High population realms zijn dan ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef Ferdii het volgende:
twisting nether is full, place in queue 280
Had ik al gezegdquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, de Armory links in de OP zijn nu natuurlijk allemaal fout.
De hele Armory is verplaatst naar de nieuwe community site
Oh, sorry. Als het zo snel gaat heb ik geen zin tijd om alles door te lezen.quote:
Ik haak nu ook maar eens in de zoveel posts even inquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, sorry. Als het zo snel gaat heb ik geen zin tijd om alles door te lezen.
Jij bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Ik mag 24 uur lang niet meer proberen om mijn race te changen
Faal-blizzard
500-525 Hardened Obsidium Breastplate 10 Folded Obsidium, 10 Elementium Bar per attemptquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig idee waar je een blacksmithing pattern kan kopen voor een level 82 waarmee je van 515 naar 525 kan levelen? (alles is nu grey en trainers verkopen niks)
edit: stond 215-225, moest natuurlijk 515-525 zijn
Ah nevermind, je zat toch goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:31 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
500-525 Hardened Obsidium Breastplate 10 Folded Obsidium, 10 Elementium Bar per attempt
http://wow.crafterstome.c(...)ian-breastplate.html
http://www.almostgaming.com/wowguides/wow-blacksmithing-guide
Volgens crafterstome alleen te verkrijgen in Dalaran (wat me vreemd lijkt maar goed). Kan er verder ook niets op wowhead over vinden, hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Yes, that's correct. The Blacksmithing trainers will only teach recipes up to 500 skill. Recipes beyond that are sold in Twilight Highlands at the starting town. The town is phased and vendors cannot be seen until the first set of quests is completed. Those quests are not available until your character is level 84.
Klopt ja. Die derde quest in vashj'ir was een ramp, waar je 8 van die naga raiders moest doden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het starten in een area valt dat best mee, veel phasing, dus dan ben je met 2-3 anderen ergens bezig en niet zoals bij de start 20-30
Ik ben het ooit een winter geweest, telt dat ook?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je moet het al zijn wil je er aan beginnen
Thanks, daar heb ik wat aan. Ben bang dat ik het eventueel moet laten liggen uit zelfbeschermingquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat voor nieuwe spelers de verslavingsgraad een stuk hoger is omdat ze het questen wat logischer, makkelijker en duidelijker gemaakt hebben. Als je een trial account aanmaakt en na 10 quests er geen bal van snapt haak je snel weer af.
Voor de vaste spelers zal deze expansion een zelfde verslavingsgraad hebben als vorige expansions; nieuwe content, raids, dungeons, quests etc.
Warrior of Druid, kan je tankenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Archibaltus het volgende:
Wil met een Worgen gaan spelen maar weet niet welke class ik moet kiezen, iemand tips?
Hmm, ben niet zo van het tankenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Warrior of Druid, kan je tanken
Edit: 2x Hyjal rondgevlogen, en wel één mining node gevonden. Not my day I guess.
Zeker windows 7? uitvoeren als administrator ofzo? ik heb een melding gekregen bij het installeren van wow dat het naar de public map moet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grrr, ik krijg steeds de volgende error
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |