Als jij nou samen met Petro met een zwoele blik voor een haardvuur had gezeten, had je nu misschien op de 1e plaats gestaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nou...
Jeroen "Ik lust wel een borrel" Stevens en Gabry op 1...
En ik keek vanaf 18:25 uur... geen Petro gezien.
![]()
Wat een schande.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
jamer maar ik stond er niet in vanavond annet
Toch nog maar even een berichtje op je Hyves rondgooien...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
Nou... als dát béter promoot zal 't wel moeten...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Als jij nou samen met Petro met een zwoele blik voor een haardvuur had gezeten, had je nu misschien op de 1e plaats gestaan.
Sjeezus !!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Gronkel het volgende:
Petro, heb jij ook een broer op Fok!?
Fotoboek van rat-72
Sorry, da's onder andere mijn schuld, want ik heb het nogal drukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef ZangerPetro het volgende:
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Gronkel het volgende:
Petro, heb jij ook een broer op Fok!?
Fotoboek van rat-72
dat gaan er er een knalparty van maken en zetten de hele tent op de kopquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Petro die jongen die gisterochtend belde was een vriend van mij!
Misschien dat we je op ons eindexamenfeest willen hebben.
Wat zag de zilverlady er mooi uitquote:
Iédereen zit nog omdat 't deel 1 is...quote:Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef tho_Omas het volgende:
Heb ik dat weer moeten missen zeg. Marcel Veldman en Petrobras samen op pad. Het ziet er overigens een moeilijke zaal uit zeg. Iedereen zit maar.
De portiers hadden die gast in het blauwe overhemd (zit op de achtergrond aan een tafeltje) er uit moeten gooien , zit daar als een zoutzakquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
In deel 2 doet Zanger Petro een Wolter Kroesje!
Er is maar één verklaring: die man is 2 weken geleden overleden, maar ze zijn vergeten hem weg te halen. Want een normaal mens kan niet stil blijven zitten als de zoete klanken van Petro door de zaal vliegen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De portiers hadden die gast in het blauwe overhemd (zit op de achtergrond aan een tafeltje) er uit moeten gooien , zit daar als een zoutzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |