Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..quote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand nog oplossing voor het oordopjes probleem van mij?
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..
Contact zoeken met HTCquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.
Om screenshots te kunnen maken, moet je dat ding rooten. Ikzelf heb daar echt geen zin in.quote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef static het volgende:
Wat is jullie quadrant score? Ik zit op 1959, volgens mij vrij hoog.
Zie op andere websites screenshots ervan, maar hoe doe ik dat?
Anyway, de app:
[ afbeelding ]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)zo voor de eerste keer opstarten
en voor mensen die een hoesje gebruiken, met welke hebben jullie goede ervaringen?
Is zo'n :quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Top hoesje
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is zo'n : [ afbeelding ] niet goed? Ik zit te twijfelen tussen die 2
Ik moest giechelenquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.
Ik heb wel een voorkeur voor een zo'n kaal mogelijk poesje hoesje zonder sluiting e.d.
Enige wat mij tegenhoudt is de korte accuduur van de HD, anders had ik geen enkele twijfel over mijn volgende telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Waarom wil je een Google Android-telefoon als je niet weet wat Google is?quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Hotmail ondersteunt, lees ik via Google, helaas geen IMAP. dan zou mijn probleem inderdaad kloppen vanwege dat POP3-verhaal... dan maar door laten sturen Gmail, of gewoon via de browser naar hotmail.com gaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dan gebruik je waarschijnlijk POP3 in plaats van IMAP? POP3 haalt alleen het nieuwe binnen, IMAP synchroniseert echt alles. Maar ik weet niet of Hotmail dat ondersteunt, Gmail wel.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Wells.p het volgende:
morgen heb ik hem vandaag een telefoontje gekregen dat ie binnen is. morgen even ophaleneindelijk
Twee dagen gaat de accu mee als ik er bijna niks mee doe.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Is dat niet USA only?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef static het volgende:
Waarom is de Google book app nergens meer te vinden?
Resolutie is niet te veranderen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Dat is wel erg jammer, dan gaat de meerwaarde van het grotere beeldscherm wel een beetje teniet...quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Resolutie is niet te veranderen.
tot nu toe bevalt hij mij echt primaquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Ja dat vraag ik me ook af eigenlijk, ik heb nu echt zomaar wat erop staan hahaquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Landgeld het volgende:
Wat zijn de absolute MUST-have apps?
Jeuujquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Dat is echt wel een ruig spelquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef -J-D- het volgende:
2 player reactor --> Leuk spel voor 2 of meer personen
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossingquote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb nog me probleem met oordopjes. Zou terugzetten naar fabriek instellingen werken? Of zou het toch een geval terug sturen worden.
- edit -
http://androidforums.com/(...)on-design-issue.html meer mensen hebben dit probleem. Ik heb dus nu headphone blocker gebruikt. Werkt wel, maar ik blijf gekraak houden. Hard reset morgen dus maar?
Mijn oplossing:quote:Op dinsdag 14 december 2010 05:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossing
Pff. Geen zin om apparte koptelefoon hier voor aan te schaffen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Mijn oplossing:
[ afbeelding ]
Is volgens mij niet helemaal t antwoord op je vraag, maar dan heb je iig goed geluid
Google Reader? Kan je gewoon op je Google-account de RSS-feeds erin knallen die je wil.quote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Knuck-les het volgende:
Is er ook een algemene newsfeed app? Waar je zelf een aantal nieuwsbronnen aan kan koppelen en overzichtelijk in een app kan zien?
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
net dit hoesje besteld
[11-12-2010] LOUDNESS
verkeerde link, sorryquote:
dit is dezelfde en wel op voorraad; http://www.mobilesupplies(...)igineel-p-12048.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Landgeld het volgende:
Wie heeft er nog een goed alternatief voor een hoesje?
Deze is niet voorradig: http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Landgeld het volgende:
Is het ook mogelijk om de apps te categoriseren? Bijvoorbeeld een map: Spellen , een map: Zakelijk, een map 'Reizen'.
Lijkt mij wat overzichtelijker dan 100 losse appsIphone 4 heeft deze optie wel. Handig!
Bedoel je in het menu? Daar is het bijna onmogelijk om een zwart stuk te drukken, want ik raak altijd een appquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmaken
Oh nee ik bedoel op 1 van de beginschermen. Daar zet ik alle apps neer die ik wil gebruiken. Dat menu is gewoon 1 grote dumpplek van alles wat er geïnstalleerd is, kan je volgens mij niet veel aan veranderen behalve sorteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bedoel je in het menu? Daar is het bijna onmogelijk om een zwart stuk te drukken, want ik raak altijd een app?
inderdaad, je hebt een helemaal leeg beginscherm, als je naar links/rechts scrollt; daar zou je het dan moeten kunnen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel op 1 van de beginschermen. Daar zet ik alle apps neer die ik wil gebruiken. Dat menu is gewoon 1 grote dumpplek van alles wat er geïnstalleerd is, kan je volgens mij niet veel aan veranderen behalve sorteren.
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee dagen gaat de accu mee als ik er bijna niks mee doe.
wat is dat; het hinge-probleem bij de Desire Z?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.
Vind het echt nog steeds jammer, had mijn toekomstige telefoon kunnen worden.
Nu toch aan het twijfelen tussen de Z met hinge probleem of de normale Desire.
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is dat; het hinge-probleem bij de Desire Z?
en ik heb mijn HD van maandag op dinsdag aan de lader gehad, gisteren gewoon normaal gebruikt en de accumeter staat nu op 50%
beetje smsen en beetje kloten doe ik ook, thuis gaat WiFi aan, gegevensverbinding staat ook aan ('s nachts gaan beide uit), bellen doe ik zo goed als niet... en hij staat nu nog op 4 van de 10 blokjesquote:Op woensdag 15 december 2010 10:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet die van mij ook wel elke nacht aan de lader. Maar dan heb ik wel wifi altijd aan staan, beetje smsen beetje bellen beetje kloten met vanalles wat er op staat...
hmmm, dat zit wel erg losjes zegquote:
Dat is inderdaad best triest. En ik dacht dat mijn X1 al redelijk losjes zat. Die hinge'de ook een beetje terwijl het een Slider isquote:
wanneer hou je hem zo vast? en ik heb er ook 1 in me hand gehad en die viel wel mee. enige wanneer ik het merkte was dat als ik op de bank lag en wilde gaan typen boven me hoofd dat ie dicht klapt. maar dan heb je altijd nog onscreen toetsenbord,quote:Dat is inderdaad best triest. En ik dacht dat mijn X1 al redelijk losjes zat. Die hinge'de ook een beetje terwijl het een Slider is
Met bijna niks bedoel ik wel wifi aan, smsen en beetje surfen op internetquote:Op woensdag 15 december 2010 08:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tja als je er niks mee doet, maar het doel van een smartphone is dat je zijn functies gebruikt.
Vind het echt nog steeds jammer, had mijn toekomstige telefoon kunnen worden.
Nu toch aan het twijfelen tussen de Z met hinge probleem of de normale Desire.
1. Maar als je hem volledig oplaadt en overdag amper 5 minuten gebruikt, hoe kan het dan dat hij om 16.00 's middags al leeg isquote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef shiznuts het volgende:
1. Ja, het is een smartphone, geen dinkytoy
2. Wordt beter naarmate de batterij 'inloopt' zoals een paar schoenen dat doet
Dat geloof ik. Vond het alleen vreemd dat hij zonder te gebruiken en volledig opgeladen bijna leeg was....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Accu wordt echt steeds betergeloof ons nou maar!
Is ook raar ja, maar als hij uit staat gebruikt hij ook de batterijquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Vond het alleen vreemd dat hij zonder te gebruiken en volledig opgeladen bijna leeg was....
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.quote:Is ook raar ja, maar als hij uit staat gebruikt hij ook de batterijtenminste, bij mij is dat wel zo..
Ohja das waar, nouja ik heb hem altijd met ^^quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Er zou wel verschil moeten zij met of zonder gebruik van fastboot. Zonder gaat hij helemaal uit.
Ooowww...vandaar. Ik heb fast-boot. Even kijken hoe ik hem zonder fastboot moet uitschakelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Is dit al verbeterdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Faceoff het volgende:
Begin me inderdaad langzamer hand wel te ergeren aan de accu.
Nu snap ik ook wel dat ik in de eerste poos dat ik hem heb hem ook redelijk intensief gebruik.
Maar dat hij halverwege dag leeg is als ik hem 's ochtends net van de lader haal vind ik wel erg absurd!
Ik wou het in de OP zetten, maar ik kan hem niet meer editen ! D:quote:Op donderdag 16 december 2010 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]Toepassingen = Applicaties btw. Bron.
Al de derde keer dat ik dat zeg, misschien moet dit in de OP.
Ah, TS vindt het een goed idee. In dat geval...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wou het in de OP zetten, maar ik kan hem niet meer editen ! D:
... is wat ik er van gemaakt heb.quote:OP
[..]
Accuduur
Q. Hoe gebruik ik de nieuwe energieopties als ik de aan/uitknop lang ingedrukt houd?
GPS gaat standaard aan en weer uit, alleen als een programma het nodig heeft, of niet? Tenminste dan zie ik zo'n satelliet icoon verschijnen. 3G/wifi heb ik ook altijd aan staan, en dan doe ik er een korte dag mee met normaal gebruik (7 uur 's ochtends van de lader, 9 uur 's avonds leeg)quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Wat doe je er dan mee vraag ik me af. Constant 3G, wifi, bluetooth enabled en dan ook nog drie kwartier naar en vàn het werk met GPS aan of zo?
Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man !quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
't Is dat je het zegt. Nu dus overheen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo Shiznutsen jij hebt bijna 12k posts!
Waarom kan ik de OP niet meer veranderen eigenlijk? Stomme vraag ik weet het![]()
Er is ook een app die ook een telefoonzoeker is en dan kun je een bericht opstellen voor de vinder. Maar in ieder geval kut om te overkomen hey. Ik hoop dat het goed komt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man !
En die van mij staat aan maar op htcsense werkt het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
Ah so! Dank!quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is dat je het zegt. Nu dus overheen.
Omdat het gewoon een post is in feite. Daarvoor geldt hetzelfde als reacties en kun je, afhankelijk van je abonnement na 48 - 240 uur niet meer aanpassen. Iets anders kan ik in ieder geval niet bedenken. Sowieso bestaan er geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden. Of stomme users met vragen die je niet eens zou willen beantwoorden.
Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon gevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
Vanochtend tijdens kranten lopen zag ik ook iets met sneeuw. Wou ook flitser. Maar ik kreeg de melding: "Temperatuur te koud om flitser te gebruiken".quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah so! Dank!![]()
Ik was buiten in de sneeuw en ik dacht: Woooow moooi foto moment, dus ik wil een foto maken krijg ik een zwart beeldPff
[..]
Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon geven![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn genoeg mp3 audiorecorders. Line-in zou 'ie eigenlijk automatisch moeten pakken, zodra je een 3-layer-plugtype-jack erin stopt (als je je headset erin doet, pakt 'ie ook de audio van je line-in namelijk). www.appbrain.com , www.android.com/market/ , www.google.comquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
Weet iemand of er een app is waarmee je via een line-in dingen kan opnemen (en meteen naar mp3 kan omzetten)?
dan ga ik zo maar eens even naar de stadquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens http://www.htcdesire-hd.com/ wel.
Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Op http://www.typhone.nl/gsm/htc/1906/htc-desire-hd staat het icoontje [ afbeelding ] erbij, wat betekent dat 'ie daar in ieder geval op (gelimiteerde) voorraad is en met 24 uurs koerier je de telefoon in huis kan hebben.Dan neem ik aan dat 'ie elders er ook wel is. Als je bij shops gaat kijken, sommige hebben alleen plastic dummies.
Dus misschien dat je er een paar af moet gaan.
Mja, is ook lastig, zelf zat ik ook een beetje tussen de HD, de Z, de Galaxy S en de iPhone. Wat zeker wel hielp was de hands on ervaring in de winkel (mits geen plastic dummy, ik had twee keer de primeur bij de BelCompany waar toen ik er twee keer kwam de eerste keer net 20 minuten de Z in de vitrine stond en een paar dagen later met de HD die net was bezorgd met de post).quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |