Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..quote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand nog oplossing voor het oordopjes probleem van mij?
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm heb je andere oordopjes al gebruikt? En anders terug gaan naar de winkel..
Contact zoeken met HTCquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Andere ook gebruikt. Leuk dat ik via internet heb besteld.
Om screenshots te kunnen maken, moet je dat ding rooten. Ikzelf heb daar echt geen zin in.quote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef static het volgende:
Wat is jullie quadrant score? Ik zit op 1959, volgens mij vrij hoog.
Zie op andere websites screenshots ervan, maar hoe doe ik dat?
Anyway, de app:
[ afbeelding ]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)zo voor de eerste keer opstarten
en voor mensen die een hoesje gebruiken, met welke hebben jullie goede ervaringen?
Is zo'n :quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Top hoesje
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is zo'n : [ afbeelding ] niet goed? Ik zit te twijfelen tussen die 2
Ik moest giechelenquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee.
Ik heb wel een voorkeur voor een zo'n kaal mogelijk poesje hoesje zonder sluiting e.d.
Enige wat mij tegenhoudt is de korte accuduur van de HD, anders had ik geen enkele twijfel over mijn volgende telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Waarom wil je een Google Android-telefoon als je niet weet wat Google is?quote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef Koenani het volgende:
Wat is de verschil tussen HTC Desire en HTC Desire HD?
Welke raden jullie aan, in verband met prijs kwaliteit verhouding?
Hotmail ondersteunt, lees ik via Google, helaas geen IMAP. dan zou mijn probleem inderdaad kloppen vanwege dat POP3-verhaal... dan maar door laten sturen Gmail, of gewoon via de browser naar hotmail.com gaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dan gebruik je waarschijnlijk POP3 in plaats van IMAP? POP3 haalt alleen het nieuwe binnen, IMAP synchroniseert echt alles. Maar ik weet niet of Hotmail dat ondersteunt, Gmail wel.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Wells.p het volgende:
morgen heb ik hem vandaag een telefoontje gekregen dat ie binnen is. morgen even ophaleneindelijk
Twee dagen gaat de accu mee als ik er bijna niks mee doe.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Is dat niet USA only?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef static het volgende:
Waarom is de Google book app nergens meer te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |