Resolutie is niet te veranderen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag bij de Media Markt geklierd met de Desire HD (alweer). Wat ik me afvroeg, is de lettergrootte aan te passen, of de resolutie? Ik vind het beeldscherm echt prachtig maar de letters enzo zijn best groot, terwijl ik graag een hogere resolutie draai op grote beeldschermen (heb ik op de pc ook).
En vraag nummer zoveel, maar hoeveel dagen doen jullie nu met een volle accu?
Dat is wel erg jammer, dan gaat de meerwaarde van het grotere beeldscherm wel een beetje teniet...quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Resolutie is niet te veranderen.
tot nu toe bevalt hij mij echt primaquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Ja dat vraag ik me ook af eigenlijk, ik heb nu echt zomaar wat erop staan hahaquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Landgeld het volgende:
Wat zijn de absolute MUST-have apps?
Jeuujquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Knuck-les het volgende:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en de DHD besteld. Volgende week hopelijk binnen
Dat is echt wel een ruig spelquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef -J-D- het volgende:
2 player reactor --> Leuk spel voor 2 of meer personen
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossingquote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb nog me probleem met oordopjes. Zou terugzetten naar fabriek instellingen werken? Of zou het toch een geval terug sturen worden.
- edit -
http://androidforums.com/(...)on-design-issue.html meer mensen hebben dit probleem. Ik heb dus nu headphone blocker gebruikt. Werkt wel, maar ik blijf gekraak houden. Hard reset morgen dus maar?
Mijn oplossing:quote:Op dinsdag 14 december 2010 05:32 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik blijf nog lotgenoten zoeken. Of iemand met een oplossing
Pff. Geen zin om apparte koptelefoon hier voor aan te schaffen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Mijn oplossing:
[ afbeelding ]
Is volgens mij niet helemaal t antwoord op je vraag, maar dan heb je iig goed geluid
Google Reader? Kan je gewoon op je Google-account de RSS-feeds erin knallen die je wil.quote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Knuck-les het volgende:
Is er ook een algemene newsfeed app? Waar je zelf een aantal nieuwsbronnen aan kan koppelen en overzichtelijk in een app kan zien?
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
net dit hoesje besteld
[11-12-2010] LOUDNESS
verkeerde link, sorryquote:
dit is dezelfde en wel op voorraad; http://www.mobilesupplies(...)igineel-p-12048.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Landgeld het volgende:
Wie heeft er nog een goed alternatief voor een hoesje?
Deze is niet voorradig: http://www.b2ctelecom.nl/(...)black-origineel.html
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmakenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Landgeld het volgende:
Is het ook mogelijk om de apps te categoriseren? Bijvoorbeeld een map: Spellen , een map: Zakelijk, een map 'Reizen'.
Lijkt mij wat overzichtelijker dan 100 losse appsIphone 4 heeft deze optie wel. Handig!
Bedoel je in het menu? Daar is het bijna onmogelijk om een zwart stuk te drukken, want ik raak altijd een appquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja als je je vinger ingedrukt houdt op een leeg stuk op een homescreen kan je een map aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |