Normaal volstaat een paar keer op 'Opnieuw proberren' drukken wel, nu helaas niet.quote:'Er is een serverfout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.'
quote:Op zondag 19 december 2010 21:53 schreef vigier het volgende:
Hi, wat voor case/etui wat dan ook gebruiken jullie eigenlijk om hem te beschermen? Meeste gewoone dingen passen er niet omheen, die zijn te klein. Ik zoek eigenlijk iets wat van leer is, stevig (dus niet zo'n soft hoesje), dat hem beschermt, maar die je open kunt klappen en dat je er dan handig op kunt werken zonder dat er dingen in de weg zitten...
je zoekt zoiets als dit? http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.html of http://www.pdashop.nl/pro(...)e-htc-desire-hd.htmlquote:
Ik heb hem in de Telfort winkel gehaald paar weken geleden, denk je dat ik hem kan ruilen? Of ben ik hem dan 3 weken kwijt "ter reparatie"? Het is lastig om het probleem aan te tonen omdat het niet altijd zo gebeurt.. Echt een raar probleem.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik heb het probleem ook niet idd en heb er helaas geen oplossing over gelezen elders...
Ik had gister wel dat als ik een filmpje wou maken, hij me terugstuurt naar het home-Screen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:16 schreef Cinch het volgende:
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn telefoon uitvalt als ik een foto met flits maak. Direct na het flitsen valt de telefoon uit.
Ik kan hem daarna pas weer opstarten als ik de batterij er uit heb gehaald en er terug in heb gedaan..
Iemand ook dit probleem of een oplossing?
Ik stond er versteld van.quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
[..]
@Shiznuts: 3 euro uit Azie? En is het dan geen plastic rommel? Aan de andere kant: een lapje leer met wat stiksels hoeft ook niet veel te kosten natuurlijk...
geen dankquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef vigier het volgende:
Thnx ReMcOrE, dat is wat meer waar ik aan zat te denken ja
BIj mij verdwijnt het probleem en komt het weer terug.. Soms als ik de instellingen van de camera verander is het weg, maar niet altijd..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef EvilMind het volgende:
Hier ook het probleem met de foto met flits. Direct na de flits valt het toestel uit en dan moet ik dus de accu eruit halen om hem weer op te starten. Is tot nu toe het enige probleem dat ik heb gehad met die toestel...Iemand al een oplossing gevonden?
Edit: Na het instellen van de flitser op automatisch lijkt het probleem verholpen te zijn...weet alleen niet of het een blijvende oplossing is
Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehadquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:52 schreef EvilMind het volgende:
Vreemd, ik heb voor de rest ook nog helemaal niets gevonden over dit probleem of een eventuele oplossing. Alleen op dit forum heb ik erover gelezen tot nu toe...
Edit: Heb een mailtje gestuurd naar HTC NL...Hoop dat ik snel een reactie krijg, ik houd jullie op de hoogte
Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:20 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb 1 persoon gevonden op een ander forum die hetzelfde probleem aankaartte, die heeft echter ook geen reactie gehad"desire hd flash crash" zoeken en dan eerste resultaat op Google.
Hopelijk geeft HTC een reactie, anders van de week ff terug naar de telfort winkel om m te ruilen..
Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Er staat op dit forum nog iemand met hetzelfde probleem die aangeeft dat opsturen/repareren de enige optie lijkt te zijn. Maar ik wacht het even af. Een vriend van mij heeft laatst ook zijn telefoon moeten opsturen en hij is hem meer dan 4 weken kwijt geweest (!) Heb ik niet zo'n trek in eerlijk gezegd
Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn Hero had ik laten ophalen en binnen een week terug!
Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:31 schreef EvilMind het volgende:
[..]
Ligt dit niet aan de provider die je hebt? (Heb namelijk zelf nog geen ervaring met opsturen van telefoons)
Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, want de provider heeft er niets mee te maken.
Reparaties verlopen via HTC Nederland.
Is dit niet alleen bij branded telefoons? Ik heb bijvoorbeeld een MDA Vario 4 (htc touch pro) van me werk, en die gaat naar t-mobile terug als ie stuk is (al 5x zo geweest, kutding)quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Als je verzekerd bent, gaat het via de verzekering. Althans dat is bij KPN zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |