shattered hand position in queue 366 estimated time: 20 minsquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:20 schreef hans1988 het volgende:
Twisting Nether heeft ook een que van ongeveer 1100Eerste keer ooit in de bijna 5 jaar dat ik op die server speel dat ik moet wachten
Nog 350 te gaan
Je moet gewoon vragen of je daar je home kan makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd, mijn 80 hunter was zn HS kwijt (Dalaran), maar als ik bij een andere inn kom krijg ik geen nieuwe
Heb dik een uur in que gewacht.... nog 83 wachtenden voor mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
shattered hand position in queue 366 estimated time: 20 mins
Ik snap geen bal van dat Archeology, ik zag op de map (niet de minimap, maar de "gewone") een schepje op de kaart van Wetlands, dus ik dacht, ik ga daar even kijken. Ik in de rondte lopen, maar geen site te vinden, elke keer als ik mijn schepje wilde gebruiken kreeg ik "you cannot use that here"quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Als ik het zo lees, ben ik denk ik 1 van de eerste met Arch op 525 hier
Op de grote (uitgezoomde) map zie je een schep, als je daar bent zie je op de map van dat gebied een gekleurd gebied. In dat gebied zou je het kunnen gebruiken. Je krijgt dan een telescoop met een lichtje. Die geeft richting aan en hoever je er van af bent. Telkens door gaan tot je een artifact ziet. Rood = heel ver, geel = ver, groen = dichtbij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van dat Archeology, ik zag op de map (niet de minimap, maar de "gewone") een schepje op de kaart van Wetlands, dus ik dacht, ik ga daar even kijken. Ik in de rondte lopen, maar geen site te vinden, elke keer als ik mijn schepje wilde gebruiken kreeg ik "you cannot use that here"
Johquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet gewoon vragen of je daar je home kan maken
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan ook aan TNT liggen... En als je nog meer pech hebt krijg je hem dan zaterdag pas
Dat gekleurde gebied was er niet, dat zal het zijn geweest, morgen weer proberen, bedankt. Ik had er wel iets over gelezen, maar schijnbaar niet goed genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de grote (uitgezoomde) map zie je een schep, als je daar bent zie je op de map van dat gebied een gekleurd gebied. In dat gebied zou je het kunnen gebruiken. Je krijgt dan een telescoop met een lichtje. Die geeft richting aan en hoever je er van af bent. Telkens door gaan tot je een artifact ziet. Rood = heel ver, geel = ver, groen = dichtbij.
Dat is inderdaad heel netjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.
Nette service!
Heb em ook bij 12game besteld (en zal prolly ook degene zijn die het aanbevolen had) en kreeg em vanmiddag rond een uur of 2 binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik heb 12game gemaild, en kreeg net een mailtje terug. Zal idd aan TNT liggen. Kreeg een serial in die mail meegestuurd, die werkte. Moet ik de DVD terugsturen als ik hem heb, sturen ze mij daarna de DVD waar ze nu de serial van hebben afgehaald.
Nette service!
Ik heb wow opnieuw moeten installeren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef jagga het volgende:
fuckzooi
Bij MIJ ging alles goed.
Alleen bij mijn vriendin dus niet.. Laatste 6 patches last van gehad en al 6x mijn hele WOW folder over moeten zetten naar haar pc.
kan niet spelen wanneer dit aan de gang is![]()
/nerdrage
ik ben een 3 kwartier bezig geweest daar om 4 SW helmets te vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Die derde quest in vashj'ir was een ramp, waar je 8 van die naga raiders moest doden.
nog nooit de oude dagen in vanilla wow meegemaakt. Op Emerald Dream was dat bijna iedere avond zo destijdsquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef Brutus.nl het volgende:
Wat voor ongein...
[ afbeelding ]
Dit is weer nieuw voor me. Zeker omdat de servers overbelast zijn geraakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |