En je hebt SRS al geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef hello_goodbye het volgende:
Die standaarddopjes gebruik ik niet: ik gebruik in ear dopjes van Creative: geen supertopper maar ze geven op m'n iPod een heel mooi geluid dat de DHD echt niet kan evenaren! Maar mss moet ik Poweramp eens proberen...
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.quote:Heb een bewegende achtergrond vervangen door een vaste. Toestel is een stuk sneller en accu minder snel leeg. Bijzonder!
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.
oordopjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Heeft iemand nog een oplossing hoe het geluid wat harder kan? Kan hem niet eens horen als ik hem in me broek heb.
goh toevalligquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef McDucky het volgende:
Over HTCsense heb ik onderstaande reactie gekregen van HTC
"Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld.
Onze excuses voor het ongemak."
En had er nog wel bijgezet dat die van mijn maat het altijd heeft gedaan, en nu nog!quote:Beste Sjaak van der Heide,
Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Irek
HTC
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
oordopjes![]()
oh en vodafone heeft de prijzen (iets) omhoog gegooid, net voordat ik 'm wil bestellen uiteraard.![]()
Natuurlijk wist ik dat het voor een langere accuduur zou zorgen, maar dat het ZOVEEL verschil zou maken verrast me. Ik dacht dat bv. wifi en 3G meer invloed zouden hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?
Ja, vind ik ook niet top. Het beste geluid krijg ik nog met de New age EQ preset...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En je hebt SRS al geprobeerd?
Ik weet dat je probleem al opgelost is, maar ik bekijk m'n hotmail simpelweg via internet (je ziet dan alles via een speciale mobile site). Hoef je niets in te stellen etc. Alleen krijg je natuurlijk geen meldingen, maar dat vind ik geen probleem met al die spam...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:48 schreef ralfseltje het volgende:
Ik voel me een onwijze prutser, maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om hotmail werkend te krijgen? Elke keer bij het aanmaken van een account op mijn Desire zegt hij óf inloggegevens kloppen niet (bij de pop3-versie), óf hij geeft bij het voltooien van het maken van een account een fout, probeer het later opnieuw (exchange). Kan iemand me helpen?
Ach so!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef ralfseltje het volgende:
Pff, na drie dagen googelen vind ik net de oplossing: een te lang wachtwoord? Korter wachtwoord genomen en nu werkt het. Heul apart.
Dát dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet wifi sowieso uit als ik op een plek ben waarvan ik weet dat er geen wifi is.
Applanet market ftwquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die de nieuwe Market wil:
[ afbeelding ]
http://dl.dropbox.com/u/1924232/com.android.vending_2.2.6.apk
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef -J-D- het volgende:
Heb nu een 'Disable Wifi when not connected to network'-app geinstalleerd.
Oftewel een app die wifi uitschakelt als ik niet in de buurt ben van mijn draadloos netwerk thuis.
Schijnt dus veel batterijduur te besparen.
http://www.androidzoom.co(...)uto%20disable%20wifi
'Wifi auto-on' is de naam van dat programma dat ik nu probeer.
We zullen zien. Ben benieuwd of het iets oplevert.quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?Ik zet Wifi ook gewoon handmatig uit. Al die apps die dingen controleren etc. om de batterij te besparen, lopen zelf ook op die batterij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |