Nou, trusten dan...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nee, ik moet maar gaan slapen met de zwoele klanken van Zanger Petro in mijn oren.
Bekendheid door héél Nederland...quote:
Meetje en Greetje in dit geval...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
Trouwens, ik zie net dat dit topic op z'n einde loopt....
Kan de volgende titel ietsje "smeuiger" ?!
En vergeet de te winnen prijzen niet te vermelden...
Petro maar es vragen of hij de prijs niet kan verhogen, dat er ook een "MEET and GREET" aan vast zit...
Weet ik niet...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Heeft Petro eigenlijk weleens op het podium van het befaamde Mega Piratenfestijn gestaan?
Of Meissie en Greetje... dan kom ík ook !quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Meetje en Greetje in dit geval...
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef sjakie007 het volgende:
Wederom mijn stem uitgebracht op de TV oranje hitlijst. Verder geconstateerd dat Petro uitloopt op Jeroen Stevens en Gabry, waarvoor hulde.
Ik weet van de silverlady dat zaterdag de poll sluitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het stomme is dat nergens staat wanneer die poll sluit. Als hij om 0:00 vanavond sluit heeft het natuurlijk geen zin om een nachtje door te halen om Petro aan 1000 stemmen te helpen.
nee helaas niet maar dat is een grote wens van mij nogquote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Heeft Petro eigenlijk weleens op het podium van het befaamde Mega Piratenfestijn gestaan?
Ik hoef die dingen ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik vertel niet meer dat ik gestemd heb...
Want anders win ik straks nog de Petro-kalender en de bioscoopbon...
quote:Maar ik heb ook al de Petro-deurposter,
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Die poll bij de Silverlady is doorgestoken kaart. Net stonden Jeroen en Gabry nog meer dan honderd stemmen achter en nu staan ze weer gelijk met Petro.Die teller wordt gewoon handmatig aangepast.
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Die poll bij de Silverlady is doorgestoken kaart. Net stonden Jeroen en Gabry nog meer dan honderd stemmen achter en nu staan ze weer gelijk met Petro.Die teller wordt gewoon handmatig aangepast.
Gelijk?! Jeroen Stevens staat nu gewoon bovenaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Rectum het volgende:
Ik geef het op.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelijk?! Jeroen Stevens staat nu gewoon bovenaan!
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Opgeven ?!
Geen geheime wapens inzetten ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |