Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee ik game niet als mijn vriendin er is. Dat komt zeg maar dan fout over.
Dit, gaat bij mij ook prima.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neehoor. Je hebt ook mensen die het spel voor de ontspanning spelen maar wel weten waar ze mee bezig zijn.
Haha nee nee,quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??
Betaald om op school te zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Bartcoah het volgende:
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh IK WIL SPELEN!!!!
lekker op school zitten niks doen :/ Wel betaald krijgen though,
maar dan kan ik beter thuis zitten toch?
Een van 18?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:06 schreef Predacore het volgende:
[..]
zou denken dat we met een MBO docent te maken hebben.
eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens van op.quote:
Toen ik ooit op het MBO zat zaten die leraren drie kwartier van elk uur in de lerarenkamer koffie te zuipen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:09 schreef Predacore het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens van op.
Er zullen vast ook heel vakbekwame docenten zijn, maar de verhalen die ik om mij heen hoor beloven niet veel goeds voor het MBO; van zowel de leerling-kant als de docent-kant.
maar OT;
Is het levelen van 70 naar 80 nu ook versneld?
(60 naar 70 was al sneller gemaakt hoorde ik)
Ik speel ook niet als mijn vriendin hier is hoor. Zou wel anders worden als we straks samen wonen, maar tot nu toe niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jouw vriendin weet neem ik aan dat er vandaag een superdikke uitbreiding komt van jouw favoriete hobby? Dan zou ze je dat absoluut wel effe een paar dagen gunnen, hoop ik??
Hij is de sloot in gegleden met z'n bussie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
lol je hebt best kans dat hij morgen komt
Als hij vandaag niet komt moet je nog drie dagen wachtenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die leus op de zijkant, de ironiequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef Predacore het volgende:
[..]
of hij zit in deze bus als je pech hebt:
[ afbeelding ]
1st had ik na 6 maanden in 2007 verkocht (lvl70)quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh waarom? Je oude accounts.. werken niet meer.. of zo
De staking zou vanavond beginnen, dus ik zou hem nog moeten krijgen neem ik aan... Hij mag wel eens opschietenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft een neger of noord west afrikaan je game gestolen en verkocht op de zwarte marktquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef hans1988 het volgende:
[..]
De staking zou vanavond beginnen, dus ik zou hem nog moeten krijgen neem ik aan... Hij mag wel eens opschieten
Of zit de postbode zelf te freakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heeft een neger of noord west afrikaan je game gestolen en verkocht op de zwarte markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |