Die besloten ruimte van de barbeque kunnen we wel afhuren voor een mini-FOK!-meeting...quote:
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Had er even gekeken !
Het is een soort grote vijver... en met een bruggetje kun je naar het restaurant, het is dus omringd door water... Ik liep daar vanmiddag nog...
Nope... ik was er tussen 14.00 en 15.00... toen koffie bij Petro en Greetje en toen naar huis...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.
Kom jij vaker in Almelo ?!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. Ik was er rond half 5.
Ik heb de handen al uit de mouwen van m'n schortjurk gestoken...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor proxies kan je ook deze gebruiken:
http://proxy.org/
Maar ik doe daar zelf niet aan mee, want kost toch wel veel tijd om een behoorlijk aantal stemmen daarmee te genereren en meestal heb ik die tijd niet. Ben nu ook aan het werk trouwens
.
Maar mocht er een andere uitkeringstrekkende volksbuurter met te veel tijd, zin hebben in die proxies... Ga je gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ons toch écht wel lukken he ?!?!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben natuurlijk op dit moment lekker zwart aan het bijklussen naast m'n uitkeringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik heb de handen al uit de mouwen van m'n schortjurk gestoken...
M'n Noorse sokken krullen op van spanning...
Maar die spanning is weer weg te slikken met een kratje Brouwmeester van de Aldi...
(Die ik uiteraard gehaald heb op m'n scooter, krulspelden die floten in de wind...)
Zoals 't een echte volksbuurter betaamt...
Ik heb ook slaap nodig... om 5 uur gaat die mobiel weer af...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.
Ik kom die dure zaken niet meer in omdat ik wel eens vergeet te betalen...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk op dit moment lekker zwart aan het bijklussen naast m'n uitkering. Zou je ook moeten doen, dan hoef je geen Aldi bier meer te kopen, dan kun je gewoon Grolsch of Heineken kopen
.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat ons toch écht wel lukken he ?!?!
![]()
![]()
Ik heb even 10x gestemd (van 298 naar 308)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik heb even 10x gestemd (van 298 naar 308)
Ow...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch net uitgelegd?
Waar is Stef ?!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb mijn burgerplicht weer gedaan vandaag
Ik had al zo'n vermoeden...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ow...
Ik dacht dat je dan 2x per uur kon stemmen, ipv 1...
Sorry for being blonde dude...
Kan er niks an doen...
Neeeheeee !!!quote:
Er zijn bovenaan ook verschillende dingen die je 'aan' en 'uit' kan zetten...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden...
Maar om het nog even uit te leggen: Als je 10 verschillende proxies gebruikt, kun je 10x stemmen.
Ow, maar ik las 'Sorry for being a blonde dude' i.p.v. 'Sorry for being blonde dude'.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Neeeheeee !!!
Dan moet jij zeggen:
"Geeft niks, misschien had ik 't beter uit moeten leggen, want je bent veel slimmer dan je blond ziet..."
Tuurlijk ! Een Ekkeltje op z'n tijd....quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht ik pas hem even aan vanwege het WK Darts. Of viel Stef meer in de smaak?
Wat nou ?! Sucks m'n English ook al ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ow, maar ik las 'Sorry for being a blonde dude' i.p.v. 'Sorry for being blonde dude'.
Nee, ik moet maar gaan slapen met de zwoele klanken van Zanger Petro in mijn oren.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Wat nou ?! Sucks m'n English ook al ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |