Mooie UI.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:33 schreef ZangerPetro het volgende:
Hoppaaaaaaaaa vrienden nummer 8 in de verzoekparade met mijn kerstclip (met kerst alleen ) geweldig bedankt dat jullie me steunen![]()
![]()
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
1 x computer , 1 x laptop ,1 x telefoon
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik heb 1 computer, 2 laptops, een vaste telefoon en een mobieltje...
Dus ik kan 5x per uur stemmen ?!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt.
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Alleen als je 5 verschillende IP-adressen hebt. En heb je internet op je vaste telefoon? Ik wist niet eens dat dat bestond.
Leuk grapje voor tussendoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Je moet wel met je tijd mee gaan Gronkel !
![]()
Tuurlijk heb ik Inet op m'n vaste telefoon !
En als ik 'm 's morgens aanzet vóór dat ik naar m'n werk ga, zijn 's avonds de aardappels geschild !
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik was te laat ingetuned...
![]()
Ik begon dus te kijken vanaf nummer 9....
En maar wachten....
![]()
Ik zal een weekje moeten snipperen denk ik...
Ik durf niet vanaf m'n werk te stemmen...
Dat was toch voor Sonja ?!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Gewoon een weekje ziekmelden. Voor Petro doe je alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |