En 't ging zo goed...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
Die zijn er niet. Tegen zulk onrecht kun je je niet wapenen.
En de uitkeringstrekkende volksbuurters met tijd te veel moeten met alle beschikbare proxies gaan stemmen!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef sjakie007 het volgende:
Jongens, je kan klagen en miepen, maar ik heb nu een dubbele stem uitgebracht omdat ik dit niet over me heen laat lopen! Gewoon stemmen via mobiel enz! Forza Petro! Viva la revolucion!
Ik moet nog wel ergens een Twitter open hebben staan...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:30 schreef tho_Omas het volgende:
Heeft iemand hier twitter? Misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje aan JeroenStevens06, want dit is beneden alle peil.
Ze passen die poll handmatig aan. Frank te Hennepe zal wel weer steekpenningen op tafel hebben gelegd in Raalte.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie stemmen er allemaal op Jeroen en Gabry? WTF
Jeroen "IK LUST WEL EEN BORREL, DAAR WORD IK ZO HITSIG VAN" Stevens...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie stemmen er allemaal op Jeroen en Gabry? WTF
Tief op man , Petro heeft al meer bereikt dan jij ooit zal doen , kutajaciedquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Oprotten met je Zanger Petro, slechte zanger.
Had je nou nog toegang gehad, had je mooi die "ik lust wel een borrel" video in z'n krabbels kunnen plaatsen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Rectum het volgende:
Eén kritisch berichtje op de haiffes van Jeroen Stevens en ik ben meteen geblokt.Lijkt me toch dat ze hiermee hun fraude bekennen. Jammer dat Frank te Hennepe al zijn artiesten zo kapot maakt dankzij zijn alcoholverslaving.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tief op man , Petro heeft al meer bereikt dan jij ooit zal doen , kutajacied
oh wacht...
*HIPS*quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jeetje MeissieMeissie, dat 'Ik lust een borrel' houdt je wel bezig he! Is je weekendkratje Aldi-bier nu alweer op?
Eeeeh watquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef ZangerPetro het volgende:
we kunnen op nieuw beginen bij http://www.silverladyradio.nl er kan nu echt maar een keer per uur gestemt worden de poxy is er af dus nu kan het eerlijk zijn
we kunnen nu kijken wie de meeste fans heeft dus stemmen elk uur
groetjes zanger petro
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef Ludwig. het volgende:
De poxy is eraf, maar de opties Zanger Petro en Jeroen & Gabry ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |