3 weken, dat valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Update: Zojuist is de status veranderd naar "verstuurd" dus ik zal hem morgen wel binnen krijgenmocht ook wel na 3 weken
Holy shit! 36 uurquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Mr_DG het volgende:
Hapert de telefoon bij jullie ook weleens?
De accu gaat nu trouwens zo'n 36 uur mee, toch een flinke verbetering ten opzichte van het begin
Bij heel minimaal gebruik dan hé, geen tot weinig internet en niet bellen.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy shit! 36 uurDat is zeer netjes !
En mijn telefoon hapert af en toe, niet echt storend. Vanochtend stond hij wel opeens vast.. dat was vervelend, hij reageerde nergens op.
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:12 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik ben blij met m'n DHD (m'n eerste smartphone), alleen niet met het geluid. De speaker is echt waardeloos. Mijn dochter heeft een Blackberry en die blaast me dwars door het raam als ze muziek afspeelt: mijn DHD klinkt als een goedkope transistorradio uit 1974... Zelfs het geluid via de oortelefoon is niet denderend. Je moet in de player echt een of andere equalizer aanzetten, anders is het gewoon knudde. Valt me eigenlijk zwaar tegen...
Voor de rest niets dan lof, maar goed, dit is m'n eerste smartphone dus dan vind je alles prachtig.
Nog nooit een smartphone gehad zeker?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Het viel mij op dat het geluid vele malen beter is als je hem op tafel legt.
Ik vind het grootste minpunt toch wel de accu, vind het toch wel erg slecht dat hij niet eens een dag meegaat. Ik hang hem 's avonds aan de stroom, trek hem er 's ochtends vanaf en tegen een uurtje of 9 's avonds is het alweer afgelopen.
Nou gebruik ik dat ding natuurlijk iets maar omdat hij net nieuw is, maar dan nog vind ik dit toch wel slecht.
Had hiervoor de X1 die is ook niet echt bekend geworden om zijn goeie accu, dus verbaasde me wel aardig dat de DHD het niet beter doet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nog nooit een smartphone gehad zeker?
Een klinkerbotsing dus?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg mn HD viel vandaag op de grond![]()
![]()
![]()
En nu zit er een lelijk deukje in het hoekje omg *sterft van binnen*
![]()
heb hetzelfde probleem, als heb ik het de laatste dagen niet meer gechecked.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Syd het volgende:
Sinds 4weken de telefoon, sindsdien nog geen gebruik kunnen maken van HTCsense op www.htcsense.com/nl
Geef nog altijd de melding dat mijn telefoonzoeker uitgeschakeld staat op mijn telefoon terwijl deze gewoon aanstaat.
Kennis van me heeft ook de HD hierop werkt het wel gewoon, hij kan via internet alles zien van smsjes tot gemiste oproepen, wat bij mij dus niet werkt.
2 maal gemailed naar HTC en 2keer was de smoes dat er werkzaamheden op de site is. Trouwens wat zijn die lui kort af :S
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor werken verschillende functies niet optimaal.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt.
Maarja maar weer een mail gestuurd dat dus bij mij kennis alles vanaf begint af gewoon werkte zonder storing ofzo.
Afwachten maar. Want ik heb echt alles (DENK IK) goed ingesteld.
Iemand nog meer last van ?
Net zitten zoeken, maar door de vele opties zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Zou je me misschien kunnne zeggen waar dit kan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef the_critic het volgende:
fastboot uitzetten
usb debugging uitzetten... schelen beide weer een beetje stroom
quote:Uitschakelen: als de optie Snel opstarten is ingeschakeld (in het startscherm MENU > Instellingen > Toepassingen > Snel opstarten ) plaatst dit de mode in een soort bevroren staat waardoor snel opnieuw gestart kan worden als dat nodig is. Als de optie Snel opstarten is uitgeschakeld, sluit dit de telefoon volledig af.
Heb er zelf ook last van. Heb nog geen oplossing gevondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan inloggen, er staat "telefoon verbonden", maar er zijn maar een paar opties: gesprekken/berichten doorsturen, beltoon laten overgaan, telefoon blokkeren/wissen, en ik zie waar de telefoon zich bevindt. Maar verder niks van mijn contactenlijst of berichten ofzo, waar is dat te doen dan?
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:07 schreef Faceoff het volgende:
ja die winamp is prima inderdaad, maar ook die kan geen flac afspelen.
Dus het is even wachten op een relaxte player die ook flac speelt.
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef wolferl het volgende:
vanmorgen om 10 uur telefoon uit de accuoplader, accu was 100% opgeladen.
Vanmiddag rond 4 uur begon hij te mekkeren dat de accu nog maar 5% was.
Nou ik heb drie keer gekeken naar email, en twee keer 20 seconden gebeld. Meer niet.
Accu ergernis.
Nog nooit gehoord van een headphone zeker? Ik hou zowiezo niet van lui die iedereen in een straal van een paar meter laten meegenieten van hun muziek op idd matige kwaliteit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
Het valt mij inderdaad ook op dat hij steeds wat langer meegaat, al klinkt dat erg onlogisch...quote:[..]
Da's wel erg slecht... Ik moet zeggen dat het na een week of twee steeds beter lijkt te gaan met de accu: hij moet schijnbaar ff opwarmen.
Ik heb trouwens fastboot uitgezet: ik had de laatste tijd te vaak dat ik er pas na een hele tijd achterkwam dat internet het niet deed na het weer aanzetten (met fastboot aan). De enige manier om weer internet te krijgen was de DHD te rebooten. Dus nu doe ik dat gewoon maar elke ochtend...
Dude... Je moet ook niet met die standaard oordopjes aankomen kakken. Flac icm PowerAmp is zaaaligquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:26 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Flac...? Wat heb je aan flac op een telefoon die klinkt als een goedkope mp3 speler uit 2001...? Ik denk dat je op deze foon echt geen verschil gaat horen tussen een flac en een 128 kbps mp3...! Flacs kosten ook nog eens veel te veel ZEER kostbare microSD ruimte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |