Mooie UI.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
Hoppaaaaaaaaa vrienden nummer 8 in de verzoekparade met mijn kerstclip (met kerst alleen ) geweldig bedankt dat jullie me steunen![]()
![]()
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
1 x computer , 1 x laptop ,1 x telefoon
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...
Dus ik kan 5x per uur stemmen ?!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt.
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.
Leuk grapje voor tussendoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !
![]()
Tuurlijk heb ik Inet op m'n vaste telefoon !
En als ik 'm 's morgens aanzet vóór dat ik naar m'n werk ga, zijn 's avonds de aardappels geschild !
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik was te laat ingetuned...
![]()
Ik begon dus te kijken vanaf nummer 9....
En maar wachten....
![]()
Ik zal een weekje moeten snipperen denk ik...
Ik durf niet vanaf m'n werk te stemmen...
Dat was toch voor Sonja ?!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.
16quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Enchanter het volgende:
Op welk nummer stond Petro vanavond ?
Zet gewoon alles op Daily motionquote:
nee die ken ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Gronkel het volgende:
Petro, ken jij deze baas?
[ afbeelding ]
© Rectum
Petro op z'n blote bips met een vijgeblaadje voor...quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:28 schreef Enchanter het volgende:
Het is toch wel een naakt kalender , mag ik.hopen ?
Hoe kán dit dan als duidelijk is geworden dat Marijke onder géén beding onder iemands management staat ?!?!quote:
Klopt !!! Dat vertelde hij me vanmorgen en toen zei ik al; "Dat kon Roel wel es zijn !"quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij heeft Petro vanmorgen opgebeld!
We gaan hem misschien huren voor als we een examenfeest geven in juni!
Even de wedstrijd weer naar boven laten borrelen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:21 schreef ZangerPetro het volgende:
Beste FOK! Vrienden,
Ik wil iets leuks weggeven aan de grootste Zanger Petro fan hier op FOK!
Diegene wordt door ons allemaal uitgeroepen tot Petro Fan op FOK! 2010 !
Waarom ?! Omdat ik zó ontzéttend veel te danken heb aan jullie.
Sabrina schoot de lucht in nadat ik de video op Youtube had gezet.
En later kwam ik er achter dat ik dat aan jullie te danken had !
En nóg blijven jullie mij steunen. Ik voel me gesterkt door jullie !
Dank je wel !
Ik heb hier thuis het laatste exemplaar liggen van een heuse Petro-kalender !
Uniek in zn soort en écht de állerlaatste, een collectors-item !
En ik heb een bioscoopbon !
Iédere keer als je hebt gestemd op de website van TV Oranje kom je ook even op FOK! in het topic zetten dat je hebt gestemd op "Met Kerst Alleen".
Eerlijk stemmen, dus 1x per uur. En voor iedere stem tellen we 1x, want we kunnen niet nagaan of iemand met verschillende computers of met mobiele telefoons heeft gestemd.
Als je dus stemt via de computer, de laptop én je telefoon; GRAAG ! Maar dat moeten we wel als 1 stem rekenen omdat dit niet valt te controleren.
Deze actie loopt tót en mét 26 december 2010.
Degene met de meeste stemmen wint de unieke kalender en de bioscoopbon !
27 december 2010 gaan we de stemmen tellen en zullen we de prijswinaar bekend gaan maken !
Deze actie gaat nú van start !
Een muzikale groet,
Jullie FOK!-maat Petro.
superrrrrrrrrrrr ik ben zo blij dat iedereen van mijn muziek genietquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:38 schreef Blight het volgende:
We hebben gisteren nog een plaatje van je gedraaid op Radio Bendeleider, Petro!
Radio Bendeleider: Pleurisgeile Decemberspecial!
Dan moet jij beloven een héle ouwe "kale gek" te worden !quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
superrrrrrrrrrrr ik ben zo blij dat iedereen van mijn muziek geniet
en ik hoop dat jullie er nog lang van mogen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |