Reroll Warrior.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Rickk_ het volgende:
Grrr, welke char zou ik nou naar 85 doen als main, me retri paladin of me hunter. Heb tijdje niet meer gespeeld dus weet zo niet hoe ze er beide voorstaan op het moment. Tips?
Geen idee, moet eerst naar die Landro toe. In fucking Booty Bay, verder van Orgrimmar vandaan vind je ze niet.quote:
Duimen dat er zo'n mount in zit dan maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geen idee, moet eerst naar die Landro toe. In fucking Booty Bay, verder van Orgrimmar vandaan vind je ze niet.
Ik doe maar een gooi hoor, maar misschien staat er in de nieuwe gebieden ergens een manneke naast een forge die zooi te verkopen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig idee waar je een blacksmithing pattern kan kopen voor een level 82 waarmee je van 215 naar 225 kan levelen? (alles is nu grey en trainers verkopen niks)
Niet in de gebieden waar je met level 82 iets aan hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik doe maar een gooi hoor, maar misschien staat er in de nieuwe gebieden ergens een manneke naast een forge die zooi te verkopen?
Lamequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan allerlei professions naar 525 levelen op level 80, maar niet blacksmithing
Ies Diescimiasiequote:Op dinsdag 7 december 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Dus je kan allerlei professions naar 525 levelen op level 80, maar niet blacksmithing
Ja! Eerst weer levelen dus, zal je zien dat iemand anders realm first haalt *grom*quote:
Hoe ongeduldig kan je zijn hey.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef internal het volgende:
Hopelijk was er iemand vandaag wel thuis om mijn pakketje in ontvangst te nemenZo niet koop ik hem wel lekker online en verkoop ik de dvd wel.
Ok, ben om. Bedankt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ten eerste krijg je al heel snel een reuze snelle mount (zeepaardje) en ook het lopen/zwemmen onder water gaat stukken sneller dan je gewend bent. Ook hoef je je om breathing he-le-maal niet druk te maken. Het gebied is echt sprookjesachtig mooi en de quests zijn vaak origineel.
Je hebt straks 2 week kerstvakantie, nu ga jij je waarschijnlijk toch ergeren omdat het overal zo druk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef GlenSpey het volgende:
Geen Cata gekocht vandaag. Ben er eigelijk iets te moe voor om nog naar de winkel te gaan.
En morgen komt er ook niks vangoed begin zo.
De kans dat er een mount in zit is .5% geloof ik. Maar jammer.quote:
Ja ach, ik mag ook niet klagen. Maar je hoopt natuurlijk op een mount.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De kans dat er een mount in zit is .5% geloof ik. Maar jammer.
Sandbox Tiger is ook wel tof toch? Jammer dat het 50 charges zijnIk dacht altijd dat dat gewoon een item was met een interne cooldown die je kon blijven gebruiken D:
Na het starten in een area valt dat best mee, veel phasing, dus dan ben je met 2-3 anderen ergens bezig en niet zoals bij de start 20-30quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Je hebt straks 2 week kerstvakantie, nu ga jij je waarschijnlijk toch ergeren omdat het overal zo druk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |