaal uit zeg. Iedereen zit maar.
De portiers hadden die gast in het blauwe overhemd (zit op de achtergrond aan een tafeltje) er uit moeten gooien , zit daar als een zoutzakquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
In deel 2 doet Zanger Petro een Wolter Kroesje!
Er is maar één verklaring: die man is 2 weken geleden overleden, maar ze zijn vergeten hem weg te halen. Want een normaal mens kan niet stil blijven zitten als de zoete klanken van Petro door de zaal vliegen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De portiers hadden die gast in het blauwe overhemd (zit op de achtergrond aan een tafeltje) er uit moeten gooien , zit daar als een zoutzak
quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Er is maar één verklaring: die man is 2 weken geleden overleden, maar ze zijn vergeten hem weg te halen. Want een normaal mens kan niet stil blijven zitten als de zoete klanken van Petro door de zaal vliegen.
foto nu weghalen of ik klaag je aan wegens schenden van de privesy gr fredquote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De geluidsman van Ben Cramer aan het werk.
Kap daar eens mee.quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
foto nu weghalen of ik klaag je aan wegens schenden van de privesy gr fred
quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
En hier:quote:Op maandag 13 december 2010 01:52 schreef Enchanter het volgende:
Iedereen even in onderstaand topic Petro promoten
Je favoriete kerstliedje
Sorry maar dit blijft staan zo lang de echte jbsoundgouda dit oke vind is het goed maar sorry JIJ bent fred nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
Ja een geweldige kerel en een top geluidsman die jb.soundgouda Fred bedanktquote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De geluidsman van Ben Cramer aan het werk.
Gedaan , wel een nek aan nek race.quote:Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo kanjers
Zouden jullie me willen helpen??
Bij http://www.silverladyradio.nl kan ik de kerst ster van de week worden
speciaal met mijn kerstnummer Met Kerst Alleen.
De clip is ook nu te zien via hun silverladyradio geweldig
JE MAG IEDER UUR STEMMEN (Dat kon eerder niet)
Helpen jullie me weer dat zal superrrrrrrrrr zijn dank je wel
Petro nu aan kop.quote:Op maandag 13 december 2010 11:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gedaan , wel een nek aan nek race.
alles voor Petroquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook op Petro stemmen bij
http://www.silverladyradio.nl
![]()
Hij staat weer in de poll !!!
Hee MeissieMeissie, weet jij eigenlijk wel waar de 'quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook op Petro stemmen bij
http://www.silverladyradio.nl
![]()
Hij staat weer in de poll !!!
quote:Op maandag 13 december 2010 05:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hélemaal mee eens !
Zanger Petro !![]()
Nou...quote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee MeissieMeissie, weet jij eigenlijk wel waar de '' voor staat? Hier postte je 'm ook al:
[..]
(Ik heb trouwens weer gestemd bij Silverlady & TV Oranje.)
quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou...
Ik kijk niet "waar het voor staat"... het hangt maar net af aan m'n stemming wat voor smiley ik kies...
Zitten d'r hier ook speciale betekenissen aan dan ?
Dan moet je mij de 'gedragscode' (zover die bestaat op FOK!) tóch maar even uitleggen...
![]()
![]()
![]()
Nou kijk, het is niet zomaar een lachende smiley die je post, maar een huillachende smiley, het verschil is 1000 paallengtesquote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou...
Ik kijk niet "waar het voor staat"... het hangt maar net af aan m'n stemming wat voor smiley ik kies...
Dan moet je mij de 'gedragscode' (zover die bestaat op FOK!) tóch maar even uitleggen...
![]()
![]()
![]()
Sorry dan...quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]kan dus echt niet bij zanger petro
Nou, als jij 'Zanger Petroquote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nou...
![]()
![]()
![]()
Nou, die kan ik toch gerust plaatsen als 't Petro aangaat ?!quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou kijk, het is niet zomaar een lachende smiley die je post, maar een huillachende smiley, het verschil is 1000 paallengtes
quote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou, die kan ik toch gerust plaatsen als 't Petro aangaat ?!
Ik ben zó gelukkig als ik 't over die kerel heb, ik kan d'r wel van janken...
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als jij 'Zanger Petro' typt, zeg jij eigenlijk zoiets als:
"Zanger Petro, die lulhannes, laat hem lekker die liedjes van 'm in z'n reet steken."
Precies ! Rectum snapt em !!!quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Precies ! Rectum snapt em !!!
Hij is wel m'n 'ex' he ?!
En alhoewel ik, "de vrouw van al z'n dromen", een ander aan de haak heb geslagen...
doet 't me wel zeer hoor !
Kijk die hopeloze blik eens in z'n ogen !
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Op de Hyves van Marcel Veldman:
[ afbeelding ]
Geweldig weer ik zal mijn dochter gelijk de link gevenquote:Op maandag 13 december 2010 19:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
Petro...
Wat ben je ook een grandioze kei-lekkere hiphopper !!!
![]()
![]()
![]()
Waarom wíst ik nou al dat er zo'n filmpje zou komen op het moment dat ik 't filmde !?
![]()
Ik zal em ook effies bij Marcel Veldman op de Hyves zetten !
![]()
Gisteravond stonden die Jeroen en Gabry ook al op #1, toen heb ik er 30 proxies tegenaan gegooid om Petro weer op #1 te krijgen. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Ik ben morgen trouwens in Almelo, hopelijk kom ik die kale gek nog tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb weer gestemd.
OpZanger Petro
uiteraard. Bij Silverlady en TV Oranje. Bij Silverlady staat
Zanger Petro
trouwens op 2, op 1 staan Jeroen Stevens & Gabry.
Maar ja: Zanger Petro
Over muziek gesproken... Waarom staan de Zanger Petroquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef Rectum het volgende:
Volgens mij leest Fred ook mee in het centrale muziektopic. Elke keer als daar een clip wordt geplaatst staat die binnen no-time in de poll.
MUZ-modjes nemen muziek alleen maar serieus als het gepaard gaat met veel schreeuwen, lang haar en harde gitaren. Voor gepassioneerde volksmuziek is er geen plaats in MUZ.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Over muziek gesproken... Waarom staan de Zanger Petro-reeks en de Volksmuziekreeks eigenlijk in ONZ en niet in MUZ?
Vanwege de dictatuur van mods op Fok! en wikipedia. Alleen op ONZ worden deze topics getolereerd. Zet een kangoeroe in je UI als je dit anders wil zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Over muziek gesproken... Waarom staan de Zanger Petro-reeks en de Volksmuziekreeks eigenlijk in ONZ en niet in MUZ?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
En weer gestemd! Bij Silverlady en TV Oranje!
Ik ga de Zanger Petro/MeissieMeissie pornokalender winnen!
Zanger Petro...
MeissieMeissie...
Ik zei vanmiddag al tegen Petro...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gestemd bij Silverlady en TV Oranje op Zanger Petro.
Er is zowel een Zanger Petro-fan als een Jeroen Stevens-fan met een proxy bezig geweest bij Silverlady.
Oorlog in Volksmuziekland
Zet 't dan wel even op Youtube als je dat gaat doen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:07 schreef Gronkel het volgende:
Ik luister nu naar Sabrina en voel meteen die zomerse warmte. Ik zou bijna naakt door de tuin gaan rennen, maar dat doe ik in de zomer ook niet.
Snol.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Zet 't dan wel even op Youtube als je dat gaat doen...
Voor je vrouwelijke fans...![]()
Bij wintertaferelen hoort een warme worst !
Ik zit te wachten op je Youtubekanaal...
Dit topic zal binnenkort verhuizen naar MUZquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Gronkel het volgende:
Vanwege de dictatuur van mods op Fok! en wikipedia. Alleen op ONZ worden deze topics getolereerd. Zet een kangoeroe in je UI als je dit anders wil zien.
Mooie kangoeroe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit topic zal binnenkort verhuizen naar MUZ.
nou de koffie staat klaar je bent welkom gezellig hoppaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Gisteravond stonden die Jeroen en Gabry ook al op #1, toen heb ik er 30 proxies tegenaan gegooid om Petro weer op #1 te krijgen. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Ik ben morgen trouwens in Almelo, hopelijk kom ik die kale gek nog tegen.![]()
quote:
Wat! jbsoundgouda heeft er een klacht over ingediend?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje van Loat Goan?
Ok man, ik vind die van Rectum gewoon beter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef Haque het volgende:
Ok man, mijn eerste video speciaal voor Petro gemaakt.
Minder kaal:quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wou em boven m'n bed hangen, maar ik vond em wat kaal...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Minder kaal:
[ afbeelding ]
So Thijs zegt: "Hoe lang heeft Marcel Veltman eigenlijk al geen kappertje gezien?"
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Minder kaal:
[ afbeelding ]
So Thijs zegt: "Hoe lang heeft Marcel Veltman eigenlijk al geen kappertje gezien?"
Ik heb die video hier nog wel maar hij wordt dan waarschijnlijk meteen weer verwijderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat! jbsoundgouda heeft er een klacht over ingediend?
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet opgeslagen helaas...
Penisbaard heeft het filmpje vast ook, die slaat immers alles op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb die video hier nog wel maar hij wordt dan waarschijnlijk meteen weer verwijderd.
Ik zal wel even een poging wagen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Penisbaard heeft het filmpje vast ook, die slaat immers alles op.
Ik wilde bijna op Nanko stemmen... Mijn stem op Petro was echter niet nodig zo te zien, wat een voorsprongquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jongens ! Even naar www.silverladyradio.nl !
![]()
![]()
Jeroen en Gabry mogen niet inlopen hoor ?!
Het Nederlands lied blijf ik een warm hart toedragen. En ook dit iniatief voor onze held Petro kan zeker op mijn steun rekenenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Daar is de Founding Father van de volksmuziekreeks.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
Wie van jullie kan deze foto een beetje opleuken ?!
Ik wou em boven m'n bed hangen, maar ik vond em wat kaal...
Zo'n droomkerel als Marcel Veldman verdiend toch op z'n minst de middenpagina van de Playgirl ?!
Kan er iemand goed Photoshoppen ?
![]()
[ afbeelding ]
Hihiquote:
quote:
Oh, lekker bellen met Zanger Petroquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef ZangerPetro het volgende:
Bedankt voor alle stemmen bij silverladyradio en tv oranje
[ afbeelding ]
Is niet zo moeilijk. Je vult gewoon de link van bijv. silverladyradio in op http://www.the-cloak.com/login.html (bij starting url). Bij TV Oranje werkt het volgens mij niet. Als je googlet (is dat een werkwoord?) op 'proxy portal' zie je dat er duizenden van dit soort sites zijn. Al deze sites hebben hun eigen IP-adres, dus zo kun je meerdere keren per uur stemmen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
Wie heeft 'r verstand van cookies, Javascript e.d.
Ik dus niét...
Maar ik krijg net iets opgestuurd waarvan ik heel veel plezier zou kunnen beleven...![]()
Ik snap er de ballen niet van, en 't is nog in engels ook ?!
![]()
Mijn engels is goed te noemen, maar ze moeten niet te technisch worden...
Ik snap de grap niet van die website...
![]()
S.O.S.
![]()
Jaja... ik weet 't...dan zit ik bij 't verkeerde topic, maar ik ken júllie een beetje !
Ik zal d'r gelijk wel weer over zwijgen...
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Je vult gewoon de link van bijv. silverladyradio in op http://www.the-cloak.com/login.html (bij starting url). Bij TV Oranje werkt het volgens mij niet. Als je googlet (is dat een werkwoord?) op 'proxy portal' zie je dat er duizenden van dit soort sites zijn. Al deze sites hebben hun eigen IP-adres, dus zo kun je meerdere keren per uur stemmen.
Ik maak geen grappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Kijk... en nu weet ik dus niet of je weer zit te bashen...of dat je voor 1x serieus bent...
![]()
Straks vul ik daar iets van 'silverladyradio' in en gaat de zender opeens op zwart, heb ik 't gedaan !
![]()
Eens kijken of ik dit durf...
Dat is een Grieks restaurant, en onder in die schoorsteen kun je ook met een klein gezelschap een intiem feestje houden, er zit een grill/barbeque onder... Lekker eten daar, ben er in oktober nog geweest... Maar vroeger was 't een fabriek ofzo...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Gronkel het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een vraag voor jou, Annet: waar dient die lelijke schoorsteen vlakbij de Rabobank in Almelo voor?
Ja die bedoelde ik. Wel apart.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dat is een Grieks restaurant, en onder in die schoorsteen kun je ook met een klein gezelschap een intiem feestje houden, er zit een grill/barbeque onder... Lekker eten daar, ben er in oktober nog geweest... Maar vroeger was 't een fabriek ofzo...
Je bedoeld DEZE he ?!
Had er even gekeken !quote:
Die besloten ruimte van de barbeque kunnen we wel afhuren voor een mini-FOK!-meeting...quote:
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Had er even gekeken !
Het is een soort grote vijver... en met een bruggetje kun je naar het restaurant, het is dus omringd door water... Ik liep daar vanmiddag nog...
Nope... ik was er tussen 14.00 en 15.00... toen koffie bij Petro en Greetje en toen naar huis...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.
Kom jij vaker in Almelo ?!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.
Ik heb de handen al uit de mouwen van m'n schortjurk gestoken...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor proxies kan je ook deze gebruiken:
http://proxy.org/
Maar ik doe daar zelf niet aan mee, want kost toch wel veel tijd om een behoorlijk aantal stemmen daarmee te genereren en meestal heb ik die tijd niet. Ben nu ook aan het werk trouwens
.
Maar mocht er een andere uitkeringstrekkende volksbuurter met te veel tijd, zin hebben in die proxies... Ga je gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ons toch écht wel lukken he ?!?!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben natuurlijk op dit moment lekker zwart aan het bijklussen naast m'n uitkeringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik heb de handen al uit de mouwen van m'n schortjurk gestoken...
M'n Noorse sokken krullen op van spanning...
Maar die spanning is weer weg te slikken met een kratje Brouwmeester van de Aldi...
(Die ik uiteraard gehaald heb op m'n scooter, krulspelden die floten in de wind...)
Zoals 't een echte volksbuurter betaamt...
Ik heb ook slaap nodig... om 5 uur gaat die mobiel weer af...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.
Ik kom die dure zaken niet meer in omdat ik wel eens vergeet te betalen...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk op dit moment lekker zwart aan het bijklussen naast m'n uitkering. Zou je ook moeten doen, dan hoef je geen Aldi bier meer te kopen, dan kun je gewoon Grolsch of Heineken kopen
.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ons toch écht wel lukken he ?!?!
![]()
![]()
Ik heb even 10x gestemd (van 298 naar 308)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik heb even 10x gestemd (van 298 naar 308)
Ow...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch net uitgelegd?
Waar is Stef ?!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan vandaag
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ow...
Ik dacht dat je dan 2x per uur kon stemmen, ipv 1...
Sorry for being blonde dude...
Kan er niks an doen...
Neeeheeee !!!quote:
Er zijn bovenaan ook verschillende dingen die je 'aan' en 'uit' kan zetten...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...
Maar om het nog even uit te leggen: Als je 10 verschillende proxies gebruikt, kun je 10x stemmen.
Ow, maar ik las 'Sorry for being a blonde dude' i.p.v. 'Sorry for being blonde dude'.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Neeeheeee !!!
Dan moet jij zeggen:
"Geeft niks, misschien had ik 't beter uit moeten leggen, want je bent veel slimmer dan je blond ziet..."
Tuurlijk ! Een Ekkeltje op z'n tijd....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht ik pas hem even aan vanwege het WK Darts. Of viel Stef meer in de smaak?
Wat nou ?! Sucks m'n English ook al ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ow, maar ik las 'Sorry for being a blonde dude' i.p.v. 'Sorry for being blonde dude'.
Nee, ik moet maar gaan slapen met de zwoele klanken van Zanger Petro in mijn oren.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Wat nou ?! Sucks m'n English ook al ?
Nou, trusten dan...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nee, ik moet maar gaan slapen met de zwoele klanken van Zanger Petro in mijn oren.
Bekendheid door héél Nederland...quote:
Meetje en Greetje in dit geval...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
Trouwens, ik zie net dat dit topic op z'n einde loopt....
Kan de volgende titel ietsje "smeuiger" ?!
En vergeet de te winnen prijzen niet te vermelden...
Petro maar es vragen of hij de prijs niet kan verhogen, dat er ook een "MEET and GREET" aan vast zit...
Weet ik niet...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Heeft Petro eigenlijk weleens op het podium van het befaamde Mega Piratenfestijn gestaan?
Of Meissie en Greetje... dan kom ík ook !quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Meetje en Greetje in dit geval...
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef sjakie007 het volgende:
Wederom mijn stem uitgebracht op de TV oranje hitlijst. Verder geconstateerd dat Petro uitloopt op Jeroen Stevens en Gabry, waarvoor hulde.
Ik weet van de silverlady dat zaterdag de poll sluitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.
nee helaas niet maar dat is een grote wens van mij nogquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Heeft Petro eigenlijk weleens op het podium van het befaamde Mega Piratenfestijn gestaan?
Ik hoef die dingen ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik vertel niet meer dat ik gestemd heb...
Want anders win ik straks nog de Petro-kalender en de bioscoopbon...
quote:Maar ik heb ook al de Petro-deurposter,
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Die poll bij de Silverlady is doorgestoken kaart. Net stonden Jeroen en Gabry nog meer dan honderd stemmen achter en nu staan ze weer gelijk met Petro.Die teller wordt gewoon handmatig aangepast.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Die poll bij de Silverlady is doorgestoken kaart. Net stonden Jeroen en Gabry nog meer dan honderd stemmen achter en nu staan ze weer gelijk met Petro.Die teller wordt gewoon handmatig aangepast.
Gelijk?! Jeroen Stevens staat nu gewoon bovenaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Ik geef het op.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelijk?! Jeroen Stevens staat nu gewoon bovenaan!
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Opgeven ?!
Geen geheime wapens inzetten ?!
En 't ging zo goed...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.
En de uitkeringstrekkende volksbuurters met tijd te veel moeten met alle beschikbare proxies gaan stemmen!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef sjakie007 het volgende:
Jongens, je kan klagen en miepen, maar ik heb nu een dubbele stem uitgebracht omdat ik dit niet over me heen laat lopen! Gewoon stemmen via mobiel enz! Forza Petro! Viva la revolucion!
Ik moet nog wel ergens een Twitter open hebben staan...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef tho_Omas het volgende:
Heeft iemand hier twitter? Misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje aan JeroenStevens06, want dit is beneden alle peil.
Ze passen die poll handmatig aan. Frank te Hennepe zal wel weer steekpenningen op tafel hebben gelegd in Raalte.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie stemmen er allemaal op Jeroen en Gabry? WTF
Jeroen "IK LUST WEL EEN BORREL, DAAR WORD IK ZO HITSIG VAN" Stevens...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie stemmen er allemaal op Jeroen en Gabry? WTF
Tief op man , Petro heeft al meer bereikt dan jij ooit zal doen , kutajaciedquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Oprotten met je Zanger Petro, slechte zanger.
Had je nou nog toegang gehad, had je mooi die "ik lust wel een borrel" video in z'n krabbels kunnen plaatsen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Rectum het volgende:
Eén kritisch berichtje op de haiffes van Jeroen Stevens en ik ben meteen geblokt.Lijkt me toch dat ze hiermee hun fraude bekennen. Jammer dat Frank te Hennepe al zijn artiesten zo kapot maakt dankzij zijn alcoholverslaving.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tief op man , Petro heeft al meer bereikt dan jij ooit zal doen , kutajacied
oh wacht...
*HIPS*quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jeetje MeissieMeissie, dat 'Ik lust een borrel' houdt je wel bezig he! Is je weekendkratje Aldi-bier nu alweer op?
Eeeeh watquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef ZangerPetro het volgende:
we kunnen op nieuw beginen bij http://www.silverladyradio.nl er kan nu echt maar een keer per uur gestemt worden de poxy is er af dus nu kan het eerlijk zijn
we kunnen nu kijken wie de meeste fans heeft dus stemmen elk uur
groetjes zanger petro
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Ludwig. het volgende:
De poxy is eraf, maar de opties Zanger Petro en Jeroen & Gabry ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |