Dit topic zal binnenkort verhuizen naar MUZquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Gronkel het volgende:
Vanwege de dictatuur van mods op Fok! en wikipedia. Alleen op ONZ worden deze topics getolereerd. Zet een kangoeroe in je UI als je dit anders wil zien.
Mooie kangoeroe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit topic zal binnenkort verhuizen naar MUZ.
nou de koffie staat klaar je bent welkom gezellig hoppaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Gisteravond stonden die Jeroen en Gabry ook al op #1, toen heb ik er 30 proxies tegenaan gegooid om Petro weer op #1 te krijgen. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Ik ben morgen trouwens in Almelo, hopelijk kom ik die kale gek nog tegen.![]()
quote:
Wat! jbsoundgouda heeft er een klacht over ingediend?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje van Loat Goan?
Ok man, ik vind die van Rectum gewoon beter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef Haque het volgende:
Ok man, mijn eerste video speciaal voor Petro gemaakt.
Minder kaal:quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wou em boven m'n bed hangen, maar ik vond em wat kaal...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Minder kaal:
[ afbeelding ]
So Thijs zegt: "Hoe lang heeft Marcel Veltman eigenlijk al geen kappertje gezien?"
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Minder kaal:
[ afbeelding ]
So Thijs zegt: "Hoe lang heeft Marcel Veltman eigenlijk al geen kappertje gezien?"
Ik heb die video hier nog wel maar hij wordt dan waarschijnlijk meteen weer verwijderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat! jbsoundgouda heeft er een klacht over ingediend?
[ afbeelding ]
Ik heb hem niet opgeslagen helaas...
Penisbaard heeft het filmpje vast ook, die slaat immers alles op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb die video hier nog wel maar hij wordt dan waarschijnlijk meteen weer verwijderd.
Ik zal wel even een poging wagen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Penisbaard heeft het filmpje vast ook, die slaat immers alles op.
Ik wilde bijna op Nanko stemmen... Mijn stem op Petro was echter niet nodig zo te zien, wat een voorsprongquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:31 schreef MeissieMeissie het volgende:
Jongens ! Even naar www.silverladyradio.nl !
![]()
![]()
Jeroen en Gabry mogen niet inlopen hoor ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |