Ga nar je foto/video en druk op Delen, dan komt er een heel lijstje te staan en dan kies je gewoon Peep (standaard twitter app die er op staat)quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb een hele domme vraag maar kan het raar genoeg niet vinden. Welk programma heb je nodig om foto's rechtstreeks op TwitPic en video's op TwitVid te zetten, vanaf je foon?
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de telefoon bij een lichtbron is, gaan de 4 touch-toetsen aan de onderkant uit (werken uiteraard nog wel); ze gaan weer aan als er minder licht is. maar het scherm zelf merk ik weinig van... op hoeveel helderheid heb je hem gezet dan?
mocht die 40% van mij ook nog erg goed te lezen zijn, schakel ik misschien ook nog wel wat terugquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb nu ook energiebesparing uitgezet en bij Instellingen --> Beeld --> staat automatische helderheid uit. Bij die schuifbalk staan geen percentages maar ik schat dat ik hem op 20% heb staan. Klinkt weinig, maar alles is nog goed te lezen.
Het is gewoon veelte makkelijk! Je kijkt er zo overheen !quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Aah werkt dat zo. Ik dacht dat je een TwitPic app nodig zou hebben ofzo, kon ik al niet vinden... bedankt
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, ik weet geen oplossingen voor deze problemen. Mijn toestel werkt gelukkig normaal *afklopt*
Maar ik had eerst het account gemaakt en daarna pas aan m'n toestel verbonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Misschien een teruggenomen item die al geactiveerd was op de IMEI van het toestel.
Je hebt toch zeker wel een USB-port voor je HDD (of je moet je computers HDD willen gebruiken) en een directe verbinding via je telefoon met je SD-kaart (of een microSD -> SD adapter -> All-in-one cardreader)? En uh, kan je die niet backuppen via HTC Sense dat die online opgeslagen worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:59 schreef static het volgende:
Hoe kan ik een backup naar mijn HD maken (vooral contacten)? Nu wordt dat naar de SD gedaan maar daar heb ik bijster weinig aan als ik hem verlies of in de toiletpot laat vallen.
PDAshop of anders Ebayquote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand een goede shop waar je Desire HD accessoires kan bestellen.
http://www.mobilesupplies.nl/quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
Ja, eBay.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:56 schreef wolferl het volgende:
hoe heb je je telefoonnummer bij je account staan dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik heb geen problemen met HTC Sense.. vreemd![]()
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe heb je je telefoonnummer bij je account staan dan?
gewoon als +316.............? of anders?
Als je ¤10 verzendkosten wil betalen ja..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HTC heeft zelf toch ook een site waar ze accessoires verkopen?
Oh is al gepost zie ik.![]()
En ik heb geen problemen met HTC Sense.. vreemd![]()
telefoonzoeker aangevinkt bij Locatie onder Instellingen neem ik aan? of moet je ook nog andere dingen instellen?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaer staat ook dat hij verbonden is. En heb hem net over laten gaan, keigaaf
Ja waarom zou je dat niet aanvinken? En ik weet niet of je andere dingen in moet stellen, ik heb stap voor stap alles gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
telefoonzoeker aangevinkt bij Locatie onder Instellingen neem ik aan? of moet je ook nog andere dingen instellen?
Lolwut! Het is dat je het nu zegt, was me niet opgevallenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je ¤10 verzendkosten wil betalen ja..
Wat lukt er dan niet? En heb je wel met je gmail een account aangemaakt? D:quote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
lukt me nog niet, vanavond thuis maar eens proberen...
zeker wel met m'n Gmailquote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat lukt er dan niet? En heb je wel met je gmail een account aangemaakt? D:
op telefoon Telefoonzoeker aangezet en wat andere dingen... en dan gewoon via htcsense.com hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht jij doet het via je telefoon?
Ik heb het gewoon op de laptop gedaan..
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig doet Fok het wel goed hehe
Elke nacht.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraag..
Hebben jullie je telefoon zo vaak mogelijk aan de oplader of juist alleen als hij bijna op is? Ik lees steeds iets anders
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een vraag..
Hebben jullie je telefoon zo vaak mogelijk aan de oplader of juist alleen als hij bijna op is? Ik lees steeds iets anders
om de nacht aan de lader, nu toevallig ook overdag om vanavond niet met een lege accu te zittenquote:
doe er niet super veel mee onder werktijd en doe verder ook niet aan Twitter etc.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik laad hem elke nacht op, hoe krijg jij het voor elkaar om hem om de nacht op te laden?![]()
Oh in het weekend doe ik er wel twee dagen over voordat de accu leeg is
Ja onder werktijd zit hij in mn kluisje, daarom doe ik er in het weekend langer mee dan doordeweeks hehequote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe er niet super veel mee onder werktijd en doe verder ook niet aan Twitter etc.en doe om de zoveel tijd apps "killen" met Advanced Task Killer...
gegevensverbinding staat ook altijd aan, thuis gaat WiFi aanquote:Op donderdag 23 december 2010 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja onder werktijd zit hij in mn kluisje, daarom doe ik er in het weekend langer mee dan doordeweeks hehe![]()
Ik doe er eigenlijk ook niet mee, mn internet staat wel altijd aan en tegenwoordig zet ik helderheid van beeldscherm op 40% ongeveer ipv 0%
Ach, zo erg vind ik het niet om elke avond op te laden.![]()
En jeej update
via website van HTC?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef -J-D- het volgende:
Cameraverbeteringen en andere aanpassingen zitten er in de update.
40 mb ongeveer.
Nee, bij instellingen --> over de telefoon --> controleren op updates.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |