Hele uitgebreide review (14 pagina's):quote:Het menu Energieopties is gestroomlijnd zodat het alleen de belangrijkste opties bevat: Opnieuw starten, Vliegtuigmodus, Afsluiten. Opnieuw starten: deze optie schakelt alle applicaties en services uit om de telefoon uit en weer in te schakelen. Vliegtuigmodus: deze optie schakelt alle draadloze radio's uit waaronder telefoon, gegevens, Bluetooth en Wi-Fi. Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen (of Applicaties) > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat HTC met Android 2.3 komt?quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hopelijk wordt gingerbread snel geport
Met de Desire heeft het 2 maanden geduurd voordat ze 2.2 hebben uitgerold.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer voordat HTC met Android 2.3 komt?
Misschien ga ik ook maar eens kijken naar custom roms, iemand een suggestie?
Volgens mij hebben bijna alle winkels hem al op voorraad inmiddels? Behalve studentmobiel, waar ik hem dus bij heb besteld... duurt nog ongeveer 2 weken zeiden zequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:37 schreef svann het volgende:
Elke keer dat ik hem in een winkel zie, vind ik scherm een acceptabeler maat krijgen en de andere minder interessant.
Nog een paar weken te gaan.
Is hij al beter leverbaar?
Zal wel januari 2011 worden...pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor wanneer staat die gepland dan?
Als hij uitstaat, vreet hij ook batterij...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag. Hiervoor de eigenaar van een Hero en sinds ik met de gedachte rondliep dat ik voor de Desire HD ging leek dat scherm van de Hero elke dag kleiner te worden. Achteraf snap ik niet meer hoe ik daar relaxt op kon internetten enzo
Kortom, zeer tevreden over m'n HD alleen zijn er denk ik wat problemen met m'n accu.Gisterenavond had ik hem compleet opgeladen. Toen uitgezet, wil ik hem de volgende ochtend aanzetten, is de accu compleet leeg. Zeer apart dus. Nu lijkt hij het weer prima te doen..
Waarom zou iemand spijt moeten hebben? Veranderingen in 2.3 zijn echt niet zo denderend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef Landgeld het volgende:
Niemand spijt van zijn aankoop: http://www.telegraaf.nl/d(...)ml?p=8,1?sn=digitaal
2.3 valt tegen, qua vernieuwingen en verbeteringen. 3.0 heeft slechts de zaken die 2.3 deadline niet haalde. Ik ben trouwens ook zeer content met 2.2.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom zou iemand spijt moeten hebben? Veranderingen in 2.3 zijn echt niet zo denderend.
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als hij uitstaat, vreet hij ook batterij...
De Superfastbootfunction (slaapstand). Al kun je dat natuurlijk ook niet gebruiken.quote:
en dan verbruikt hij helemaal geen accu als hij uitstaat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Superfastbootfunction (slaapstand). Al kun je dat natuurlijk ook niet gebruiken.
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]Toepassingen = Applicaties btw. Bron.
Update: Zojuist is de status veranderd naar "verstuurd" dus ik zal hem morgen wel binnen krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle winkels hem al op voorraad inmiddels? Behalve studentmobiel, waar ik hem dus bij heb besteld... duurt nog ongeveer 2 weken zeiden ze
3 weken, dat valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Update: Zojuist is de status veranderd naar "verstuurd" dus ik zal hem morgen wel binnen krijgenmocht ook wel na 3 weken
Holy shit! 36 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Mr_DG het volgende:
Hapert de telefoon bij jullie ook weleens?
De accu gaat nu trouwens zo'n 36 uur mee, toch een flinke verbetering ten opzichte van het begin
Bij heel minimaal gebruik dan hé, geen tot weinig internet en niet bellen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy shit! 36 uurDat is zeer netjes !
En mijn telefoon hapert af en toe, niet echt storend. Vanochtend stond hij wel opeens vast.. dat was vervelend, hij reageerde nergens op.
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik ben blij met m'n DHD (m'n eerste smartphone), alleen niet met het geluid. De speaker is echt waardeloos. Mijn dochter heeft een Blackberry en die blaast me dwars door het raam als ze muziek afspeelt: mijn DHD klinkt als een goedkope transistorradio uit 1974... Zelfs het geluid via de oortelefoon is niet denderend. Je moet in de player echt een of andere equalizer aanzetten, anders is het gewoon knudde. Valt me eigenlijk zwaar tegen...
Voor de rest niets dan lof, maar goed, dit is m'n eerste smartphone dus dan vind je alles prachtig.
Nog nooit een smartphone gehad zeker?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.
Ik vind het grootste minpunt toch wel de accu, vind het toch wel erg slecht dat hij niet eens een dag meegaat. Ik hang hem 's avonds aan de stroom, trek hem er 's ochtends vanaf en tegen een uurtje of 9 's avonds is het alweer afgelopen.
Nou gebruik ik dat ding natuurlijk iets maar omdat hij net nieuw is, maar dan nog vind ik dit toch wel slecht.
Had hiervoor de X1 die is ook niet echt bekend geworden om zijn goeie accu, dus verbaasde me wel aardig dat de DHD het niet beter doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nog nooit een smartphone gehad zeker?
Een klinkerbotsing dus?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg mn HD viel vandaag op de grond![]()
![]()
![]()
En nu zit er een lelijk deukje in het hoekje omg *sterft van binnen*
![]()
heb hetzelfde probleem, als heb ik het de laatste dagen niet meer gechecked.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Syd het volgende:
Sinds 4weken de telefoon, sindsdien nog geen gebruik kunnen maken van HTCsense op www.htcsense.com/nl
Geef nog altijd de melding dat mijn telefoonzoeker uitgeschakeld staat op mijn telefoon terwijl deze gewoon aanstaat.
Kennis van me heeft ook de HD hierop werkt het wel gewoon, hij kan via internet alles zien van smsjes tot gemiste oproepen, wat bij mij dus niet werkt.
2 maal gemailed naar HTC en 2keer was de smoes dat er werkzaamheden op de site is. Trouwens wat zijn die lui kort af :S
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor werken verschillende functies niet optimaal.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt.
Maarja maar weer een mail gestuurd dat dus bij mij kennis alles vanaf begint af gewoon werkte zonder storing ofzo.
Afwachten maar. Want ik heb echt alles (DENK IK) goed ingesteld.
Iemand nog meer last van ?
Net zitten zoeken, maar door de vele opties zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Zou je me misschien kunnne zeggen waar dit kan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef the_critic het volgende:
fastboot uitzetten
usb debugging uitzetten... schelen beide weer een beetje stroom
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Heb er zelf ook last van. Heb nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan inloggen, er staat "telefoon verbonden", maar er zijn maar een paar opties: gesprekken/berichten doorsturen, beltoon laten overgaan, telefoon blokkeren/wissen, en ik zie waar de telefoon zich bevindt. Maar verder niks van mijn contactenlijst of berichten ofzo, waar is dat te doen dan?
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Faceoff het volgende:
ja die winamp is prima inderdaad, maar ook die kan geen flac afspelen.
Dus het is even wachten op een relaxte player die ook flac speelt.
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef wolferl het volgende:
vanmorgen om 10 uur telefoon uit de accuoplader, accu was 100% opgeladen.
Vanmiddag rond 4 uur begon hij te mekkeren dat de accu nog maar 5% was.
Nou ik heb drie keer gekeken naar email, en twee keer 20 seconden gebeld. Meer niet.
Accu ergernis.
Nog nooit gehoord van een headphone zeker? Ik hou zowiezo niet van lui die iedereen in een straal van een paar meter laten meegenieten van hun muziek op idd matige kwaliteit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
Het valt mij inderdaad ook op dat hij steeds wat langer meegaat, al klinkt dat erg onlogisch...quote:[..]
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.
Ik heb trouwens fastboot uitgezet: ik had de laatste tijd te vaak dat ik er pas na een hele tijd achterkwam dat internet het niet deed na het weer aanzetten (met fastboot aan). De enige manier om weer internet te krijgen was de DHD te rebooten. Dus nu doe ik dat gewoon maar elke ochtend...
Dude... Je moet ook niet met die standaard oordopjes aankomen kakken. Flac icm PowerAmp is zaaaligquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
En je hebt SRS al geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef hello_goodbye het volgende:
Die standaarddopjes gebruik ik niet: ik gebruik in ear dopjes van Creative: geen supertopper maar ze geven op m'n iPod een heel mooi geluid dat de DHD echt niet kan evenaren! Maar mss moet ik Poweramp eens proberen...
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.quote:Heb een bewegende achtergrond vervangen door een vaste. Toestel is een stuk sneller en accu minder snel leeg. Bijzonder!
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.
oordopjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Heeft iemand nog een oplossing hoe het geluid wat harder kan? Kan hem niet eens horen als ik hem in me broek heb.
goh toevalligquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef McDucky het volgende:
Over HTCsense heb ik onderstaande reactie gekregen van HTC
"Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld.
Onze excuses voor het ongemak."
En had er nog wel bijgezet dat die van mijn maat het altijd heeft gedaan, en nu nog!quote:Beste Sjaak van der Heide,
Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Irek
HTC
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
oordopjes![]()
oh en vodafone heeft de prijzen (iets) omhoog gegooid, net voordat ik 'm wil bestellen uiteraard.![]()
Natuurlijk wist ik dat het voor een langere accuduur zou zorgen, maar dat het ZOVEEL verschil zou maken verrast me. Ik dacht dat bv. wifi en 3G meer invloed zouden hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?
Ja, vind ik ook niet top. Het beste geluid krijg ik nog met de New age EQ preset...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En je hebt SRS al geprobeerd?
Ik weet dat je probleem al opgelost is, maar ik bekijk m'n hotmail simpelweg via internet (je ziet dan alles via een speciale mobile site). Hoef je niets in te stellen etc. Alleen krijg je natuurlijk geen meldingen, maar dat vind ik geen probleem met al die spam...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:48 schreef ralfseltje het volgende:
Ik voel me een onwijze prutser, maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om hotmail werkend te krijgen? Elke keer bij het aanmaken van een account op mijn Desire zegt hij óf inloggegevens kloppen niet (bij de pop3-versie), óf hij geeft bij het voltooien van het maken van een account een fout, probeer het later opnieuw (exchange). Kan iemand me helpen?
Ach so!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef ralfseltje het volgende:
Pff, na drie dagen googelen vind ik net de oplossing: een te lang wachtwoord? Korter wachtwoord genomen en nu werkt het. Heul apart.
Dát dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet wifi sowieso uit als ik op een plek ben waarvan ik weet dat er geen wifi is.
Applanet market ftwquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die de nieuwe Market wil:
[ afbeelding ]
http://dl.dropbox.com/u/1924232/com.android.vending_2.2.6.apk
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef -J-D- het volgende:
Heb nu een 'Disable Wifi when not connected to network'-app geinstalleerd.
Oftewel een app die wifi uitschakelt als ik niet in de buurt ben van mijn draadloos netwerk thuis.
Schijnt dus veel batterijduur te besparen.
http://www.androidzoom.co(...)uto%20disable%20wifi
'Wifi auto-on' is de naam van dat programma dat ik nu probeer.
We zullen zien. Ben benieuwd of het iets oplevert.quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?Ik zet Wifi ook gewoon handmatig uit. Al die apps die dingen controleren etc. om de batterij te besparen, lopen zelf ook op die batterij.
Een euro of dertig misschien als je hem los koopt. I.c.m. abbo niet.quote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef -J-D- het volgende:
Het is niet onredelijk om te denken dat een DHD over 2 maandjes iets goedkoper zal zijn, maar of het veel zal schelen?
Jeuuujquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag de HD besteld bij Hi-abonnement verlenging en vrijdagmiddag om 16.00 stond de bezorger voor de deur mijn pakketje![]()
afgelopen nacht opgeladen, zometeen maar prutsen
Ik probeer hem te downloaden maar hij doet niet ladenquote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef static het volgende:
Wat is jullie quadrant score? Ik zit op 1959, volgens mij vrij hoog.
Zie op andere websites screenshots ervan, maar hoe doe ik dat?
Anyway, de app:
[ afbeelding ]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)quote:
Vet gaaf ! Ik moest er wel lang op wachtenquote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)zo voor de eerste keer opstarten
en voor mensen die een hoesje gebruiken, met welke hebben jullie goede ervaringen?
Dan Google je hem even.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer hem te downloaden maar hij doet niet laden
ik las het, bagger manquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gaaf ! Ik moest er wel lang op wachten![]()
En hoesje.. ik zou wel een hoesje gebruiken. Ik dacht ik heb geen hoesje nodig en kocht er geen. Vrijdag viel hij van de tafel op de grond en nu zit er een deukje in
In de market staat alleen Installeren... maar het balkje wordt niet groen ofzo.. Oe hij doet hetquote:
Ja echt niet coolquote:
Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..quote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand nog oplossing voor het oordopjes probleem van mij?
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..
Contact zoeken met HTCquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.
Om screenshots te kunnen maken, moet je dat ding rooten. Ikzelf heb daar echt geen zin in.quote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef static het volgende:
Wat is jullie quadrant score? Ik zit op 1959, volgens mij vrij hoog.
Zie op andere websites screenshots ervan, maar hoe doe ik dat?
Anyway, de app:
[ afbeelding ]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)zo voor de eerste keer opstarten
en voor mensen die een hoesje gebruiken, met welke hebben jullie goede ervaringen?
Is zo'n :quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Top hoesje
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is zo'n : [ afbeelding ] niet goed? Ik zit te twijfelen tussen die 2
Ik moest giechelenquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.
Ik heb wel een voorkeur voor een zo'n kaal mogelijk poesje hoesje zonder sluiting e.d.
Enige wat mij tegenhoudt is de korte accuduur van de HD, anders had ik geen enkele twijfel over mijn volgende telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Waarom wil je een Google Android-telefoon als je niet weet wat Google is?quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Hotmail ondersteunt, lees ik via Google, helaas geen IMAP. dan zou mijn probleem inderdaad kloppen vanwege dat POP3-verhaal... dan maar door laten sturen Gmail, of gewoon via de browser naar hotmail.com gaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dan gebruik je waarschijnlijk POP3 in plaats van IMAP? POP3 haalt alleen het nieuwe binnen, IMAP synchroniseert echt alles. Maar ik weet niet of Hotmail dat ondersteunt, Gmail wel.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Wells.p het volgende:
morgen heb ik hem vandaag een telefoontje gekregen dat ie binnen is. morgen even ophaleneindelijk
Twee dagen gaat de accu mee als ik er bijna niks mee doe.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Is dat niet USA only?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef static het volgende:
Waarom is de Google book app nergens meer te vinden?
Resolutie is niet te veranderen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Dat is wel erg jammer, dan gaat de meerwaarde van het grotere beeldscherm wel een beetje teniet...quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Resolutie is niet te veranderen.
tot nu toe bevalt hij mij echt primaquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Ja dat vraag ik me ook af eigenlijk, ik heb nu echt zomaar wat erop staan hahaquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Landgeld het volgende:
Wat zijn de absolute MUST-have apps?
Jeuujquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Dat is echt wel een ruig spelquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef -J-D- het volgende:
2 player reactor --> Leuk spel voor 2 of meer personen
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossingquote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb nog me probleem met oordopjes. Zou terugzetten naar fabriek instellingen werken? Of zou het toch een geval terug sturen worden.
- edit -
http://androidforums.com/(...)on-design-issue.html meer mensen hebben dit probleem. Ik heb dus nu headphone blocker gebruikt. Werkt wel, maar ik blijf gekraak houden. Hard reset morgen dus maar?
Mijn oplossing:quote:Op dinsdag 14 december 2010 05:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossing
Pff. Geen zin om apparte koptelefoon hier voor aan te schaffen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Mijn oplossing:
[ afbeelding ]
Is volgens mij niet helemaal t antwoord op je vraag, maar dan heb je iig goed geluid
Google Reader? Kan je gewoon op je Google-account de RSS-feeds erin knallen die je wil.quote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Knuck-les het volgende:
Is er ook een algemene newsfeed app? Waar je zelf een aantal nieuwsbronnen aan kan koppelen en overzichtelijk in een app kan zien?
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
net dit hoesje besteld
[11-12-2010] LOUDNESS
verkeerde link, sorryquote:
dit is dezelfde en wel op voorraad; http://www.mobilesupplies(...)igineel-p-12048.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Landgeld het volgende:
Wie heeft er nog een goed alternatief voor een hoesje?
Deze is niet voorradig: http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Landgeld het volgende:
Is het ook mogelijk om de apps te categoriseren? Bijvoorbeeld een map: Spellen , een map: Zakelijk, een map 'Reizen'.
Lijkt mij wat overzichtelijker dan 100 losse appsIphone 4 heeft deze optie wel. Handig!
Bedoel je in het menu? Daar is het bijna onmogelijk om een zwart stuk te drukken, want ik raak altijd een appquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmaken
Oh nee ik bedoel op 1 van de beginschermen. Daar zet ik alle apps neer die ik wil gebruiken. Dat menu is gewoon 1 grote dumpplek van alles wat er geïnstalleerd is, kan je volgens mij niet veel aan veranderen behalve sorteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bedoel je in het menu? Daar is het bijna onmogelijk om een zwart stuk te drukken, want ik raak altijd een app?
inderdaad, je hebt een helemaal leeg beginscherm, als je naar links/rechts scrollt; daar zou je het dan moeten kunnen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel op 1 van de beginschermen. Daar zet ik alle apps neer die ik wil gebruiken. Dat menu is gewoon 1 grote dumpplek van alles wat er geïnstalleerd is, kan je volgens mij niet veel aan veranderen behalve sorteren.
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee dagen gaat de accu mee als ik er bijna niks mee doe.
wat is dat; het hinge-probleem bij de Desire Z?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.
Vind het echt nog steeds jammer, had mijn toekomstige telefoon kunnen worden.
Nu toch aan het twijfelen tussen de Z met hinge probleem of de normale Desire.
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is dat; het hinge-probleem bij de Desire Z?
en ik heb mijn HD van maandag op dinsdag aan de lader gehad, gisteren gewoon normaal gebruikt en de accumeter staat nu op 50%
beetje smsen en beetje kloten doe ik ook, thuis gaat WiFi aan, gegevensverbinding staat ook aan ('s nachts gaan beide uit), bellen doe ik zo goed als niet... en hij staat nu nog op 4 van de 10 blokjesquote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet die van mij ook wel elke nacht aan de lader. Maar dan heb ik wel wifi altijd aan staan, beetje smsen beetje bellen beetje kloten met vanalles wat er op staat...
hmmm, dat zit wel erg losjes zegquote:
Dat is inderdaad best triest. En ik dacht dat mijn X1 al redelijk losjes zat. Die hinge'de ook een beetje terwijl het een Slider isquote:
wanneer hou je hem zo vast? en ik heb er ook 1 in me hand gehad en die viel wel mee. enige wanneer ik het merkte was dat als ik op de bank lag en wilde gaan typen boven me hoofd dat ie dicht klapt. maar dan heb je altijd nog onscreen toetsenbord,quote:Dat is inderdaad best triest. En ik dacht dat mijn X1 al redelijk losjes zat. Die hinge'de ook een beetje terwijl het een Slider is
Met bijna niks bedoel ik wel wifi aan, smsen en beetje surfen op internetquote:Op woensdag 15 december 2010 08:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.
Vind het echt nog steeds jammer, had mijn toekomstige telefoon kunnen worden.
Nu toch aan het twijfelen tussen de Z met hinge probleem of de normale Desire.
1. Maar als je hem volledig oplaadt en overdag amper 5 minuten gebruikt, hoe kan het dan dat hij om 16.00 's middags al leeg isquote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef shiznuts het volgende:
1. Ja, het is een smartphone, geen dinkytoy
2. Wordt beter naarmate de batterij 'inloopt' zoals een paar schoenen dat doet
Dat geloof ik. Vond het alleen vreemd dat hij zonder te gebruiken en volledig opgeladen bijna leeg was....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Accu wordt echt steeds betergeloof ons nou maar!
Is ook raar ja, maar als hij uit staat gebruikt hij ook de batterijquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Vond het alleen vreemd dat hij zonder te gebruiken en volledig opgeladen bijna leeg was....
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.quote:Is ook raar ja, maar als hij uit staat gebruikt hij ook de batterijtenminste, bij mij is dat wel zo..
Ohja das waar, nouja ik heb hem altijd met ^^quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.
Ooowww...vandaar. Ik heb fast-boot. Even kijken hoe ik hem zonder fastboot moet uitschakelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Is dit al verbeterdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Faceoff het volgende:
Begin me inderdaad langzamer hand wel te ergeren aan de accu.
Nu snap ik ook wel dat ik in de eerste poos dat ik hem heb hem ook redelijk intensief gebruik.
Maar dat hij halverwege dag leeg is als ik hem 's ochtends net van de lader haal vind ik wel erg absurd!
Ik wou het in de OP zetten, maar ik kan hem niet meer editen ! D:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]Toepassingen = Applicaties btw. Bron.
Al de derde keer dat ik dat zeg, misschien moet dit in de OP.
Ah, TS vindt het een goed idee. In dat geval...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wou het in de OP zetten, maar ik kan hem niet meer editen ! D:
... is wat ik er van gemaakt heb.quote:OP
[..]
Accuduur
Q. Hoe gebruik ik de nieuwe energieopties als ik de aan/uitknop lang ingedrukt houd?
GPS gaat standaard aan en weer uit, alleen als een programma het nodig heeft, of niet? Tenminste dan zie ik zo'n satelliet icoon verschijnen. 3G/wifi heb ik ook altijd aan staan, en dan doe ik er een korte dag mee met normaal gebruik (7 uur 's ochtends van de lader, 9 uur 's avonds leeg)quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Wat doe je er dan mee vraag ik me af. Constant 3G, wifi, bluetooth enabled en dan ook nog drie kwartier naar en vàn het werk met GPS aan of zo?
Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man !quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
't Is dat je het zegt. Nu dus overheen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo Shiznutsen jij hebt bijna 12k posts!
Waarom kan ik de OP niet meer veranderen eigenlijk? Stomme vraag ik weet het![]()
Er is ook een app die ook een telefoonzoeker is en dan kun je een bericht opstellen voor de vinder. Maar in ieder geval kut om te overkomen hey. Ik hoop dat het goed komt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man !
En die van mij staat aan maar op htcsense werkt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
Ah so! Dank!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is dat je het zegt. Nu dus overheen.
Omdat het gewoon een post is in feite. Daarvoor geldt hetzelfde als reacties en kun je, afhankelijk van je abonnement na 48 - 240 uur niet meer aanpassen. Iets anders kan ik in ieder geval niet bedenken. Sowieso bestaan er geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden. Of stomme users met vragen die je niet eens zou willen beantwoorden.
Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon gevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
Vanochtend tijdens kranten lopen zag ik ook iets met sneeuw. Wou ook flitser. Maar ik kreeg de melding: "Temperatuur te koud om flitser te gebruiken".quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah so! Dank!![]()
Ik was buiten in de sneeuw en ik dacht: Woooow moooi foto moment, dus ik wil een foto maken krijg ik een zwart beeldPff
[..]
Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon geven![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn genoeg mp3 audiorecorders. Line-in zou 'ie eigenlijk automatisch moeten pakken, zodra je een 3-layer-plugtype-jack erin stopt (als je je headset erin doet, pakt 'ie ook de audio van je line-in namelijk). www.appbrain.com , www.android.com/market/ , www.google.comquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
Weet iemand of er een app is waarmee je via een line-in dingen kan opnemen (en meteen naar mp3 kan omzetten)?
dan ga ik zo maar eens even naar de stadquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens http://www.htcdesire-hd.com/ wel.
Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Op http://www.typhone.nl/gsm/htc/1906/htc-desire-hd staat het icoontje [ afbeelding ] erbij, wat betekent dat 'ie daar in ieder geval op (gelimiteerde) voorraad is en met 24 uurs koerier je de telefoon in huis kan hebben.Dan neem ik aan dat 'ie elders er ook wel is. Als je bij shops gaat kijken, sommige hebben alleen plastic dummies.
Dus misschien dat je er een paar af moet gaan.
Mja, is ook lastig, zelf zat ik ook een beetje tussen de HD, de Z, de Galaxy S en de iPhone. Wat zeker wel hielp was de hands on ervaring in de winkel (mits geen plastic dummy, ik had twee keer de primeur bij de BelCompany waar toen ik er twee keer kwam de eerste keer net 20 minuten de Z in de vitrine stond en een paar dagen later met de HD die net was bezorgd met de post).quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.
Je het is net zoals mensen hier zeggen, de accu moet nog even inlopen.quote:
Nee, mijn gaf wel een flits maar het werkte niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens kranten lopen zag ik ook iets met sneeuw. Wou ook flitser. Maar ik kreeg de melding: "Temperatuur te koud om flitser te gebruiken".
Toen heb ik maar verder niet geklooit omdat me vingers geen gevoel mee begonnen te krijgen, en ik bang was dat me telefoon in de sneeuw viel...
Misschien heeft het er mee te maken?
Klopt dat bedoel ik ermee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Faceoff het volgende:
als het een widget is zou je hem moeten kunnen toevoegen aan je homescreen, maar goed ik neem aan dat je dat bedoelt met: "hij staat niet bij de widgets".
Met Ghost Commander kun je door je bestanden browsen...
Probeer anders opnieuw te installeren. Heb ook vaker last dat apps niet eens zijn geïnstalleerd nadat ik ze had gedownload.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Klopt dat bedoel ik ermee.
Dus ik moet Ghost commander downloaden? Vreemd toch, er staat als status bij de programma: 'aangeschaft'
Ik herken het niet en weet geen antwoord.quote:Op zondag 19 december 2010 05:15 schreef Cinch het volgende:
Kan iemand toevallig ook antwoord geven op mijn post?
Normaal volstaat een paar keer op 'Opnieuw proberren' drukken wel, nu helaas niet.quote:'Er is een serverfout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.'
quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef vigier het volgende:
Hi, wat voor case/etui wat dan ook gebruiken jullie eigenlijk om hem te beschermen? Meeste gewoone dingen passen er niet omheen, die zijn te klein. Ik zoek eigenlijk iets wat van leer is, stevig (dus niet zo'n soft hoesje), dat hem beschermt, maar die je open kunt klappen en dat je er dan handig op kunt werken zonder dat er dingen in de weg zitten...
je zoekt zoiets als dit? http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.html of http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.htmlquote:
Ik heb hem in de Telfort winkel gehaald paar weken geleden, denk je dat ik hem kan ruilen? Of ben ik hem dan 3 weken kwijt "ter reparatie"? Het is lastig om het probleem aan te tonen omdat het niet altijd zo gebeurt.. Echt een raar probleem.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik heb het probleem ook niet idd en heb er helaas geen oplossing over gelezen elders...
Ik had gister wel dat als ik een filmpje wou maken, hij me terugstuurt naar het home-Screen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:16 schreef Cinch het volgende:
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn telefoon uitvalt als ik een foto met flits maak. Direct na het flitsen valt de telefoon uit.
Ik kan hem daarna pas weer opstarten als ik de batterij er uit heb gehaald en er terug in heb gedaan..
Iemand ook dit probleem of een oplossing?
Ik stond er versteld van.quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
[..]
@Shiznuts: 3 euro uit Azie? En is het dan geen plastic rommel? Aan de andere kant: een lapje leer met wat stiksels hoeft ook niet veel te kosten natuurlijk...
geen dankquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
Thnx ReMcOrE, dat is wat meer waar ik aan zat te denken ja
BIj mij verdwijnt het probleem en komt het weer terug.. Soms als ik de instellingen van de camera verander is het weg, maar niet altijd..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef EvilMind het volgende:
Hier ook het probleem met de foto met flits. Direct na de flits valt het toestel uit en dan moet ik dus de accu eruit halen om hem weer op te starten. Is tot nu toe het enige probleem dat ik heb gehad met die toestel...Iemand al een oplossing gevonden?
Edit: Na het instellen van de flitser op automatisch lijkt het probleem verholpen te zijn...weet alleen niet of het een blijvende oplossing is
Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef EvilMind het volgende:
Vreemd, ik heb voor de rest ook nog helemaal niets gevonden over dit probleem of een eventuele oplossing. Alleen op dit forum heb ik erover gelezen tot nu toe...
Edit: Heb een mailtje gestuurd naar HTC NL...Hoop dat ik snel een reactie krijg, ik houd jullie op de hoogte
Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehad"desire hd flash crash" zoeken en dan eerste resultaat op Google.
Hopelijk geeft HTC een reactie, anders van de week ff terug naar de telfort winkel om m te ruilen..
Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegd
Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!
Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)
Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.
Reparaties verlopen via HTC Nederland.
Is dit niet alleen bij branded telefoons? Ik heb bijvoorbeeld een MDA Vario 4 (htc touch pro) van me werk, en die gaat naar t-mobile terug als ie stuk is (al 5x zo geweest, kutding)quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zo
je hebt de helderheid niet op automatisch staan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef -J-D- het volgende:
Sinds ik de helderheid van mijn scherm iets verlaagd heb, is de accuduur tien keer beter.
Ik kom nu makkelijk de dag door zonder dat de accu leeg is. En na 1 dag ben je gewend aan het scherm, aangezien alles nog goed te lezen is.
Neen, werkt dat fijn dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt de helderheid niet op automatisch staan?
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan?quote:
heb ik ook even uitgezetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef EvilMind het volgende:
Ik heb de helderheid van mijn beeldscherm tussen de 40 en 50% gezet. Is prima te doen en het scheelt inderdaad een hoop stroomverbruik.
Ik heb wel ingesteld dat hij zelf niet nog meer energiebesparende opties gaat inschakelen als de accu bijna leeg is, anders zet hij namelijk zelf de helderheid weer terug op 100% als het toestel weer geladen is.
Volgens mij kan je dat met tweetdeckquote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Ga nar je foto/video en druk op Delen, dan komt er een heel lijstje te staan en dan kies je gewoon Peep (standaard twitter app die er op staat)quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan?
mocht die 40% van mij ook nog erg goed te lezen zijn, schakel ik misschien ook nog wel wat terugquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.
Het is gewoon veelte makkelijk! Je kijkt er zo overheen !quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Aah werkt dat zo. Ik dacht dat je een TwitPic app nodig zou hebben ofzo, kon ik al niet vinden... bedankt
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik weet geen oplossingen voor deze problemen. Mijn toestel werkt gelukkig normaal *afklopt*
Maar ik had eerst het account gemaakt en daarna pas aan m'n toestel verbonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teruggenomen item die al geactiveerd was op de IMEI van het toestel.
Je hebt toch zeker wel een USB-port voor je HDD (of je moet je computers HDD willen gebruiken) en een directe verbinding via je telefoon met je SD-kaart (of een microSD -> SD adapter -> All-in-one cardreader)? En uh, kan je die niet backuppen via HTC Sense dat die online opgeslagen worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef static het volgende:
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.
PDAshop of anders Ebayquote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand een goede shop waar je Desire HD accessoires kan bestellen.
http://www.mobilesupplies.nl/quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
Ja, eBay.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
hoe heb je je telefoonnummer bij je account staan dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik heb geen problemen met HTC Sense.. vreemd![]()
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe heb je je telefoonnummer bij je account staan dan?
gewoon als +316.............? of anders?
Als je ¤10 verzendkosten wil betalen ja..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HTC heeft zelf toch ook een site waar ze accessoires verkopen?
Oh is al gepost zie ik.![]()
En ik heb geen problemen met HTC Sense.. vreemd![]()
telefoonzoeker aangevinkt bij Locatie onder Instellingen neem ik aan? of moet je ook nog andere dingen instellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaer staat ook dat hij verbonden is. En heb hem net over laten gaan, keigaaf
Ja waarom zou je dat niet aanvinken? En ik weet niet of je andere dingen in moet stellen, ik heb stap voor stap alles gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefoonzoeker aangevinkt bij Locatie onder Instellingen neem ik aan? of moet je ook nog andere dingen instellen?
Lolwut! Het is dat je het nu zegt, was me niet opgevallenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je ¤10 verzendkosten wil betalen ja..
Wat lukt er dan niet? En heb je wel met je gmail een account aangemaakt? D:quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
lukt me nog niet, vanavond thuis maar eens proberen...
zeker wel met m'n Gmailquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet? En heb je wel met je gmail een account aangemaakt? D:
op telefoon Telefoonzoeker aangezet en wat andere dingen... en dan gewoon via htcsense.com hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht jij doet het via je telefoon?
Ik heb het gewoon op de laptop gedaan..
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig doet Fok het wel goed hehe
Elke nacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraag..
Hebben jullie je telefoon zo vaak mogelijk aan de oplader of juist alleen als hij bijna op is? Ik lees steeds iets anders
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraag..
Hebben jullie je telefoon zo vaak mogelijk aan de oplader of juist alleen als hij bijna op is? Ik lees steeds iets anders
om de nacht aan de lader, nu toevallig ook overdag om vanavond niet met een lege accu te zittenquote:
doe er niet super veel mee onder werktijd en doe verder ook niet aan Twitter etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik laad hem elke nacht op, hoe krijg jij het voor elkaar om hem om de nacht op te laden?![]()
Oh in het weekend doe ik er wel twee dagen over voordat de accu leeg is
Ja onder werktijd zit hij in mn kluisje, daarom doe ik er in het weekend langer mee dan doordeweeks hehequote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe er niet super veel mee onder werktijd en doe verder ook niet aan Twitter etc.en doe om de zoveel tijd apps "killen" met Advanced Task Killer...
gegevensverbinding staat ook altijd aan, thuis gaat WiFi aanquote:Op donderdag 23 december 2010 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja onder werktijd zit hij in mn kluisje, daarom doe ik er in het weekend langer mee dan doordeweeks hehe![]()
Ik doe er eigenlijk ook niet mee, mn internet staat wel altijd aan en tegenwoordig zet ik helderheid van beeldscherm op 40% ongeveer ipv 0%
Ach, zo erg vind ik het niet om elke avond op te laden.![]()
En jeej update
via website van HTC?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef -J-D- het volgende:
Cameraverbeteringen en andere aanpassingen zitten er in de update.
40 mb ongeveer.
Nee, bij instellingen --> over de telefoon --> controleren op updates.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |