je hebt de helderheid niet op automatisch staan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:51 schreef -J-D- het volgende:
Sinds ik de helderheid van mijn scherm iets verlaagd heb, is de accuduur tien keer beter.
Ik kom nu makkelijk de dag door zonder dat de accu leeg is. En na 1 dag ben je gewend aan het scherm, aangezien alles nog goed te lezen is.
Neen, werkt dat fijn dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt de helderheid niet op automatisch staan?
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan?quote:
heb ik ook even uitgezetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef EvilMind het volgende:
Ik heb de helderheid van mijn beeldscherm tussen de 40 en 50% gezet. Is prima te doen en het scheelt inderdaad een hoop stroomverbruik.
Ik heb wel ingesteld dat hij zelf niet nog meer energiebesparende opties gaat inschakelen als de accu bijna leeg is, anders zet hij namelijk zelf de helderheid weer terug op 100% als het toestel weer geladen is.
Volgens mij kan je dat met tweetdeckquote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Ga nar je foto/video en druk op Delen, dan komt er een heel lijstje te staan en dan kies je gewoon Peep (standaard twitter app die er op staat)quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan?
mocht die 40% van mij ook nog erg goed te lezen zijn, schakel ik misschien ook nog wel wat terugquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.
Het is gewoon veelte makkelijk! Je kijkt er zo overheen !quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Aah werkt dat zo. Ik dacht dat je een TwitPic app nodig zou hebben ofzo, kon ik al niet vinden... bedankt
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik weet geen oplossingen voor deze problemen. Mijn toestel werkt gelukkig normaal *afklopt*
Maar ik had eerst het account gemaakt en daarna pas aan m'n toestel verbonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teruggenomen item die al geactiveerd was op de IMEI van het toestel.
Je hebt toch zeker wel een USB-port voor je HDD (of je moet je computers HDD willen gebruiken) en een directe verbinding via je telefoon met je SD-kaart (of een microSD -> SD adapter -> All-in-one cardreader)? En uh, kan je die niet backuppen via HTC Sense dat die online opgeslagen worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef static het volgende:
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |