Misschien lukt het als je een filmpje voor redtube maakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dat krijg ik nog niet eens klaar met m'n filmpjes... en ik heb ruim 1100 subscribers !
![]()
Daar wordt ik nóóit beroemd Gronkel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Misschien lukt het als je een filmpje voor redtube maakt.
Moet je doén !!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij wil misschien Zanger Petro huren voor een examenfeest, als we met z'n allen meebetalen!
Even een zangertje bestellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Een vriend van mij wil misschien Zanger Petro huren voor een examenfeest, als we met z'n allen meebetalen!
Wikipedia moet kapot.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Gronkel het volgende:
De wikipedia-pagina van Petro is officieel verwijderd.
Gelukkig staat hij nog wel op de lijst van grote Almeloërs:quote:
Ik denk dat e.e.a. hierover binnenkort op Wikileaks geplaatst wordt. Petrogate schijnt onthutsender te zijn dan cablegate.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Gronkel het volgende:
De wikipedia-pagina van Petro is officieel verwijderd.
Misschien krijg ik wel een carriere als decorstuk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |