Donequote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef internal het volgende:
Iedereen moet trouwens even zijn/haar armory link in de OP updaten, vanwege de nieuwe update zijn ze allemaal veranderd.
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:15 schreef Bartcoah het volgende:
Zal er nu al iemand binnen 9 uur 85 zijn? Is dat in de theorie en praktijk wel mogelijk?
ach, bij een race change krijg je een 'verkeerde bankgegevens' opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef drumstickNL het volgende:
Haha wat een kutzooi, je subscription kun je direct upgraden met iDeal maar als ik iets echt wil kopen moet ik ineens op een confirm wachten?
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van lvl 84 > 85 net zoveel xp nodig hebt als van 80 > 84, maar aangezien dat binnen 9 uur is gebeurd zou het best eens kunnen ja.
Oh, dat weet ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
was 79 > 80 niet evenveel als 1 > 70?
Binnen 6 uur level 85... wtf wtf wtfquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:34 schreef aerodynamic het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/neptulon/forscience/simple
Dat gaat gewoon te ver...
Lol ik ook godverdomme ben pas 5 uur thuisquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:32 schreef Fipotje het volgende:
Me broertje gaat cata voor me halen straksAlleen jammer dat ik tot half 5 moet wachten maarja.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Predacore het volgende:
ben level 59, überhaupt nog geen nieuwe content voor mij lol.
Ik zie dat er nu sommige gebieden veranderd zijn van 1/60 in 80+ zones om te levelen. Maar hoe zit het nu moet die gebieden die veranderd zijn en vroeger classic waren? Zijn die gebieden nu weg of veranderen de gebieden voor jou als je level 80 bent?quote:
Eh waarom? Je oude accounts.. werken niet meer.. of zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil ook wel weer spelen maar dan moet ik voor de 3de keer een nieuwe account maken
En dan die expansions kopen, maanden levelen, paar uur per dagJammer...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:
\o/
Mijn vriendin heeft afgesproken met de vriendin van een maat van meeee \o/
\o/\o/\o/\o/\
De Bartcoah kan spelen als hij thuis is \o/\o/\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |