Ik denk dat voor nieuwe spelers de verslavingsgraad een stuk hoger is omdat ze het questen wat logischer, makkelijker en duidelijker gemaakt hebben. Als je een trial account aanmaakt en na 10 quests er geen bal van snapt haak je snel weer af.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
Wat is de verslavingsgraad van deze nieuwe update? Vergelijkbaar met het voor het eerst spelen van de originele WoW?
Ik heb em 5 minuten geleden binnen gekregen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een zooi leather, straks even kijken of dat al verkoopt, anders zet ik het nog even op de bank.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Sjiznit het volgende:
Net even een uurtje in Hyjal gemined en herbs geplukt. Staan nu op de AH, hopelijk verkopen ze lekker
Dan gaat deze jongen het iig geen kans meer geven, wil niet weer verslaafd rakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
Wat is de verslavingsgraad van deze nieuwe update? Vergelijkbaar met het voor het eerst spelen van de originele WoW?
Congratz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man zit in het watergebied, ik zit in het andere gebied. Ik was liever naar het watergebied gegaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
Net even de nieuwe gebieden opgezocht. Je hebt nu weer 2 starters gebieden. Mount Hyal en dat onderwater gebeuren Vashj'ir.....is het gek dat dat me helemaal niks lijkt? Vind sowieso zwemmen in WoW al vervelend, andere lvl gebied is MH en dat is weer lastig te bereiken of zijn er iets van portals??
Vraag is dus eigenlijk welk gebied het leukst is om mee te starten dadelijk ( als ik mijn pakketje uberhaupt ontvangen heb )
Ga dan samenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn man zit in het watergebied, ik zit in het andere gebied. Ik was liever naar het watergebied gegaan
Irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef Migwi het volgende:
Zoveel idioten die de quests niet lezen
Zelfs als je ze niet leest hoef je maar op je map te kijken en je weet wat je moet doen, maar general is gevuld met vragen van waar? wat? hoe? derp derp derp
Ik kreeg een 'visioen' het moment dat ik inlogde, moest even bij een koe langs. Klets klets klets, IGM, naar andere koe, portal door naar Moonglade, draak naar Mount Hyjalquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
Net even de nieuwe gebieden opgezocht. Je hebt nu weer 2 starters gebieden. Mount Hyal en dat onderwater gebeuren Vashj'ir.....is het gek dat dat me helemaal niks lijkt? Vind sowieso zwemmen in WoW al vervelend, andere lvl gebied is MH en dat is weer lastig te bereiken of zijn er iets van portals??
Vraag is dus eigenlijk welk gebied het leukst is om mee te starten dadelijk ( als ik mijn pakketje uberhaupt ontvangen heb )
Hij probeerde op je naam te klikken, maar klikte ernaastquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef Hitomi het volgende:
.. Ik had een ticket aangemaakt over de NPC die ik niet kan zien.
Is mijn ticket opeens van "Your ticket has been escalated" naar "You have received a ticket response" gegaan... ik open 'm. "Hi there Xinouth! I'm sorry that I missed you online! <blabla, thanks for reporting the bug, will be passed on to blabla>"
Erm.. Missed me online? Hoe de hel kan hij mij missen als ik sinds ik dat ticket heb aangemaakt alleen maar op die character heb gezeten, niet ben gedisconnect en gewoon aanwezig ben geweest?
Goed man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Als ik het zo lees, ben ik denk ik 1 van de eerste met Arch op 525 hier
Hij pwnde jequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik net wil net Gamon even oneshotten he.
Wat denk je?
Nou ja, tis 1 van de weinige dingen die ik op de inetverbinding kan doen, en ik lees hier niet echt mensen die druk in de weer zijn met botten zoekenquote:
Wat een proquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef Migwi het volgende:
Zoveel idioten die de quests niet lezen
Zelfs als je ze niet leest hoef je maar op je map te kijken en je weet wat je moet doen, maar general is gevuld met vragen van waar? wat? hoe? derp derp derp
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef Rauw. het volgende:
Ik net wil net Gamon even oneshotten he.
Wat denk je?
Oh dat is ook wel chill inderdaad. Kan je lekker rustig je andere characters levelen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb vanavond heel Outland voor mezelf denk ik.
Ach ja, je hebt Wotlk nodig voor Cata... ze moeten toch iets doen om winst te maken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb hem gehaald bij de Mediamarkt voor 25 euro, zag ik Wotlk staan.
Voor 27 euro____!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb hem gehaald bij de Mediamarkt voor 25 euro, zag ik Wotlk staan.
Voor 27 euro____!
Op khadgar was het om 11 uur al vanochtend en je kon pas rond 1 uur inloggen dus hoe die het gedaan heeft weet ik niet maar...quote:
Wat zit erin?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef Rikketik het volgende:
M'n CE is binnen!
Met Landro's Gift als loot card.
De gebieden en quests zijn voor iedereen hetzelfde, dus "nieuw" zeg maar. Maakt niet uit of je Vanilla of Cata hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
ff een ongelovelijke noob vraag mensen:
je bent een splinternieuwe speler:
als je alleen vanille koopt, verandert er dan iets voor je? Ik begrijp dat de wereld voor iedereen is veranderd maar de quests ook?
En als je gelijk voor de cataclysm uitbreiding gaat (dus alle 4 pakketten koopt), wat is dan het verschil met vanille in de begingebieden? Afgezien van de extra rassen of gebieden uit de expansions.
De begingebieden zijn in vanilla ook geüpdate dus je mist niks tenzij je naar Outland/Gilneas enzo wil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
als je alleen vanille koopt, verandert er dan iets voor je? Ik begrijp dat de wereld voor iedereen is veranderd maar de quests ook?
En als je gelijk voor de cataclysm uitbreiding gaat (dus alle 4 pakketten koopt), wat is dan het verschil met vanille in de begingebieden? Afgezien van de extra rassen of gebieden uit de expansions.
Als nieuwe speler speel je in dezelfde wereld. Je kunt niet als Worgen, Goblin, Draenei of Blood Elf spelen. Je kunt niet hoger dan 60 worden, maar dat duurt toch nog wel even. Verder kun je geen Jewelcrafting of Archologie profession hebben. En dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Ten eerste krijg je al heel snel een reuze snelle mount (zeepaardje) en ook het lopen/zwemmen onder water gaat stukken sneller dan je gewend bent. Ook hoef je je om breathing he-le-maal niet druk te maken. Het gebied is echt sprookjesachtig mooi en de quests zijn vaak origineel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Tim_G het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |