abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90277147
ik moet m'n HD nog steeds aan de laptop hangen, heb hem al bijna 3 weken :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90278259
Zag op YouTube een filmpje waarop het cameraprobleem wordt gedemonstreerd. Het is dus niet alleen een probleem van de DHD . Misschien ligt het aan het energiebeheer van Android, dit probleem schijnt aangepakt te zijn in de nog te verschijnen update van Android (2.3).
pi_90279095
Sinds ik de helderheid van mijn scherm iets verlaagd heb, is de accuduur tien keer beter.
Ik kom nu makkelijk de dag door zonder dat de accu leeg is. En na 1 dag ben je gewend aan het scherm, aangezien alles nog goed te lezen is.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_90279121
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef -J-D- het volgende:
Sinds ik de helderheid van mijn scherm iets verlaagd heb, is de accuduur tien keer beter.
Ik kom nu makkelijk de dag door zonder dat de accu leeg is. En na 1 dag ben je gewend aan het scherm, aangezien alles nog goed te lezen is.
je hebt de helderheid niet op automatisch staan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90279251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je hebt de helderheid niet op automatisch staan?
Neen, werkt dat fijn dan?
pi_90279396
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Neen, werkt dat fijn dan?
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90279680
Ik heb de helderheid van mijn beeldscherm tussen de 40 en 50% gezet. Is prima te doen en het scheelt inderdaad een hoop stroomverbruik.

Ik heb wel ingesteld dat hij zelf niet nog meer energiebesparende opties gaat inschakelen als de accu bijna leeg is, anders zet hij namelijk zelf de helderheid weer terug op 100% als het toestel weer geladen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door EvilMind op 22-12-2010 11:18:05 ]
pi_90282969
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef EvilMind het volgende:
Ik heb de helderheid van mijn beeldscherm tussen de 40 en 50% gezet. Is prima te doen en het scheelt inderdaad een hoop stroomverbruik.

Ik heb wel ingesteld dat hij zelf niet nog meer energiebesparende opties gaat inschakelen als de accu bijna leeg is, anders zet hij namelijk zelf de helderheid weer terug op 100% als het toestel weer geladen is.
heb ik ook even uitgezet :Y en helderheid heb ik van 'automatisch' naar rond de 40% gezet...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90283497
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
pi_90283582
quote:
Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Volgens mij kan je dat met tweetdeck :)
pi_90283817
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ga nar je foto/video en druk op Delen, dan komt er een heel lijstje te staan en dan kies je gewoon Peep (standaard twitter app die er op staat) ^O^
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_90284094
Aah werkt dat zo. Ik dacht dat je een TwitPic app nodig zou hebben ofzo, kon ik al niet vinden... bedankt :)
pi_90285053
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan? :)
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.
pi_90285224
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.
mocht die 40% van mij ook nog erg goed te lezen zijn, schakel ik misschien ook nog wel wat terug :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90285350
Heb hem nu ook lager ingesteld. Het blijft mij overigens opvallen dat hij de helderheid automatisch terug blijft zetten op 100% zodra ik hem aan de lader hang :S niet erg handig..
pi_90286637
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Aah werkt dat zo. Ik dacht dat je een TwitPic app nodig zou hebben ofzo, kon ik al niet vinden... bedankt :)
Het is gewoon veelte makkelijk! Je kijkt er zo overheen ! :)
LEAVE KB ALONE.
pi_90293330
De reactie van HTC naar aanleiding van mijn mailtje over het camera probleem is als volgt (kort samengevat) : Het kan niet worden verholpen met instellingen, het kan (how convenient) door apps van derden worden veroorzaakt. Een harde reset is wat ze me aanraden...

Geloof er niet in, aangezien het probleem al bestond voordat ik ook maar één app had geīnstalleerd. Tot zover de tips van HTC.
pi_90303781
die service van HTC via mail is inderdaad niet echt al te best, als je soms die reacties leest :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90303876
Van de flitser nog geen problemen ik heb hem nu ongeveer 2a3 weken en heb wel anderen "problemen"

Als ik mijn toestel opnieuw opstart heb ik dat bij sommige apps die ik in mappen heb staan het logo veranderd in het standaard android logo dan moet ik hem weer uit het normale menu halen waar alle apps staan zodat ie het loge weer heeft hebben jullie daar ook ervaring mee ?

En wat ik op mijn HTC magic had was dat ik autoaanvullen kon uitschakelen dus als ik spatie indruk niet het woord wat hij denkt dat het is invult maar wat ik type, maar hij gaf wel nog gewoon suggesties dus als ie een woord goed had kon ik er gewoon op klikken want nu slaat hij perongeluk verkeerde woorden op die ik helemaal niet bedoel en ik weet dat je die dan weer kan verwijderen maar ik heb liever die functie gewoon uit

Iemand ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Wells.p op 22-12-2010 20:09:12 ]
--- ҉ ---
pi_90304885
Sorry, ik weet geen oplossingen voor deze problemen. Mijn toestel werkt gelukkig normaal *afklopt*
LEAVE KB ALONE.
pi_90304944
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik weet geen oplossingen voor deze problemen. Mijn toestel werkt gelukkig normaal *afklopt*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 22 december 2010 @ 21:39:43 #262
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_90310374
Morgen krijg ik mijn Desire HD binnen, kan niet wachten om er mee te mogen spelen :D

Maarrrr, nu lees ik veel dingen over custom ROM's. Nu ben ik een totale leek op het gebied van android (en smartphones in z'n algemeen). Maar wat is nou precies zo'n ROM? :+ En wat zijn de voor- en nadelen ervan?
  woensdag 22 december 2010 @ 22:07:45 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90312204
Lees je in zou ik zeggen... ;)
Users willen graag zelf dingen tweaken en ontwikkelen, dat geeft ze die mogelijkheid.
De vraag is of het nodig is. Ik zou zeggen van niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90318933
Ik heb 'm sinds vandaag :D Tof speeltje. :Y)

Alleen lolwhut @ Sense: finse bevestigingsmailtjes? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 december 2010 @ 23:58:59 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90319552
Misschien een teruggenomen item die al geactiveerd was op de IMEI van het toestel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 22 december 2010 @ 23:59:01 #266
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90319554
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_90320114
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teruggenomen item die al geactiveerd was op de IMEI van het toestel.
Maar ik had eerst het account gemaakt en daarna pas aan m'n toestel verbonden. :o

(En nee, geen gare landsinstellingen geselecteerd. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_90320135
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef static het volgende:
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.
Je hebt toch zeker wel een USB-port voor je HDD (of je moet je computers HDD willen gebruiken) en een directe verbinding via je telefoon met je SD-kaart (of een microSD -> SD adapter -> All-in-one cardreader)? En uh, kan je die niet backuppen via HTC Sense dat die online opgeslagen worden?
  donderdag 23 december 2010 @ 00:30:03 #269
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90321224
HTC Sense heb ik opgegeven, die doet het voor geen meter. Zoek net zoiets als Nokia heeft, gewoon een backup naar de laptop.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 23 december 2010 @ 01:56:41 #270
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90324892
Weet iemand een goede shop waar je Desire HD accessoires kan bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')