abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90025839
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik wou het in de OP zetten, maar ik kan hem niet meer editen ! D:
Ah, TS vindt het een goed idee. In dat geval...
quote:
OP
[..]
Accuduur

Q. Hoe gebruik ik de nieuwe energieopties als ik de aan/uitknop lang ingedrukt houd?
... is wat ik er van gemaakt heb. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90027006
Goedzo Shiznuts _O_ en jij hebt bijna 12k posts!

Waarom kan ik de OP niet meer veranderen eigenlijk? Stomme vraag ik weet het :@
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_90028663
Ik heb al een aantal keer gehad dat mijn telefoon uitvalt als ik een foto met flits maak. Direct na het flitsen valt de telefoon uit.

Ik kan hem daarna pas weer opstarten als ik de batterij er uit heb gehaald en er terug in heb gedaan..

Iemand ook dit probleem of een oplossing?
Bier hier.
pi_90035402
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Wat doe je er dan mee vraag ik me af. Constant 3G, wifi, bluetooth enabled en dan ook nog drie kwartier naar en vàn het werk met GPS aan of zo?
GPS gaat standaard aan en weer uit, alleen als een programma het nodig heeft, of niet? Tenminste dan zie ik zo'n satelliet icoon verschijnen. 3G/wifi heb ik ook altijd aan staan, en dan doe ik er een korte dag mee met normaal gebruik (7 uur 's ochtends van de lader, 9 uur 's avonds leeg)
pi_90047673
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
pi_90047969
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Hoerenzooi, ben gisteravond mijn toestel kwijtgeraakt en de telefoonzoeker staat uit. Hij gaat nog wel over. Hopen dat er een eerlijke vinder is.
Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man ! :o
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:46:27 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90048652
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedzo Shiznuts _O_ en jij hebt bijna 12k posts!

Waarom kan ik de OP niet meer veranderen eigenlijk? Stomme vraag ik weet het :@
't Is dat je het zegt. Nu dus overheen. *O*

Omdat het gewoon een post is in feite. Daarvoor geldt hetzelfde als reacties en kun je, afhankelijk van je abonnement na 48 - 240 uur niet meer aanpassen. Iets anders kan ik in ieder geval niet bedenken. Sowieso bestaan er geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden. Of stomme users met vragen die je niet eens zou willen beantwoorden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Er is ook een app die ook een telefoonzoeker is en dan kun je een bericht opstellen voor de vinder. Maar in ieder geval kut om te overkomen hey. Ik hoop dat het goed komt. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90050066
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh my god... Fyl! En waarom zet je de telefoonzoeker in vredesnaam uit..?! Ik hoop voor je mee want dit zuigt echt man ! :o
Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
pi_90064423
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Die van mij staat wel aan maar niet dat je daar héél veel aan hebt toch? Dan weet je alsnog alleen het dorp/wijk waar ie is...
En die van mij staat aan maar op htcsense werkt het niet
pi_90070540
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

't Is dat je het zegt. Nu dus overheen. *O*

Omdat het gewoon een post is in feite. Daarvoor geldt hetzelfde als reacties en kun je, afhankelijk van je abonnement na 48 - 240 uur niet meer aanpassen. Iets anders kan ik in ieder geval niet bedenken. Sowieso bestaan er geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden. Of stomme users met vragen die je niet eens zou willen beantwoorden.
Ah so! Dank! :*

Ik was buiten in de sneeuw en ik dacht: Woooow moooi foto moment, dus ik wil een foto maken krijg ik een zwart beeld :( Pff

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon geven :( :( :( :(
LEAVE KB ALONE.
pi_90080277
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ah so! Dank! :*

Ik was buiten in de sneeuw en ik dacht: Woooow moooi foto moment, dus ik wil een foto maken krijg ik een zwart beeld :( Pff

[..]

Naar die wijk gaan en overal aanbellen tot ze de telefoon geven :( :( :( :(
Vanochtend tijdens kranten lopen zag ik ook iets met sneeuw. Wou ook flitser. Maar ik kreeg de melding: "Temperatuur te koud om flitser te gebruiken".

Toen heb ik maar verder niet geklooit omdat me vingers geen gevoel mee begonnen te krijgen, en ik bang was dat me telefoon in de sneeuw viel...
Misschien heeft het er mee te maken?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:16:02 #192
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_90082494
Weet iemand of er een app is waarmee je via een line-in dingen kan opnemen (en meteen naar mp3 kan omzetten)?
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:33:35 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90082998
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
Weet iemand of er een app is waarmee je via een line-in dingen kan opnemen (en meteen naar mp3 kan omzetten)?
Er zijn genoeg mp3 audiorecorders. Line-in zou 'ie eigenlijk automatisch moeten pakken, zodra je een 3-layer-plugtype-jack erin stopt (als je je headset erin doet, pakt 'ie ook de audio van je line-in namelijk). www.appbrain.com , www.android.com/market/ , www.google.com ;)
pi_90083038
Is deze al een beetje op voorraad?
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:36:38 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90083076
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:35 schreef Markster het volgende:
Is deze al een beetje op voorraad?
Volgens http://www.htcdesire-hd.com/ wel. :)
pi_90083124
Ik heb een probleempje.. Als ik met de Desire HD probeer om een app te downloaden (simpelweg van de Android Market, Google-account ed. heb ik) staat er bij de meeste apps (bijv. Google Sky Map, Angry Birds) na 4-5 seconden "download onderbroken", zonder dat hij ooit 1% heeft gehaald. Bij anderen (Solitaire, Barcode Scanner) doet hij het wel gewoon razendsnel en lukt het makkelijk.

Wat zou het probleem kunnen zijn, en hoe kan ik het verhelpen?
pi_90083138
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Volgens http://www.htcdesire-hd.com/ wel. :)
dan ga ik zo maar eens even naar de stad :9
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:41:22 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90083205
Op http://www.typhone.nl/gsm/htc/1906/htc-desire-hd staat het icoontje erbij, wat betekent dat 'ie daar in ieder geval op (gelimiteerde) voorraad is en met 24 uurs koerier je de telefoon in huis kan hebben. ;) Dan neem ik aan dat 'ie elders er ook wel is. Als je bij shops gaat kijken, sommige hebben alleen plastic dummies. :') Dus misschien dat je er een paar af moet gaan.
pi_90083266
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Op http://www.typhone.nl/gsm/htc/1906/htc-desire-hd staat het icoontje [ afbeelding ] erbij, wat betekent dat 'ie daar in ieder geval op (gelimiteerde) voorraad is en met 24 uurs koerier je de telefoon in huis kan hebben. ;) Dan neem ik aan dat 'ie elders er ook wel is. Als je bij shops gaat kijken, sommige hebben alleen plastic dummies. :') Dus misschien dat je er een paar af moet gaan.
Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:58:30 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90083744
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef Markster het volgende:

[..]

Hmm. Dan bestel ik hem wel online. Zit toch nog te twijvelen tussen deze, de gewone Desire en de galaxy S.
Mja, is ook lastig, zelf zat ik ook een beetje tussen de HD, de Z, de Galaxy S en de iPhone. Wat zeker wel hielp was de hands on ervaring in de winkel (mits geen plastic dummy, ik had twee keer de primeur bij de BelCompany waar toen ik er twee keer kwam de eerste keer net 20 minuten de Z in de vitrine stond en een paar dagen later met de HD die net was bezorgd met de post).

De Galaxy S vind ik dan weer té plastic aanvoelen en de HTC interface vind ik stukken vetter. Verder heeft 'ie hardwarematig natuurlijk wel het nodige in huis en bijvoorbeeld ook Bluetooth 3.0 wat andere toestellen eigenlijk nog niet zo hebben (maar goed, heb je het nodig is dan de vraag). Zeker even naar de winkel gaan en de schermen vergelijken. AMOLED zorgt voor een goede kijkhoek, maar ik vind de kleuren te verzadigd. Mist ook een LED-flash, mocht je dat per se eisen.

Desire, Desire HD en Desire Z liggen erg dicht bij elkaar. Ze hebben uiteindelijk allemaal dezelfde resolutie van 800x480, dus meer te zien op je scherm krijg je bij de verschillende phones niet. Functionaliteit, de camera's verschillen wat, de Z en Desire hebben een trackpad, de Z ook nog een qwerty-keyboard, processor natuurlijk, hoewel de Z 'maar' en 800 Mhz processor heeft en niet de 1 Ghz, is 'ie met de laatste technologieën uitgerust en goed rap en economisch (batterij), ook zeer overklokbaar (1.9 Ghz). Natuurlijk speelt ook robuustheid en design een rol, het moet je maar liggen. In ieder geval krijg je met een HTC veel waar voor je geld en ben blij dat ik niet nog meer geld heb neergelegd om ook maar eens een iPhone te bezitten. Dat scherm is ongeëvenaard, maar het OS en de losprijs vind ik nogal jammer.

Conclusie: iedereen heeft een andere smaak, vindt het ene punt belangrijker dan het andere. Ik zou zeker aanraden gewoon naar de stad te gaan en ze eens aan te schouwen en uit te proberen. Voor mij bleek de Desire Z de beste keus. :)
pi_90084375
Heb de Desire en de Desire HD al in mijn handen gehad, en ik vond vooral de HD errug groot. Ik kan hem amper met 1 hand bedienen.
De desire is er nu ook in wit en grijs :9
Ga zo wel ff kijken in de stad, alhoewel het waarschijnlijk lekker druk is ivm kerst :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:45:58 #202
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_90085112
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Is dit al verbeterd :?
Je het is net zoals mensen hier zeggen, de accu moet nog even inlopen.
Krijg hem nog steeds wel binnen een dag leeg, maar dan vraag ik er ook echt om.
Maar dan heb ik ook zo'n beetje alles aan(GPS,WiFi BT) en games spelen met BT headset etc. bijv :P
pi_90085742
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Vanochtend tijdens kranten lopen zag ik ook iets met sneeuw. Wou ook flitser. Maar ik kreeg de melding: "Temperatuur te koud om flitser te gebruiken".

Toen heb ik maar verder niet geklooit omdat me vingers geen gevoel mee begonnen te krijgen, en ik bang was dat me telefoon in de sneeuw viel...
Misschien heeft het er mee te maken?
Nee, mijn gaf wel een flits maar het werkte niet? :? Kreeg een donkere foto.. ik was teleurgesteld en stopte verbouwereerd de telefoon weer weg..
LEAVE KB ALONE.
pi_90088267
Vraagje: ik heb een widget (agenda pure grid) gedownload (gekocht) via de Market.
Nu staat er in de lijst: 'aangeschaft'.

Ik kan hem echter nergens op de telefoon vinden? :') Niet onder apps niet onder widgets. Iemand weet waar deze moet staan na aanschaf?
Love is in the air!
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:58:12 #205
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_90088642
als het een widget is zou je hem moeten kunnen toevoegen aan je homescreen, maar goed ik neem aan dat je dat bedoelt met: "hij staat niet bij de widgets".

Met Ghost Commander kun je door je bestanden browsen...
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:22:47 #206
313438 LukaLaban
The Professional
pi_90089241
Hier ook een trotse bezitter van de htc dhd, lang op moeten wachten maar t was t waard :)
Heb alleen wel even een vraagje, misschien dat iemand dit herkent: Af en toe valt mijn toestel uit en na opnieuw aan te zetten geeft ie aan dat er geen simkaart inzit. Opnieuw de simkaart erin duwen werkt dan wel, maar na een tijdje in mijn broekzak te hebben gezeten valt ie weer uit met precies dezelfde problemen. Is dit een bekend probleem, trilt de simkaart eruit tijdens het lopen?
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_90092382
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Faceoff het volgende:
als het een widget is zou je hem moeten kunnen toevoegen aan je homescreen, maar goed ik neem aan dat je dat bedoelt met: "hij staat niet bij de widgets".

Met Ghost Commander kun je door je bestanden browsen...
Klopt dat bedoel ik ermee.

Dus ik moet Ghost commander downloaden? Vreemd toch, er staat als status bij de programma: 'aangeschaft' :?
Love is in the air!
pi_90094764
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Klopt dat bedoel ik ermee.

Dus ik moet Ghost commander downloaden? Vreemd toch, er staat als status bij de programma: 'aangeschaft' :?
Probeer anders opnieuw te installeren. Heb ook vaker last dat apps niet eens zijn geïnstalleerd nadat ik ze had gedownload.
pi_90113064
Kan iemand toevallig ook antwoord geven op mijn post?
Bier hier.
pi_90115404
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 05:15 schreef Cinch het volgende:
Kan iemand toevallig ook antwoord geven op mijn post?
Ik herken het niet en weet geen antwoord.
En ik denk dat dat voor iedereen geldt die niet heeft geantwoord.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')