Hele uitgebreide review (14 pagina's):quote:Het menu Energieopties is gestroomlijnd zodat het alleen de belangrijkste opties bevat: Opnieuw starten, Vliegtuigmodus, Afsluiten. Opnieuw starten: deze optie schakelt alle applicaties en services uit om de telefoon uit en weer in te schakelen. Vliegtuigmodus: deze optie schakelt alle draadloze radio's uit waaronder telefoon, gegevens, Bluetooth en Wi-Fi. Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen (of Applicaties) > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat HTC met Android 2.3 komt?quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hopelijk wordt gingerbread snel geport
Met de Desire heeft het 2 maanden geduurd voordat ze 2.2 hebben uitgerold.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:31 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer voordat HTC met Android 2.3 komt?
Misschien ga ik ook maar eens kijken naar custom roms, iemand een suggestie?
Volgens mij hebben bijna alle winkels hem al op voorraad inmiddels? Behalve studentmobiel, waar ik hem dus bij heb besteld... duurt nog ongeveer 2 weken zeiden zequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:37 schreef svann het volgende:
Elke keer dat ik hem in een winkel zie, vind ik scherm een acceptabeler maat krijgen en de andere minder interessant.
Nog een paar weken te gaan.
Is hij al beter leverbaar?
Zal wel januari 2011 worden...pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor wanneer staat die gepland dan?
Als hij uitstaat, vreet hij ook batterij...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag. Hiervoor de eigenaar van een Hero en sinds ik met de gedachte rondliep dat ik voor de Desire HD ging leek dat scherm van de Hero elke dag kleiner te worden. Achteraf snap ik niet meer hoe ik daar relaxt op kon internetten enzo
Kortom, zeer tevreden over m'n HD alleen zijn er denk ik wat problemen met m'n accu.Gisterenavond had ik hem compleet opgeladen. Toen uitgezet, wil ik hem de volgende ochtend aanzetten, is de accu compleet leeg. Zeer apart dus. Nu lijkt hij het weer prima te doen..
Waarom zou iemand spijt moeten hebben? Veranderingen in 2.3 zijn echt niet zo denderend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef Landgeld het volgende:
Niemand spijt van zijn aankoop: http://www.telegraaf.nl/d(...)ml?p=8,1?sn=digitaal
2.3 valt tegen, qua vernieuwingen en verbeteringen. 3.0 heeft slechts de zaken die 2.3 deadline niet haalde. Ik ben trouwens ook zeer content met 2.2.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom zou iemand spijt moeten hebben? Veranderingen in 2.3 zijn echt niet zo denderend.
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als hij uitstaat, vreet hij ook batterij...
De Superfastbootfunction (slaapstand). Al kun je dat natuurlijk ook niet gebruiken.quote:
en dan verbruikt hij helemaal geen accu als hij uitstaat?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Superfastbootfunction (slaapstand). Al kun je dat natuurlijk ook niet gebruiken.
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]Toepassingen = Applicaties btw. Bron.
Update: Zojuist is de status veranderd naar "verstuurd" dus ik zal hem morgen wel binnen krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle winkels hem al op voorraad inmiddels? Behalve studentmobiel, waar ik hem dus bij heb besteld... duurt nog ongeveer 2 weken zeiden ze
3 weken, dat valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Update: Zojuist is de status veranderd naar "verstuurd" dus ik zal hem morgen wel binnen krijgenmocht ook wel na 3 weken
Holy shit! 36 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Mr_DG het volgende:
Hapert de telefoon bij jullie ook weleens?
De accu gaat nu trouwens zo'n 36 uur mee, toch een flinke verbetering ten opzichte van het begin
Bij heel minimaal gebruik dan hé, geen tot weinig internet en niet bellen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy shit! 36 uurDat is zeer netjes !
En mijn telefoon hapert af en toe, niet echt storend. Vanochtend stond hij wel opeens vast.. dat was vervelend, hij reageerde nergens op.
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik ben blij met m'n DHD (m'n eerste smartphone), alleen niet met het geluid. De speaker is echt waardeloos. Mijn dochter heeft een Blackberry en die blaast me dwars door het raam als ze muziek afspeelt: mijn DHD klinkt als een goedkope transistorradio uit 1974... Zelfs het geluid via de oortelefoon is niet denderend. Je moet in de player echt een of andere equalizer aanzetten, anders is het gewoon knudde. Valt me eigenlijk zwaar tegen...
Voor de rest niets dan lof, maar goed, dit is m'n eerste smartphone dus dan vind je alles prachtig.
Nog nooit een smartphone gehad zeker?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.
Ik vind het grootste minpunt toch wel de accu, vind het toch wel erg slecht dat hij niet eens een dag meegaat. Ik hang hem 's avonds aan de stroom, trek hem er 's ochtends vanaf en tegen een uurtje of 9 's avonds is het alweer afgelopen.
Nou gebruik ik dat ding natuurlijk iets maar omdat hij net nieuw is, maar dan nog vind ik dit toch wel slecht.
Had hiervoor de X1 die is ook niet echt bekend geworden om zijn goeie accu, dus verbaasde me wel aardig dat de DHD het niet beter doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nog nooit een smartphone gehad zeker?
Een klinkerbotsing dus?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg mn HD viel vandaag op de grond![]()
![]()
![]()
En nu zit er een lelijk deukje in het hoekje omg *sterft van binnen*
![]()
heb hetzelfde probleem, als heb ik het de laatste dagen niet meer gechecked.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Syd het volgende:
Sinds 4weken de telefoon, sindsdien nog geen gebruik kunnen maken van HTCsense op www.htcsense.com/nl
Geef nog altijd de melding dat mijn telefoonzoeker uitgeschakeld staat op mijn telefoon terwijl deze gewoon aanstaat.
Kennis van me heeft ook de HD hierop werkt het wel gewoon, hij kan via internet alles zien van smsjes tot gemiste oproepen, wat bij mij dus niet werkt.
2 maal gemailed naar HTC en 2keer was de smoes dat er werkzaamheden op de site is. Trouwens wat zijn die lui kort af :S
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor werken verschillende functies niet optimaal.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt.
Maarja maar weer een mail gestuurd dat dus bij mij kennis alles vanaf begint af gewoon werkte zonder storing ofzo.
Afwachten maar. Want ik heb echt alles (DENK IK) goed ingesteld.
Iemand nog meer last van ?
Net zitten zoeken, maar door de vele opties zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Zou je me misschien kunnne zeggen waar dit kan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef the_critic het volgende:
fastboot uitzetten
usb debugging uitzetten... schelen beide weer een beetje stroom
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Heb er zelf ook last van. Heb nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan inloggen, er staat "telefoon verbonden", maar er zijn maar een paar opties: gesprekken/berichten doorsturen, beltoon laten overgaan, telefoon blokkeren/wissen, en ik zie waar de telefoon zich bevindt. Maar verder niks van mijn contactenlijst of berichten ofzo, waar is dat te doen dan?
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Faceoff het volgende:
ja die winamp is prima inderdaad, maar ook die kan geen flac afspelen.
Dus het is even wachten op een relaxte player die ook flac speelt.
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef wolferl het volgende:
vanmorgen om 10 uur telefoon uit de accuoplader, accu was 100% opgeladen.
Vanmiddag rond 4 uur begon hij te mekkeren dat de accu nog maar 5% was.
Nou ik heb drie keer gekeken naar email, en twee keer 20 seconden gebeld. Meer niet.
Accu ergernis.
Nog nooit gehoord van een headphone zeker? Ik hou zowiezo niet van lui die iedereen in een straal van een paar meter laten meegenieten van hun muziek op idd matige kwaliteit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
Het valt mij inderdaad ook op dat hij steeds wat langer meegaat, al klinkt dat erg onlogisch...quote:[..]
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.
Ik heb trouwens fastboot uitgezet: ik had de laatste tijd te vaak dat ik er pas na een hele tijd achterkwam dat internet het niet deed na het weer aanzetten (met fastboot aan). De enige manier om weer internet te krijgen was de DHD te rebooten. Dus nu doe ik dat gewoon maar elke ochtend...
Dude... Je moet ook niet met die standaard oordopjes aankomen kakken. Flac icm PowerAmp is zaaaligquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
En je hebt SRS al geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef hello_goodbye het volgende:
Die standaarddopjes gebruik ik niet: ik gebruik in ear dopjes van Creative: geen supertopper maar ze geven op m'n iPod een heel mooi geluid dat de DHD echt niet kan evenaren! Maar mss moet ik Poweramp eens proberen...
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.quote:Heb een bewegende achtergrond vervangen door een vaste. Toestel is een stuk sneller en accu minder snel leeg. Bijzonder!
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat noem je 'bijzonder'? Alles wat op het scherm moet worden weergegeven kost energie en bewegende backgrounds zijn wel een killer voor de accu.
oordopjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
Heeft iemand nog een oplossing hoe het geluid wat harder kan? Kan hem niet eens horen als ik hem in me broek heb.
goh toevalligquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef McDucky het volgende:
Over HTCsense heb ik onderstaande reactie gekregen van HTC
"Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld.
Onze excuses voor het ongemak."
En had er nog wel bijgezet dat die van mijn maat het altijd heeft gedaan, en nu nog!quote:Beste Sjaak van der Heide,
Er wordt nog steeds aan htcsense.com gewerkt.
We vragen u nog even geduld te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Irek
HTC
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
oordopjes![]()
oh en vodafone heeft de prijzen (iets) omhoog gegooid, net voordat ik 'm wil bestellen uiteraard.![]()
Natuurlijk wist ik dat het voor een langere accuduur zou zorgen, maar dat het ZOVEEL verschil zou maken verrast me. Ik dacht dat bv. wifi en 3G meer invloed zouden hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat jij dat wel wist JD?
Ja, vind ik ook niet top. Het beste geluid krijg ik nog met de New age EQ preset...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En je hebt SRS al geprobeerd?
Ik weet dat je probleem al opgelost is, maar ik bekijk m'n hotmail simpelweg via internet (je ziet dan alles via een speciale mobile site). Hoef je niets in te stellen etc. Alleen krijg je natuurlijk geen meldingen, maar dat vind ik geen probleem met al die spam...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:48 schreef ralfseltje het volgende:
Ik voel me een onwijze prutser, maar het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om hotmail werkend te krijgen? Elke keer bij het aanmaken van een account op mijn Desire zegt hij óf inloggegevens kloppen niet (bij de pop3-versie), óf hij geeft bij het voltooien van het maken van een account een fout, probeer het later opnieuw (exchange). Kan iemand me helpen?
Ach so!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef ralfseltje het volgende:
Pff, na drie dagen googelen vind ik net de oplossing: een te lang wachtwoord? Korter wachtwoord genomen en nu werkt het. Heul apart.
Dát dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zet wifi sowieso uit als ik op een plek ben waarvan ik weet dat er geen wifi is.
Applanet market ftwquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor iedereen die de nieuwe Market wil:
[ afbeelding ]
http://dl.dropbox.com/u/1924232/com.android.vending_2.2.6.apk
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef -J-D- het volgende:
Heb nu een 'Disable Wifi when not connected to network'-app geinstalleerd.
Oftewel een app die wifi uitschakelt als ik niet in de buurt ben van mijn draadloos netwerk thuis.
Schijnt dus veel batterijduur te besparen.
http://www.androidzoom.co(...)uto%20disable%20wifi
'Wifi auto-on' is de naam van dat programma dat ik nu probeer.
We zullen zien. Ben benieuwd of het iets oplevert.quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik: Fijn, Wifi uit, maar die app is schijnbaar constant aan om te kijken of er toevallig Wifi in de buurt is...?Ik zet Wifi ook gewoon handmatig uit. Al die apps die dingen controleren etc. om de batterij te besparen, lopen zelf ook op die batterij.
Een euro of dertig misschien als je hem los koopt. I.c.m. abbo niet.quote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef -J-D- het volgende:
Het is niet onredelijk om te denken dat een DHD over 2 maandjes iets goedkoper zal zijn, maar of het veel zal schelen?
Jeuuujquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
dinsdag de HD besteld bij Hi-abonnement verlenging en vrijdagmiddag om 16.00 stond de bezorger voor de deur mijn pakketje![]()
afgelopen nacht opgeladen, zometeen maar prutsen
Ik probeer hem te downloaden maar hij doet niet ladenquote:Op zondag 12 december 2010 16:30 schreef static het volgende:
Wat is jullie quadrant score? Ik zit op 1959, volgens mij vrij hoog.
Zie op andere websites screenshots ervan, maar hoe doe ik dat?
Anyway, de app:
[ afbeelding ]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)quote:
Vet gaaf ! Ik moest er wel lang op wachtenquote:Op zondag 12 december 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt retesnel binnen (vergeleken met alle verhalen)zo voor de eerste keer opstarten
en voor mensen die een hoesje gebruiken, met welke hebben jullie goede ervaringen?
Dan Google je hem even.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer hem te downloaden maar hij doet niet laden
ik las het, bagger manquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gaaf ! Ik moest er wel lang op wachten![]()
En hoesje.. ik zou wel een hoesje gebruiken. Ik dacht ik heb geen hoesje nodig en kocht er geen. Vrijdag viel hij van de tafel op de grond en nu zit er een deukje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |