quote:Op zondag 12 december 2010 23:37 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Er is maar één verklaring: die man is 2 weken geleden overleden, maar ze zijn vergeten hem weg te halen. Want een normaal mens kan niet stil blijven zitten als de zoete klanken van Petro door de zaal vliegen.
foto nu weghalen of ik klaag je aan wegens schenden van de privesy gr fredquote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De geluidsman van Ben Cramer aan het werk.
Kap daar eens mee.quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
foto nu weghalen of ik klaag je aan wegens schenden van de privesy gr fred
quote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
En hier:quote:Op maandag 13 december 2010 01:52 schreef Enchanter het volgende:
Iedereen even in onderstaand topic Petro promoten
Je favoriete kerstliedje
Sorry maar dit blijft staan zo lang de echte jbsoundgouda dit oke vind is het goed maar sorry JIJ bent fred nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:51 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
Ja een geweldige kerel en een top geluidsman die jb.soundgouda Fred bedanktquote:Op zondag 12 december 2010 23:49 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
De geluidsman van Ben Cramer aan het werk.
Gedaan , wel een nek aan nek race.quote:Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo kanjers
Zouden jullie me willen helpen??
Bij http://www.silverladyradio.nl kan ik de kerst ster van de week worden
speciaal met mijn kerstnummer Met Kerst Alleen.
De clip is ook nu te zien via hun silverladyradio geweldig
JE MAG IEDER UUR STEMMEN (Dat kon eerder niet)
Helpen jullie me weer dat zal superrrrrrrrrr zijn dank je wel
Petro nu aan kop.quote:Op maandag 13 december 2010 11:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gedaan , wel een nek aan nek race.
alles voor Petroquote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook op Petro stemmen bij
http://www.silverladyradio.nl
![]()
Hij staat weer in de poll !!!
Hee MeissieMeissie, weet jij eigenlijk wel waar de 'quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook op Petro stemmen bij
http://www.silverladyradio.nl
![]()
Hij staat weer in de poll !!!
quote:Op maandag 13 december 2010 05:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
Hélemaal mee eens !
Zanger Petro !![]()
Nou...quote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee MeissieMeissie, weet jij eigenlijk wel waar de '' voor staat? Hier postte je 'm ook al:
[..]
(Ik heb trouwens weer gestemd bij Silverlady & TV Oranje.)
quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou...
Ik kijk niet "waar het voor staat"... het hangt maar net af aan m'n stemming wat voor smiley ik kies...
Zitten d'r hier ook speciale betekenissen aan dan ?
Dan moet je mij de 'gedragscode' (zover die bestaat op FOK!) tóch maar even uitleggen...
![]()
![]()
![]()
Nou kijk, het is niet zomaar een lachende smiley die je post, maar een huillachende smiley, het verschil is 1000 paallengtesquote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou...
Ik kijk niet "waar het voor staat"... het hangt maar net af aan m'n stemming wat voor smiley ik kies...
Dan moet je mij de 'gedragscode' (zover die bestaat op FOK!) tóch maar even uitleggen...
![]()
![]()
![]()
Sorry dan...quote:Op maandag 13 december 2010 16:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]kan dus echt niet bij zanger petro
Nou, als jij 'Zanger Petroquote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nou...
![]()
![]()
![]()
Nou, die kan ik toch gerust plaatsen als 't Petro aangaat ?!quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou kijk, het is niet zomaar een lachende smiley die je post, maar een huillachende smiley, het verschil is 1000 paallengtes
quote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Nou, die kan ik toch gerust plaatsen als 't Petro aangaat ?!
Ik ben zó gelukkig als ik 't over die kerel heb, ik kan d'r wel van janken...
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |