abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 11:49:05 #211
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_90116491
ik heb het probleem ook niet idd en heb er helaas geen oplossing over gelezen elders...
pi_90125556
zo, nu maar eens ff wat apps gaan installeren... genoeg leuke voorbij zien komen :9 :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90146565
Hi, wat voor case/etui wat dan ook gebruiken jullie eigenlijk om hem te beschermen? Meeste gewoone dingen passen er niet omheen, die zijn te klein. Ik zoek eigenlijk iets wat van leer is, stevig (dus niet zo'n soft hoesje), dat hem beschermt, maar die je open kunt klappen en dat je er dan handig op kunt werken zonder dat er dingen in de weg zitten...
Da gao nie nou!
  zondag 19 december 2010 @ 22:25:47 #214
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90149131
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_90150266
pfff... 80 euro voor een case...
Da gao nie nou!
  maandag 20 december 2010 @ 11:13:54 #216
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_90167419
Sinds vanochtend werkt mijn Market niet meer naar behoren. Wanneer ik Mijn apps selecteer krijg ik de volgende melding:
quote:
'Er is een serverfout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.'
Normaal volstaat een paar keer op 'Opnieuw proberren' drukken wel, nu helaas niet.

Hebben meer mensen hier last van?
  maandag 20 december 2010 @ 12:11:40 #217
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_90169936
Net gechecked, nergens last van hier..
  maandag 20 december 2010 @ 12:20:24 #218
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_90170305
Nu werkt het weer! Waarschijnlijk was het dus een echte serverfout 8-)
pi_90172584
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef vigier het volgende:
Hi, wat voor case/etui wat dan ook gebruiken jullie eigenlijk om hem te beschermen? Meeste gewoone dingen passen er niet omheen, die zijn te klein. Ik zoek eigenlijk iets wat van leer is, stevig (dus niet zo'n soft hoesje), dat hem beschermt, maar die je open kunt klappen en dat je er dan handig op kunt werken zonder dat er dingen in de weg zitten...
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef vigier het volgende:
pfff... 80 euro voor een case...
je zoekt zoiets als dit? http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.html of http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 december 2010 @ 13:22:19 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90172934
Casing. Mijne. Uit Asië. Nog geen 3 euro. Incl. verzenden. eBay.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90173070
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik heb het probleem ook niet idd en heb er helaas geen oplossing over gelezen elders...
Ik heb hem in de Telfort winkel gehaald paar weken geleden, denk je dat ik hem kan ruilen? Of ben ik hem dan 3 weken kwijt "ter reparatie"? Het is lastig om het probleem aan te tonen omdat het niet altijd zo gebeurt.. Echt een raar probleem.
Bier hier.
  maandag 20 december 2010 @ 14:39:01 #222
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_90177041
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:16 schreef Cinch het volgende:
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn telefoon uitvalt als ik een foto met flits maak. Direct na het flitsen valt de telefoon uit.

Ik kan hem daarna pas weer opstarten als ik de batterij er uit heb gehaald en er terug in heb gedaan..

Iemand ook dit probleem of een oplossing?
Ik had gister wel dat als ik een filmpje wou maken, hij me terugstuurt naar het home-Screen.
Een reboot en het was opgelost... Dus zal wel niet overeenkomen met jouw probleem.
pi_90190428
Thnx ReMcOrE, dat is wat meer waar ik aan zat te denken ja :)
@Shiznuts: 3 euro uit Azie? En is het dan geen plastic rommel? Aan de andere kant: een lapje leer met wat stiksels hoeft ook niet veel te kosten natuurlijk...
Da gao nie nou!
  maandag 20 december 2010 @ 19:24:20 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90191931
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
[..]
@Shiznuts: 3 euro uit Azie? En is het dan geen plastic rommel? Aan de andere kant: een lapje leer met wat stiksels hoeft ook niet veel te kosten natuurlijk...
Ik stond er versteld van. :Y Het klikte allemaal in één keer op z'n plek (ik heb dan weliswaar de Z en niet de HD). Hard rubberized casing. Ik heb laatst uit een onmogelijke draai tegen een hoek van een muur gezeten, waarna de telefoon nog puik was en de muur niet meer zo. :9 Siliconencovers, hard covers, sokjes, hoesjes... kun je allemaal best uit Azië halen hoor. Louis Vuitton logo en prijs hoeft het van mij niet te hebben. Goede, duurzame massaproductie is niks mis mee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 21 december 2010 @ 03:31:10 #225
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90219157
Wat ik nog mis, is een dockstation waar je ook muziek mee kan luisteren.

Ze zijn er in overvloed voor de iPod, iPhone en iPad. Maar voor de HTC Desire HD heb ik hem nog niet gezien. Ik moet echt zo'n ding hebben, want ik ik word stapelgek van dat geluid, zelfs een hondenfluitje hoor je nog beter.
pi_90221951
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
Thnx ReMcOrE, dat is wat meer waar ik aan zat te denken ja :)
geen dank :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90225594
Hier ook het probleem met de foto met flits. Direct na de flits valt het toestel uit en dan moet ik dus de accu eruit halen om hem weer op te starten. Is tot nu toe het enige probleem dat ik heb gehad met die toestel...Iemand al een oplossing gevonden?

Edit: Na het instellen van de flitser op automatisch lijkt het probleem verholpen te zijn...weet alleen niet of het een blijvende oplossing is
pi_90226082
had de flitser al op automatisch staan, laat ik hem daar maar mooi op staan als ik dit zo lees :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90226351
Ik had hem gewoon altijd aanstaan (waarschijnlijk zelf verkeerd ingesteld). En toen deed hij het dus niet meer...na laatste reboot gewoon even terug op automatisch gezet en nu doet hij het weer prima.

Zou het niet eraan kunnen liggen dat wanneer de accu aan de lege kant is dat hij de piek in stroomverbruik niet aankan? Lijkt me overigens sterk maar wie weet!?
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:25:23 #230
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_90227743
Ik kan sinds gister (ik heb toen al mijn Google-contacten vanuit Gmail eens geordent), Mijn Gmail-Contacten niet meer synchronizeren.

'Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. Synchronisatie wordt snel weer uitgevoerd.'

is de melding, Heb al kort even gegoogled gister en, de meest voor de hand liggende dingen geprobeerd. Rebooten, temp bestanden van het contacten programma verwijderen, programma killen met Advanced Task Killer. Maar geen succes.

Iemand dit meegemaakt?

Het schijnt volgend vreschillende fora te kunnen gebeuren met elk van de drie google synch opdrachten. Dus ook met Mail en Calendar Synchen
pi_90228863
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef EvilMind het volgende:
Hier ook het probleem met de foto met flits. Direct na de flits valt het toestel uit en dan moet ik dus de accu eruit halen om hem weer op te starten. Is tot nu toe het enige probleem dat ik heb gehad met die toestel...Iemand al een oplossing gevonden?

Edit: Na het instellen van de flitser op automatisch lijkt het probleem verholpen te zijn...weet alleen niet of het een blijvende oplossing is
BIj mij verdwijnt het probleem en komt het weer terug.. Soms als ik de instellingen van de camera verander is het weg, maar niet altijd..
Bier hier.
pi_90229062
Vreemd, ik heb voor de rest ook nog helemaal niets gevonden over dit probleem of een eventuele oplossing. Alleen op dit forum heb ik erover gelezen tot nu toe...

Edit: Heb een mailtje gestuurd naar HTC NL...Hoop dat ik snel een reactie krijg, ik houd jullie op de hoogte ;)

[ Bericht 40% gewijzigd door EvilMind op 21-12-2010 12:59:37 ]
pi_90230267
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef EvilMind het volgende:
Vreemd, ik heb voor de rest ook nog helemaal niets gevonden over dit probleem of een eventuele oplossing. Alleen op dit forum heb ik erover gelezen tot nu toe...

Edit: Heb een mailtje gestuurd naar HTC NL...Hoop dat ik snel een reactie krijg, ik houd jullie op de hoogte ;)
Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehad ;( "desire hd flash crash" zoeken en dan eerste resultaat op Google.

Hopelijk geeft HTC een reactie, anders van de week ff terug naar de telfort winkel om m te ruilen..
Bier hier.
pi_90230642
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Cinch het volgende:

[..]

Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehad ;( "desire hd flash crash" zoeken en dan eerste resultaat op Google.

Hopelijk geeft HTC een reactie, anders van de week ff terug naar de telfort winkel om m te ruilen..
Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegd
pi_90230668
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef EvilMind het volgende:

[..]

Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegd
Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_90230708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!
Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)
pi_90234113
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef EvilMind het volgende:

[..]

Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)
Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.
Reparaties verlopen via HTC Nederland.
pi_90237371
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.
Reparaties verlopen via HTC Nederland.
Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zo :)
pi_90237463
Hmmmz, dat verrast me. Volgens de knakkers van de shop waar ik het gekocht heb niet.
Maar goed, het zou kunnen
pi_90249846
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zo :)
Is dit niet alleen bij branded telefoons? Ik heb bijvoorbeeld een MDA Vario 4 (htc touch pro) van me werk, en die gaat naar t-mobile terug als ie stuk is (al 5x zo geweest, kutding)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')