SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Skullcrusherquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!*Hosselcopter*
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:24 schreef Dibble het volgende:
OK, kan iemand aanwijzen waar Hyjal en/of Vasjir zijn? Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:26 schreef Manfredje het volgende:
2 uur naar mijn beeldscherm zitten staren, maar dan heb je ok wat
[Realm First! Illustrious Angler]
Leuke foto's!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:54 schreef vault_tec het volgende:
Foto's van de release in rotterdam... speel zelf niet maar vond het wel tof![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 minuten na het "openen" stond dit er nog, mannetje a 1500-2000 alleen ben klein dus...
[ afbeelding ]
quote:07.12.2010:
Parcel sorted at sorting centre
Hoe komen jullie zo snel aan guild lvl 4? Bij mijn guild is er een daily max van +/- 1/3 van het lvl.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Guild alweer level 4
Net eerste dungeon gedaan, appeltje eitje. En er werd net iemand realm first met herbalism
Ik heb een snipperdag genomen, niet ziek dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hoeveel mensen zijn er vandaag "ziek" ?
dan ben je wel een flinke loser nmmquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
En hoeveel mensen zijn er vandaag "ziek" ?
Jammer voor je dat Blizzard dit teruggedraaid heeft en je weer van voor af aan kan beginnen met je guild ranking: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1087738905quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Isabeau het volgende:
Guild alweer level 4
Net eerste dungeon gedaan, appeltje eitje. En er werd net iemand realm first met herbalism
We waren level 6 vannachtquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:38 schreef Semoi het volgende:
Hoe komen jullie zo snel aan guild lvl 4? Bij mijn guild is er een daily max van +/- 1/3 van het lvl.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:46 schreef Morm_NL het volgende:
Jammer voor je dat Blizzard dit teruggedraaid heeft en je weer van voor af aan kan beginnen met je guild ranking: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1087738905
Bij ons zijn al level 84 mensen... allemaal van Hydramistquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:13 schreef Silmarwen het volgende:
LOL! PvP bosses zijn al naar Cata geboost. I just got one shotted. QQ
Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef internal het volgende:
Iedereen moet trouwens even zijn/haar armory link in de OP updaten, vanwege de nieuwe update zijn ze allemaal veranderd.
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Bartcoah het volgende:
Zal er nu al iemand binnen 9 uur 85 zijn? Is dat in de theorie en praktijk wel mogelijk?
ach, bij een race change krijg je een 'verkeerde bankgegevens' opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef drumstickNL het volgende:
Haha wat een kutzooi, je subscription kun je direct upgraden met iDeal maar als ik iets echt wil kopen moet ik ineens op een confirm wachten?
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.
Oh, dat weet ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?
Binnen 6 uur level 85... wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:34 schreef aerodynamic het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/forscience/simple
Dat gaat gewoon te ver...
Lol ik ook godverdomme ben pas 5 uur thuisquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef Fipotje het volgende:
Me broertje gaat cata voor me halen straksAlleen jammer dat ik tot half 5 moet wachten maarja.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Predacore het volgende:
ben level 59, überhaupt nog geen nieuwe content voor mij lol.
Ik zie dat er nu sommige gebieden veranderd zijn van 1/60 in 80+ zones om te levelen. Maar hoe zit het nu moet die gebieden die veranderd zijn en vroeger classic waren? Zijn die gebieden nu weg of veranderen de gebieden voor jou als je level 80 bent?quote:
Eh waarom? Je oude accounts.. werken niet meer.. of zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil ook wel weer spelen maar dan moet ik voor de 3de keer een nieuwe account maken
En dan die expansions kopen, maanden levelen, paar uur per dagJammer...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:
\o/
Mijn vriendin heeft afgesproken met de vriendin van een maat van meeee \o/
\o/\o/\o/\o/\
De Bartcoah kan spelen als hij thuis is \o/\o/\
Dit!! Dus het is alleen maar goed dat we later pas beginnen. Dan is de gekte eraf, hoeven we ook nergens eerste mee te worden, gewoon lekker op 't gemakkiequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het ergens zo zonde om fucking snel door de nieuwe content heen te baggeren...
of je hebt een relatie waar je ook als je vriendin thuis is kunt gamen, zonder die te verwaarlozen, of je neemt geen relatie. Dit komt wel fout over om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:
\o/
Mijn vriendin heeft afgesproken met de vriendin van een maat van meeee \o/
\o/\o/\o/\o/\
De Bartcoah kan spelen als hij thuis is \o/\o/\
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
of je hebt een relatie waar je ook als je vriendin thuis is kunt gamen, zonder die te verwaarlozen, of je neemt geen relatie. Dit komt wel fout over om eerlijk te zijn.
Niet geslapen?quote:
als je niet samenwoont snap ik dat nog een beetje. Woon je niet samen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.
http://eu.battle.net/wow/(...)tel/inner%20sanctum/quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Weet er hier trouwens iemand of je de guild rank ergens online kan zien?
Onder het motto zo kan ik de guildy's een beetje achter de broek aan zitten
Of je zoekt een casual raiding guildquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:37 schreef Jimbo het volgende:
net even zitten kijken of het mss waard was om WOTLK en cata te kopen en weer te beginnen.
uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat alles wat ik uiteindelijk doe op t endgame zal bestaan uit.. grinden
raids oid moet je toch veel te actief voor zijn of je krijgt allemaal kut raids
Erg jammer, had dr best weer zin in
waarbij 90% van de raids unsuccessfull zijn of vol leaversquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:39 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
Of je zoekt een casual raiding guild
Nee man ik ben 18 lol. Ik ben de average man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als je niet samenwoont snap ik dat nog een beetje. Woon je niet samen?
Hmm als dat met ideal kan, dan niks. Al zal die ook wel stuk duurder zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef GI het volgende:
Wat is er mis met de digitale download van blizzard zelf ?
Dan kun je inderdaad niet samenwonen, wat dacht ik wel niet toen ik 18 was? Vlegel die ik was.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee man ik ben 18 lol. Ik ben de average man.
Je dacht niks je was gameover.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad niet samenwonen, wat dacht ik wel niet toen ik 18 was? Vlegel die ik was.
Neehoor. Je hebt ook mensen die het spel voor de ontspanning spelen maar wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarbij 90% van de raids unsuccessfull zijn of vol leaversweinig zin om weer zo gefrustreerd te zitten.
zijn raids nog 25 man of zijn ze weer terug naar 40 eigenlijk ?
Oh ja dat was het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |