SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Skullcrusherquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!*Hosselcopter*
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef Dibble het volgende:
OK, kan iemand aanwijzen waar Hyjal en/of Vasjir zijn? Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:26 schreef Manfredje het volgende:
2 uur naar mijn beeldscherm zitten staren, maar dan heb je ok wat
[Realm First! Illustrious Angler]
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:54 schreef vault_tec het volgende:
Foto's van de release in rotterdam... speel zelf niet maar vond het wel tof![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 minuten na het "openen" stond dit er nog, mannetje a 1500-2000 alleen ben klein dus...
[ afbeelding ]
quote:07.12.2010:
Parcel sorted at sorting centre
Hoe komen jullie zo snel aan guild lvl 4? Bij mijn guild is er een daily max van +/- 1/3 van het lvl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Guild alweer level 4
Net eerste dungeon gedaan, appeltje eitje. En er werd net iemand realm first met herbalism
Ik heb een snipperdag genomen, niet ziek dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hoeveel mensen zijn er vandaag "ziek" ?
dan ben je wel een flinke loser nmmquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hoeveel mensen zijn er vandaag "ziek" ?
Jammer voor je dat Blizzard dit teruggedraaid heeft en je weer van voor af aan kan beginnen met je guild ranking: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1087738905quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Guild alweer level 4
Net eerste dungeon gedaan, appeltje eitje. En er werd net iemand realm first met herbalism
We waren level 6 vannachtquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:38 schreef Semoi het volgende:
Hoe komen jullie zo snel aan guild lvl 4? Bij mijn guild is er een daily max van +/- 1/3 van het lvl.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:46 schreef Morm_NL het volgende:
Jammer voor je dat Blizzard dit teruggedraaid heeft en je weer van voor af aan kan beginnen met je guild ranking: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1087738905
Bij ons zijn al level 84 mensen... allemaal van Hydramistquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef Silmarwen het volgende:
LOL! PvP bosses zijn al naar Cata geboost. I just got one shotted. QQ
Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef internal het volgende:
Iedereen moet trouwens even zijn/haar armory link in de OP updaten, vanwege de nieuwe update zijn ze allemaal veranderd.
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Bartcoah het volgende:
Zal er nu al iemand binnen 9 uur 85 zijn? Is dat in de theorie en praktijk wel mogelijk?
ach, bij een race change krijg je een 'verkeerde bankgegevens' opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef drumstickNL het volgende:
Haha wat een kutzooi, je subscription kun je direct upgraden met iDeal maar als ik iets echt wil kopen moet ik ineens op een confirm wachten?
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.
Oh, dat weet ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?
Binnen 6 uur level 85... wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:34 schreef aerodynamic het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/forscience/simple
Dat gaat gewoon te ver...
Lol ik ook godverdomme ben pas 5 uur thuisquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef Fipotje het volgende:
Me broertje gaat cata voor me halen straksAlleen jammer dat ik tot half 5 moet wachten maarja.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Predacore het volgende:
ben level 59, überhaupt nog geen nieuwe content voor mij lol.
Ik zie dat er nu sommige gebieden veranderd zijn van 1/60 in 80+ zones om te levelen. Maar hoe zit het nu moet die gebieden die veranderd zijn en vroeger classic waren? Zijn die gebieden nu weg of veranderen de gebieden voor jou als je level 80 bent?quote:
Eh waarom? Je oude accounts.. werken niet meer.. of zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil ook wel weer spelen maar dan moet ik voor de 3de keer een nieuwe account maken
En dan die expansions kopen, maanden levelen, paar uur per dagJammer...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:
\o/
Mijn vriendin heeft afgesproken met de vriendin van een maat van meeee \o/
\o/\o/\o/\o/\
De Bartcoah kan spelen als hij thuis is \o/\o/\
Dit!! Dus het is alleen maar goed dat we later pas beginnen. Dan is de gekte eraf, hoeven we ook nergens eerste mee te worden, gewoon lekker op 't gemakkiequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het ergens zo zonde om fucking snel door de nieuwe content heen te baggeren...
of je hebt een relatie waar je ook als je vriendin thuis is kunt gamen, zonder die te verwaarlozen, of je neemt geen relatie. Dit komt wel fout over om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:
\o/
Mijn vriendin heeft afgesproken met de vriendin van een maat van meeee \o/
\o/\o/\o/\o/\
De Bartcoah kan spelen als hij thuis is \o/\o/\
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
of je hebt een relatie waar je ook als je vriendin thuis is kunt gamen, zonder die te verwaarlozen, of je neemt geen relatie. Dit komt wel fout over om eerlijk te zijn.
Niet geslapen?quote:
als je niet samenwoont snap ik dat nog een beetje. Woon je niet samen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.
http://eu.battle.net/wow/(...)tel/inner%20sanctum/quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Weet er hier trouwens iemand of je de guild rank ergens online kan zien?
Onder het motto zo kan ik de guildy's een beetje achter de broek aan zitten
Of je zoekt een casual raiding guildquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:37 schreef Jimbo het volgende:
net even zitten kijken of het mss waard was om WOTLK en cata te kopen en weer te beginnen.
uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat alles wat ik uiteindelijk doe op t endgame zal bestaan uit.. grinden
raids oid moet je toch veel te actief voor zijn of je krijgt allemaal kut raids
Erg jammer, had dr best weer zin in
waarbij 90% van de raids unsuccessfull zijn of vol leaversquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:39 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
Of je zoekt een casual raiding guild
Nee man ik ben 18 lol. Ik ben de average man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als je niet samenwoont snap ik dat nog een beetje. Woon je niet samen?
Hmm als dat met ideal kan, dan niks. Al zal die ook wel stuk duurder zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef GI het volgende:
Wat is er mis met de digitale download van blizzard zelf ?
Dan kun je inderdaad niet samenwonen, wat dacht ik wel niet toen ik 18 was? Vlegel die ik was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee man ik ben 18 lol. Ik ben de average man.
Je dacht niks je was gameover.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad niet samenwonen, wat dacht ik wel niet toen ik 18 was? Vlegel die ik was.
Neehoor. Je hebt ook mensen die het spel voor de ontspanning spelen maar wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarbij 90% van de raids unsuccessfull zijn of vol leaversweinig zin om weer zo gefrustreerd te zitten.
zijn raids nog 25 man of zijn ze weer terug naar 40 eigenlijk ?
Oh ja dat was het.quote:
Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.
Dit, gaat bij mij ook prima.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor. Je hebt ook mensen die het spel voor de ontspanning spelen maar wel weten waar ze mee bezig zijn.
Haha nee nee,quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??
Betaald om op school te zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Bartcoah het volgende:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh IK WIL SPELEN!!!!
lekker op school zitten niks doen :/ Wel betaald krijgen though,
maar dan kan ik beter thuis zitten toch?
Een van 18?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef Predacore het volgende:
[..]
zou denken dat we met een MBO docent te maken hebben.
eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens van op.quote:
Toen ik ooit op het MBO zat zaten die leraren drie kwartier van elk uur in de lerarenkamer koffie te zuipen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:09 schreef Predacore het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens van op.
Er zullen vast ook heel vakbekwame docenten zijn, maar de verhalen die ik om mij heen hoor beloven niet veel goeds voor het MBO; van zowel de leerling-kant als de docent-kant.
maar OT;
Is het levelen van 70 naar 80 nu ook versneld?
(60 naar 70 was al sneller gemaakt hoorde ik)
Ik speel ook niet als mijn vriendin hier is hoor. Zou wel anders worden als we straks samen wonen, maar tot nu toe niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??
Hij is de sloot in gegleden met z'n bussie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
lol je hebt best kans dat hij morgen komt
Als hij vandaag niet komt moet je nog drie dagen wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die leus op de zijkant, de ironiequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef Predacore het volgende:
[..]
of hij zit in deze bus als je pech hebt:
[ afbeelding ]
1st had ik na 6 maanden in 2007 verkocht (lvl70)quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh waarom? Je oude accounts.. werken niet meer.. of zo
De staking zou vanavond beginnen, dus ik zou hem nog moeten krijgen neem ik aan... Hij mag wel eens opschietenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft een neger of noord west afrikaan je game gestolen en verkocht op de zwarte marktquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef hans1988 het volgende:
[..]
De staking zou vanavond beginnen, dus ik zou hem nog moeten krijgen neem ik aan... Hij mag wel eens opschieten
Of zit de postbode zelf te freakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft een neger of noord west afrikaan je game gestolen en verkocht op de zwarte markt
Iedereen is getrapt op school en werkquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:48 schreef Ezio het volgende:
Wel typisch, gisteren was alles een clusterfuck van spelers, nu is er niemand te bekennen
Gast, rustig, is niet goed voor je hart.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:49 schreef Bartcoah het volgende:
Ik kan niet wachten todat ik die seahorse quest doe OMG
SEAHORSE OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ah joh ik ben nog jongquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast, rustig, is niet goed voor je hart.
nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef Dibble het volgende:
FCK yeah, hij is binnen. NU even uitpuzzelen hoe ik upgrade naar cata
Dat is toch niet normaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:11 schreef ufopiloot het volgende:
Gisteren een paar BRC runs gedaan tot 81, ging wel lekker snel. Daarna even 8 uur geslapen en naar school, dus als ik zo thuiskom is het waarschijnlijk weer spitsuur in de quest zones
Ja hoor, al 3 lvl85's op de realm schijnt het![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:41 schreef Bartcoah het volgende:
ah joh ik ben nog steeds lvl 80 met 6.4k gs... Ik pak ze allemaal
Mensen die het hardste roepen zijn vaak de grootste n00bsquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef ufopiloot het volgende:
En binnen nu en een uurtje komen er ongeveer 10-20 lvl85's bij
Dat is volgens mij echt een voordeel als je de eerste bent. Gaat denk ik zeker 2x zo snel als je niet hoeft te wachten op respawns en gewoon de enige bent in de hele zone.
Dan ga je toch naar het volgende gebied?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:04 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zeker weten
Wat ik dan ook vaak heb, blijf veel in combat doordat mobs op een gegeven moment te snel spawnen
En die tien totaal betekenisloze puntjes dan!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het volgende gebied?
Oh ja die achievement is inderdaad van uiterst belang.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die tien totaal betekenisloze puntjes dan!!!!!
je moet het al zijn wil je er aan beginnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
Wat is de verslavingsgraad van deze nieuwe update? Vergelijkbaar met het voor het eerst spelen van de originele WoW?
Ik denk dat voor nieuwe spelers de verslavingsgraad een stuk hoger is omdat ze het questen wat logischer, makkelijker en duidelijker gemaakt hebben. Als je een trial account aanmaakt en na 10 quests er geen bal van snapt haak je snel weer af.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
Wat is de verslavingsgraad van deze nieuwe update? Vergelijkbaar met het voor het eerst spelen van de originele WoW?
Ik heb em 5 minuten geleden binnen gekregen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een zooi leather, straks even kijken of dat al verkoopt, anders zet ik het nog even op de bank.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Sjiznit het volgende:
Net even een uurtje in Hyjal gemined en herbs geplukt. Staan nu op de AH, hopelijk verkopen ze lekker
Dan gaat deze jongen het iig geen kans meer geven, wil niet weer verslaafd rakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
Congratz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Mijn man zit in het watergebied, ik zit in het andere gebied. Ik was liever naar het watergebied gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
Net even de nieuwe gebieden opgezocht. Je hebt nu weer 2 starters gebieden. Mount Hyal en dat onderwater gebeuren Vashj'ir.....is het gek dat dat me helemaal niks lijkt? Vind sowieso zwemmen in WoW al vervelend, andere lvl gebied is MH en dat is weer lastig te bereiken of zijn er iets van portals??
Vraag is dus eigenlijk welk gebied het leukst is om mee te starten dadelijk ( als ik mijn pakketje uberhaupt ontvangen heb )
Ga dan samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn man zit in het watergebied, ik zit in het andere gebied. Ik was liever naar het watergebied gegaan
Irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef Migwi het volgende:
Zoveel idioten die de quests niet lezen
Zelfs als je ze niet leest hoef je maar op je map te kijken en je weet wat je moet doen, maar general is gevuld met vragen van waar? wat? hoe? derp derp derp
Ik kreeg een 'visioen' het moment dat ik inlogde, moest even bij een koe langs. Klets klets klets, IGM, naar andere koe, portal door naar Moonglade, draak naar Mount Hyjalquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
Net even de nieuwe gebieden opgezocht. Je hebt nu weer 2 starters gebieden. Mount Hyal en dat onderwater gebeuren Vashj'ir.....is het gek dat dat me helemaal niks lijkt? Vind sowieso zwemmen in WoW al vervelend, andere lvl gebied is MH en dat is weer lastig te bereiken of zijn er iets van portals??
Vraag is dus eigenlijk welk gebied het leukst is om mee te starten dadelijk ( als ik mijn pakketje uberhaupt ontvangen heb )
Hij probeerde op je naam te klikken, maar klikte ernaastquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef Hitomi het volgende:
.. Ik had een ticket aangemaakt over de NPC die ik niet kan zien.
Is mijn ticket opeens van "Your ticket has been escalated" naar "You have received a ticket response" gegaan... ik open 'm. "Hi there Xinouth! I'm sorry that I missed you online! <blabla, thanks for reporting the bug, will be passed on to blabla>"
Erm.. Missed me online? Hoe de hel kan hij mij missen als ik sinds ik dat ticket heb aangemaakt alleen maar op die character heb gezeten, niet ben gedisconnect en gewoon aanwezig ben geweest?
Goed man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Als ik het zo lees, ben ik denk ik 1 van de eerste met Arch op 525 hier
Hij pwnde jequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik net wil net Gamon even oneshotten he.
Wat denk je?
Nou ja, tis 1 van de weinige dingen die ik op de inetverbinding kan doen, en ik lees hier niet echt mensen die druk in de weer zijn met botten zoekenquote:
Wat een proquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef Migwi het volgende:
Zoveel idioten die de quests niet lezen
Zelfs als je ze niet leest hoef je maar op je map te kijken en je weet wat je moet doen, maar general is gevuld met vragen van waar? wat? hoe? derp derp derp
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik net wil net Gamon even oneshotten he.
Wat denk je?
Oh dat is ook wel chill inderdaad. Kan je lekker rustig je andere characters levelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond heel Outland voor mezelf denk ik.
Ach ja, je hebt Wotlk nodig voor Cata... ze moeten toch iets doen om winst te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb hem gehaald bij de Mediamarkt voor 25 euro, zag ik Wotlk staan.
Voor 27 euro____!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb hem gehaald bij de Mediamarkt voor 25 euro, zag ik Wotlk staan.
Voor 27 euro____!
Op khadgar was het om 11 uur al vanochtend en je kon pas rond 1 uur inloggen dus hoe die het gedaan heeft weet ik niet maar...quote:
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef Rikketik het volgende:
M'n CE is binnen!
Met Landro's Gift als loot card.
De gebieden en quests zijn voor iedereen hetzelfde, dus "nieuw" zeg maar. Maakt niet uit of je Vanilla of Cata hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
ff een ongelovelijke noob vraag mensen:
je bent een splinternieuwe speler:
als je alleen vanille koopt, verandert er dan iets voor je? Ik begrijp dat de wereld voor iedereen is veranderd maar de quests ook?
En als je gelijk voor de cataclysm uitbreiding gaat (dus alle 4 pakketten koopt), wat is dan het verschil met vanille in de begingebieden? Afgezien van de extra rassen of gebieden uit de expansions.
De begingebieden zijn in vanilla ook geüpdate dus je mist niks tenzij je naar Outland/Gilneas enzo wil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
als je alleen vanille koopt, verandert er dan iets voor je? Ik begrijp dat de wereld voor iedereen is veranderd maar de quests ook?
En als je gelijk voor de cataclysm uitbreiding gaat (dus alle 4 pakketten koopt), wat is dan het verschil met vanille in de begingebieden? Afgezien van de extra rassen of gebieden uit de expansions.
Als nieuwe speler speel je in dezelfde wereld. Je kunt niet als Worgen, Goblin, Draenei of Blood Elf spelen. Je kunt niet hoger dan 60 worden, maar dat duurt toch nog wel even. Verder kun je geen Jewelcrafting of Archologie profession hebben. En dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Ten eerste krijg je al heel snel een reuze snelle mount (zeepaardje) en ook het lopen/zwemmen onder water gaat stukken sneller dan je gewend bent. Ook hoef je je om breathing he-le-maal niet druk te maken. Het gebied is echt sprookjesachtig mooi en de quests zijn vaak origineel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
Reroll Warrior.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Rickk_ het volgende:
Grrr, welke char zou ik nou naar 85 doen als main, me retri paladin of me hunter. Heb tijdje niet meer gespeeld dus weet zo niet hoe ze er beide voorstaan op het moment. Tips?
Geen idee, moet eerst naar die Landro toe. In fucking Booty Bay, verder van Orgrimmar vandaan vind je ze niet.quote:
Duimen dat er zo'n mount in zit dan maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geen idee, moet eerst naar die Landro toe. In fucking Booty Bay, verder van Orgrimmar vandaan vind je ze niet.
Ik doe maar een gooi hoor, maar misschien staat er in de nieuwe gebieden ergens een manneke naast een forge die zooi te verkopen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig idee waar je een blacksmithing pattern kan kopen voor een level 82 waarmee je van 215 naar 225 kan levelen? (alles is nu grey en trainers verkopen niks)
Niet in de gebieden waar je met level 82 iets aan hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik doe maar een gooi hoor, maar misschien staat er in de nieuwe gebieden ergens een manneke naast een forge die zooi te verkopen?
Lamequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan allerlei professions naar 525 levelen op level 80, maar niet blacksmithing
Ies Diescimiasiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan allerlei professions naar 525 levelen op level 80, maar niet blacksmithing
Ja! Eerst weer levelen dus, zal je zien dat iemand anders realm first haalt *grom*quote:
Hoe ongeduldig kan je zijn hey.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef internal het volgende:
Hopelijk was er iemand vandaag wel thuis om mijn pakketje in ontvangst te nemenZo niet koop ik hem wel lekker online en verkoop ik de dvd wel.
Ok, ben om. Bedankt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ten eerste krijg je al heel snel een reuze snelle mount (zeepaardje) en ook het lopen/zwemmen onder water gaat stukken sneller dan je gewend bent. Ook hoef je je om breathing he-le-maal niet druk te maken. Het gebied is echt sprookjesachtig mooi en de quests zijn vaak origineel.
Je hebt straks 2 week kerstvakantie, nu ga jij je waarschijnlijk toch ergeren omdat het overal zo druk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef GlenSpey het volgende:
Geen Cata gekocht vandaag. Ben er eigelijk iets te moe voor om nog naar de winkel te gaan.
En morgen komt er ook niks vangoed begin zo.
De kans dat er een mount in zit is .5% geloof ik. Maar jammer.quote:
Ja ach, ik mag ook niet klagen. Maar je hoopt natuurlijk op een mount.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De kans dat er een mount in zit is .5% geloof ik. Maar jammer.
Sandbox Tiger is ook wel tof toch? Jammer dat het 50 charges zijnIk dacht altijd dat dat gewoon een item was met een interne cooldown die je kon blijven gebruiken D:
Na het starten in een area valt dat best mee, veel phasing, dus dan ben je met 2-3 anderen ergens bezig en niet zoals bij de start 20-30quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Je hebt straks 2 week kerstvakantie, nu ga jij je waarschijnlijk toch ergeren omdat het overal zo druk is.
High population realms zijn dan ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Ferdii het volgende:
twisting nether is full, place in queue 280
Had ik al gezegdquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, de Armory links in de OP zijn nu natuurlijk allemaal fout.
De hele Armory is verplaatst naar de nieuwe community site
Oh, sorry. Als het zo snel gaat heb ik geen zin tijd om alles door te lezen.quote:
Ik haak nu ook maar eens in de zoveel posts even inquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, sorry. Als het zo snel gaat heb ik geen zin tijd om alles door te lezen.
Jij bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag 24 uur lang niet meer proberen om mijn race te changen
Faal-blizzard
500-525 Hardened Obsidium Breastplate 10 Folded Obsidium, 10 Elementium Bar per attemptquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig idee waar je een blacksmithing pattern kan kopen voor een level 82 waarmee je van 515 naar 525 kan levelen? (alles is nu grey en trainers verkopen niks)
edit: stond 215-225, moest natuurlijk 515-525 zijn
Ah nevermind, je zat toch goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
500-525 Hardened Obsidium Breastplate 10 Folded Obsidium, 10 Elementium Bar per attempt
http://wow.crafterstome.c(...)ian-breastplate.html
http://www.almostgaming.com/wowguides/wow-blacksmithing-guide
Volgens crafterstome alleen te verkrijgen in Dalaran (wat me vreemd lijkt maar goed). Kan er verder ook niets op wowhead over vinden, hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Yes, that's correct. The Blacksmithing trainers will only teach recipes up to 500 skill. Recipes beyond that are sold in Twilight Highlands at the starting town. The town is phased and vendors cannot be seen until the first set of quests is completed. Those quests are not available until your character is level 84.
Klopt ja. Die derde quest in vashj'ir was een ramp, waar je 8 van die naga raiders moest doden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het starten in een area valt dat best mee, veel phasing, dus dan ben je met 2-3 anderen ergens bezig en niet zoals bij de start 20-30
Ik ben het ooit een winter geweest, telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je moet het al zijn wil je er aan beginnen
Thanks, daar heb ik wat aan. Ben bang dat ik het eventueel moet laten liggen uit zelfbeschermingquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat voor nieuwe spelers de verslavingsgraad een stuk hoger is omdat ze het questen wat logischer, makkelijker en duidelijker gemaakt hebben. Als je een trial account aanmaakt en na 10 quests er geen bal van snapt haak je snel weer af.
Voor de vaste spelers zal deze expansion een zelfde verslavingsgraad hebben als vorige expansions; nieuwe content, raids, dungeons, quests etc.
Warrior of Druid, kan je tankenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Archibaltus het volgende:
Wil met een Worgen gaan spelen maar weet niet welke class ik moet kiezen, iemand tips?
Hmm, ben niet zo van het tankenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Warrior of Druid, kan je tanken
Edit: 2x Hyjal rondgevlogen, en wel één mining node gevonden. Not my day I guess.
Zeker windows 7? uitvoeren als administrator ofzo? ik heb een melding gekregen bij het installeren van wow dat het naar de public map moet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grrr, ik krijg steeds de volgende error
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Warrior of Druid, kan je tanken
Edit: 2x Hyjal rondgevlogen, en wel één mining node gevonden. Not my day I guess.
Tsja, maar als je dan op 80/85 zit met een class die je niet tof vindt... Plus de weg ernaar toe telt ook he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, maar op sommige realms kan je dan sneller dungeons in blijkbaar. Toch handig?
Op nieuw installerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grrr, ik krijg steeds de volgende error
[ afbeelding ]
True, maar als hij niet weet wat ie wiltquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, maar als je dan op 80/85 zit met een class die je niet tof vindt... Plus de weg ernaar toe telt ook he.
Dat kan ook aan TNT liggen... En als je nog meer pech hebt krijg je hem dan zaterdag pasquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Maruna het volgende:
Zo, ik ben net wakker uit m'n nachtdienst van gister, en mijn CATA is dus gewoon NIET binnen gekomen...
Wie gaf die tip van 12game.com ook weer?
baggerzooi!
Dan zal je Guild-level ook nog wel heel laag zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:37 schreef Migwi het volgende:
2819/6000 tot Honored ben ik.
Dus ik dacht, ah, Friendly, kan ik vast wel wat kopen.
Kom ik bij die vendor, althans, dat is ie volgens wowhead, heeft ie niks. Maar kan ook niks zien wat ie eventueel verkoopt.
NERD RAGE!
Edit: Heb me ook totaal niet ingelezen in dat hele guild gebeuren moet ik zeggen. Heb namelijk toch alleen maar een guild dat bestaat uit m'n main en alts
800 hier nu maar was net ook 1000.quote:
Karazhan alliance, als je graag dood gaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Furdinand het volgende:
hey heb cataclyms ook binnen maar wil op een nieuwe realm beginnen welke zal ik nemen?
Bloodfeather Alliance als je mensenschuw bent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Furdinand het volgende:
hey heb cataclyms ook binnen maar wil op een nieuwe realm beginnen welke zal ik nemen?
Vistaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef Fipotje het volgende:
waaaat que op de server nog nooit gehad haha.
[..]
Zeker windows 7? uitvoeren als administrator ofzo? ik heb een melding gekregen bij het installeren van wow dat het naar de public map moet.
Oh..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zal je Guild-level ook nog wel heel laag zijn
Karazhan Hordequote:
Ja, vanaaf ook even een Worgen maken denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef Rikketik het volgende:
Zojuist voor het eerst getransformeerd tot Worgen. Hoe.fucking. leip.
Het was retedruk in Gilneas, maar in dit geval had het wel wat. Chaos, crisis, constant Worgen van je af meppen... sfeervoller om dat met vijftig man te doen dan in je eentje.
Maar goed, that's enough gabbing from me today... ik ga es eten maken.
shattered hand position in queue 366 estimated time: 20 minsquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:20 schreef hans1988 het volgende:
Twisting Nether heeft ook een que van ongeveer 1100Eerste keer ooit in de bijna 5 jaar dat ik op die server speel dat ik moet wachten
Nog 350 te gaan
Je moet gewoon vragen of je daar je home kan makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd, mijn 80 hunter was zn HS kwijt (Dalaran), maar als ik bij een andere inn kom krijg ik geen nieuwe
Heb dik een uur in que gewacht.... nog 83 wachtenden voor mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
shattered hand position in queue 366 estimated time: 20 mins
Ik snap geen bal van dat Archeology, ik zag op de map (niet de minimap, maar de "gewone") een schepje op de kaart van Wetlands, dus ik dacht, ik ga daar even kijken. Ik in de rondte lopen, maar geen site te vinden, elke keer als ik mijn schepje wilde gebruiken kreeg ik "you cannot use that here"quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Als ik het zo lees, ben ik denk ik 1 van de eerste met Arch op 525 hier
Op de grote (uitgezoomde) map zie je een schep, als je daar bent zie je op de map van dat gebied een gekleurd gebied. In dat gebied zou je het kunnen gebruiken. Je krijgt dan een telescoop met een lichtje. Die geeft richting aan en hoever je er van af bent. Telkens door gaan tot je een artifact ziet. Rood = heel ver, geel = ver, groen = dichtbij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van dat Archeology, ik zag op de map (niet de minimap, maar de "gewone") een schepje op de kaart van Wetlands, dus ik dacht, ik ga daar even kijken. Ik in de rondte lopen, maar geen site te vinden, elke keer als ik mijn schepje wilde gebruiken kreeg ik "you cannot use that here"
Johquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet gewoon vragen of je daar je home kan maken
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan ook aan TNT liggen... En als je nog meer pech hebt krijg je hem dan zaterdag pas
Dat gekleurde gebied was er niet, dat zal het zijn geweest, morgen weer proberen, bedankt. Ik had er wel iets over gelezen, maar schijnbaar niet goed genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de grote (uitgezoomde) map zie je een schep, als je daar bent zie je op de map van dat gebied een gekleurd gebied. In dat gebied zou je het kunnen gebruiken. Je krijgt dan een telescoop met een lichtje. Die geeft richting aan en hoever je er van af bent. Telkens door gaan tot je een artifact ziet. Rood = heel ver, geel = ver, groen = dichtbij.
Dat is inderdaad heel netjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.
Nette service!
Heb em ook bij 12game besteld (en zal prolly ook degene zijn die het aanbevolen had) en kreeg em vanmiddag rond een uur of 2 binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.
Nette service!
Ik heb wow opnieuw moeten installeren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef jagga het volgende:
fuckzooi
Bij MIJ ging alles goed.
Alleen bij mijn vriendin dus niet.. Laatste 6 patches last van gehad en al 6x mijn hele WOW folder over moeten zetten naar haar pc.
kan niet spelen wanneer dit aan de gang is![]()
/nerdrage
ik ben een 3 kwartier bezig geweest daar om 4 SW helmets te vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Die derde quest in vashj'ir was een ramp, waar je 8 van die naga raiders moest doden.
nog nooit de oude dagen in vanilla wow meegemaakt. Op Emerald Dream was dat bijna iedere avond zo destijdsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef Brutus.nl het volgende:
Wat voor ongein...
[ afbeelding ]
Dit is weer nieuw voor me. Zeker omdat de servers overbelast zijn geraakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |