nee, het is nog steeds een verhuistopicquote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef draculettetje het volgende:
of moeten we nu naar FHF verhuizen?
dan is het goed!quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, het is nog steeds een verhuistopic
je moet het zo zien: niet alleen Vampje verhuist, ook diverse spullen verhuizenquote:
Ik wil best een keer naar Leiden rijden, maar krijg beide (samen) never nooit niet in de Comboquote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde idd de TV-kast hebben, en Vampje het Dressoir. Ik geloof dat ElisaB wilde rijden, maar dat zeg ik onder voorbehoud, want dat weet ik niet
quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef DJMO het volgende:
ik heb in ieder geval geen haast, ik vind het al prachtig dat ik de kasthet dressoir mag hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even voor mezelf het op een rijtje zetten
Vampje, wat wilde je nou van mij hebben?
iig:
Eettafel
Fauteuil
kleed
kleine tafeltje
2 lampenvoetjes
Wilde je nou die spiegel ook hebben, weet ut niet meer
Welja.. een bult op mn kop kan er ook nog wel bij...Daar maak je het alleen maar erger mee heurquote:
Lieverd...Ik vind 'm prachtig...Maar heb geen idee waar ik 'm kwijt kan en dat vind ik zonde!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:05 schreef DJMO het volgende:
LK: doe die spiegel er maar wél bijZe moet een beetje eigenwaarde gaan kweken
![]()
Als ik mezelf elke dag zie als ik nét wakker word gaat t nie goed komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:16 schreef DJMO het volgende:
Wat dacht je van boven je bed ? Aan het voeteneinde .. elke dag wakker worden, in de spiegel (kunnen) kijken en beseffen dat je gelukkig bent?![]()
Hihi t is niet dat ik helemaal geen spiegels heb heur...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, heb je nog wat aan een wit ikea-lack tafeltje (nieuw in de verpakking) en twee zwart-witte sierkussens, motief pepita-ruitje?
(en daarna ben ik helemaal los vrees ik (op die spiegel na dan))
POEPblauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ook, gehele benedenverdieping is sinds vorig jaar zwart-wit-rvs, maar dan letterlijk ook álles
Volgend jaar gaat boven op de schop, wordt hetzelfde verhaal
Heb nu een bééldige badkamer met poepblauw () sanitair uit 1983 en half afvallende tegeltjes dus we moeten boven echt aan de slag
Maar, kussens dus ook? Die passen prachtig bij het kleed
Ja, was al die 17 jaar nogal lastig poepje doen maar goed, de pollepel was daar handig bij om het terug te scheppen hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Joh, die WC is verkeerd gemonteerd hoor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vamp, is het trouwens bewust Cars, Toy Story en Spiderman? Want van die eerste 2 is echt heeeeeeeeel veel te vinden bij de Action. Ook bij de Makro trouwens maar dat is weer wat duurder :p
Ik heb trouwens nog een spiderman dvd gevondenvloog zomaar ineens in mn handen.
Volgens mij wel, maar da weet ik nie zekerquote:Op woensdag 8 december 2010 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat blijft vast nog wel even zo! Opbergbakken en heel veel andere stuff.
Het is trouwens Spiderman The return of the green goblin, heeft M die al?
ssssst ik wel ssssstquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ben al ff nie meer bij de Action geweest
*Hoopt dat ze dat daar nog lang blijven hebben!
ik wou dat er hier een action zatquote:
20 min reizen valt toch wel mee, de dichts bijzijnde is voor mij 15 minuten rijden met de auto.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wou dat er hier een action zatdichtsbijzijnde is 20 min met het ov
die reistijd valt ook wel mee, het is meer dat ik de reiskosten liever voor eten gebruikquote:Op donderdag 9 december 2010 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
20 min reizen valt toch wel mee, de dichts bijzijnde is voor mij 15 minuten rijden met de auto.
je bedoelt die voor djmo toch ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:28 schreef Scorpie het volgende:
@rebel-angel; als dat meubel in een Ibiza past, dan kan ik hem eventueel ook wel naar Rotterdam brengen.
Ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde het meer dan 20 min niet onoverbrugbaar is. Ze doen daar zeker niet aan 1 euro kaartjes of wel? Alles met de OV-chip natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
die reistijd valt ook wel mee, het is meer dat ik de reiskosten liever voor eten gebruik
alles ov chip idd, en die twee lullige halte's met de metro zijn zo'n 1,75 per ritje. is maar 3,5 euro heen en terug, maar dat is wel weer drie flessen siroop of 2 pakken luierdoekjesquote:Op donderdag 9 december 2010 17:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde het meer dan 20 min niet onoverbrugbaar is. Ze doen daar zeker niet aan 1 euro kaartjes of wel? Alles met de OV-chip natuurlijk.
Kan je er zaterdag wel meteen even afzetten?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
alles ov chip idd, en die twee lullige halte's met de metro zijn zo'n 1,75 per ritje. is maar 3,5 euro heen en terug, maar dat is wel weer drie flessen siroop of 2 pakken luierdoekjesDus bezoekjes aan bv zuidplein combineer ik meestal met een bezoek aan de gyn voor controle. dan kom ik er toch langs. Maar goed, ik geloof dat ik waaay off topic ga nu
![]()
ik heb je 'n dm gestuurdquote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan je er zaterdag wel meteen even afzetten?
Wat zeg je nou toch allemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Vamp en LK wel willen foto's en dat baluwsorry
Die is nog op zoek naar mij...En ik naar hem!quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je stapelbed?
Volgens mij wil je foto'squote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Vamp en LK wel willen foto's en dat baluwsorry
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hopsakidee!
Vamp, ben je al wat spulletjes aan het inpakken? nog maar 12 dagen en je hebt de sleutel!
Stickerenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, hier is het me toch een zooi boven, stoel gesloopt, halve heisa 1 verdieping lager gesjouwd, ben nog aan het stickeren anders raakt ElisaB het spoor bijster wat voor wie is.
Heb alleen het kleed niet meer kunnen stofzuigen, dat was ineens al opgerold door mijn hub![]()
Maar, meid, mijn zolder is me toch leeg![]()
ik is blij en de modjes, met name ElisaB zijn om rauw op te vreten, keikanjes
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij wil je foto's![]()
Die komen zo snel ik de sleutel heb... Kan nu enkel van de buitenkant foto's maken en ik ben bang dat is eerst ramen moet zemen, want die staan vol met hand en neusafdrukken van het elke dag tegen beter weten in toch proberen door de dichte grodijnen heen te loeren
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, hier is het me toch een zooi boven, stoel gesloopt, halve heisa 1 verdieping lager gesjouwd, ben nog aan het stickeren anders raakt ElisaB het spoor bijster wat voor wie is.
Heb alleen het kleed niet meer kunnen stofzuigen, dat was ineens al opgerold door mijn hub![]()
Maar, meid, mijn zolder is me toch leeg![]()
ik is blij en de modjes, met name ElisaB zijn om rauw op te vreten, keikanjes
Heb je de matrassen wel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:15 schreef vamperotica het volgende:
Die is nog op zoek naar mij...En ik naar hem!
quote:
Even telefonisch met Vampje overlegd:quote:
Mijn beeb gaat 'm zo direct ophalen. Althans: voor zover het in de auto pastquote:
Ja, het is wel heel apartquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef vamperotica het volgende:
Echt.... dat wat er hier op het Forum aan het gebeuren is...Niet alleen voor mij en mn monsters, maar overal.....
*stil
Een brandweertent is ooook gaaaaf!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is wel heel apart
Ik hoop dat we dat bed ooit weer in elkaar krijgen
En anders hebben we altijd de foto's nog
En anders kan je er altijd nog pyjama's van naaienquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:32 schreef vamperotica het volgende:
Een brandweertent is ooook gaaaaf!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef DJMO het volgende:
niet miepen vamp, gewoon blij mee zijn. Nu ben jij de gelukkige, over een x aantal jaar kan je zelf iemand helpen
Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik had deel 2 al helemaal gemistWat een tof bed!
Valt ie in ieder geval niet in slaap onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Net telefoon gekregen: het hele bed zit in de Combo en het is een herrie van jewelste
Beeb heeft het anker ff uitgegooid bij de plaatselijke Marskramer om wat touw en dempmiddelen te kopen; kijken of dat metalen frame nog een beetje vast te leggen is
Wat een feest
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef ElisaB het volgende:
Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakken
Wat ben je toch een lieffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenLijmen kan ik wel
28m2 was toch te weinig geweest, dus we hoeven niet meer verdrietig te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
ah stom er stond 28m2 laminaat op gratisoptehalen.nl maar dat is al verzegd.
Er vanuit gaan dat je ongeveer 7 euro m2 kwijt bent voor kliklaminaat en een ondervloer moeten er in die pet zo ongeveer 315 euro komen..
Vind dit een hele mooie pet:
[ afbeelding ]
Inhoud: 10 euro...
Woonkamer en gangquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Moet al het laminaat in 1 ruimte dan, nee toch?
Als ik een hele mooie tekening krijg, is het dan wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds.....
Echt.....
Ik vind het hartstikke lief
Hartstikke lief dat mensen hun mooie spulletjes afstaan
Dat er zulke leuke kado's voor de kids zijn gekocht
Dat er een ubercool brandweermannenbed is gekocht......
Maar schatten.....
Dit kan ik toch niet aannemem
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah ok.. Vamp wat voor kleur wil je :p
http://www.ikea.com/nl/nl(...)nts/workspaces/14699 heb je ook best wat keuze!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....
Maar eigenlijk ben ik gewoon al heel blij als er "iets" op dat beton ligt!
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
#smijt wat in de pet#
iom en via ElisaB
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakje![]()
[ afbeelding ]
Als je 'm maar wel weer terugbrengtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm maar wel weer terugbrengt
Hups-zequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
zal morgen even de bank checken bij ons
en nu even elders rondhupsen,
quote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....
er zal vast iemand heel blij mee zijnquote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....
Mét Foklogo?!quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is hier een beetje dood.. Heb je belang bij by FOK! kussens :p
ook niet als je een patroon hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
made by FOK! ofzo :p het fok logo kan ik er niet in borduren :p
dr zitten automatische borduurstanden op mijn naaimachine. Dus volgens mij kan ik alleen daar uit kiezenquote:
Oe das wel gaaaf... Wat er nu ligt is ongeveer het grijs van de wegenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het is zeil. Gewoon vinyl zeg maar. Kan zo op de vloer
inderdaad ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Je zou het eventueel als een soort strook daarin kunnen leggen.
Los neerleggen is denk ik niet handig in verband met struikelgevaar.
Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!
Kijk vd week wel even bij de Formido hier ervoor.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Dus we kunnen vervoer gaan regelen? -gt- komt hier ergens volgende week (waarschijnlijk), misschien dat hij jouw kant opgaat.
Uhm.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vamperd welke patroontje word he :p
Mwah, het is toch een woon - verhuis topic ?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vergeef me eventuele bemoeizuchtmaar is dit niet beter thuis in FHF gezien het feit dat overal vandaan eea geregeld wordt
![]()
![]()
Ja, ik zeg maar wat hoor
van de vloer ik wil plaatjesquote:
Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
van de vloer ik wil plaatjes
Vergeef me mijn enthousiasme
er zijn zoveel kleuren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaal
Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
er zijn zoveel kleuren!
[ afbeelding ]
Wat word het :p eiken, kersen, white wash blabla :p
Tis al bijna he :p dus keuzes moeten er gemaakt worden. En als je weet wat je wil zijn er vast genoeg FOK!kers die willen helpen zoeken naar de beste dealquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!
Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.karwei.nl/aanbiedingen-acties/?/folder/
Zit hier iets bij?
Dinsdag lieffie.. Nog 2 nachtjes maar!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even uppen want Vampje gaat aftellen naar donderdag, keyday![]()
Nog 4 nachtjes slapen
Staan ook mooie dingen in..Ik hád ze opgeschreven, maar denk maar niet dat ik het briefje nou nog kan vindenquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...
* Kijken gaat
quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier staat alles klaar en hub en ik staan op "afroep".
Hoop dat alles snel geregeld is meissie
Ai...Ik heb sowieso geen kaas gegeten van laminaat en zulks...Maar het is even zoeken naar een fijne kwaliteit/prijsverhouding ja...quote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
@vamp,
Mag ik je een tip geven? Ik zou niet zozeer voor laminaat van de kwantum gaan. Ik verwacht dat je gezien de omstandigheden toch voor de goedkopere varianten gaat, en das ook logisch.
Maar mijn ervaring is dat de klik verbinden van kwantum budget laminaat zo'n grote bagger is dat t A mensen een eeuwigheid duurt om het te leggen en B de kans op naden na verloop onvermijdelijk zijn. Moet meteen zeggen dat de laatste keer dat ik een kwantum vloer heb gelegd 3 jaar terug was, dus misschien is t anders, maar als iemand me vraagt een vloer te leggen vraag ik eerst altijd welke serie in welke winkel ze hebben gelegd, Wanneer het kwantum el cheapo is dan bedank ik voor de eer![]()
Als ik nu die kwantum vloeren bekijk die ik er in heb gelegd dat springen de tranen me in mn ogen
Maar misschien hebben ze tegenwoordig betere kwalitiet, dan verneem ik dit graag
Klikte het echt soepel of moest af en toe het aanslaanblok + hamer er aan de pas komen om het 100% naadloos te krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef DJMO het volgende:
@RanTheMan ik heb een kwantumvloer liggen (wat ik al zei hierboven) en t lag er vrij vlot in. Ik ben er ook tevreden mee, kweet natuurlijk neit hoe het over drie jaar is
Heb je ook een budget per m2?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ai...Ik heb sowieso geen kaas gegeten van laminaat en zulks...Maar het is even zoeken naar een fijne kwaliteit/prijsverhouding ja...
dat zou ik niet weten schat, m'n schoonvader heeft het gelegdquote:Op maandag 20 december 2010 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Klikte het echt soepel of moest af en toe het aanslaanblok + hamer er aan de pas komen om het 100% naadloos te krijgen?
Nu moet ik wel zeggen dat ik een enorme kommaneuker ben in dit soort dingen hoor.. Ik zie hier wel eens foto's langskomen en dan denk ik.. tsja ik zou het anders doenmaar goed
Donkere vloeren zijn prachtig, maar ze hebben twee nadelen: ze zijn bepalende en maken de ruimte kleiner én (bij niet te dure vloeren): slijtplekken vallen direct op als lichte, kale plekken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:52 schreef vamperotica het volgende:
Ow en HELP....De twijfels slaan toe![]()
Zoals jullie kunne zien is de woonkamer 1 smalle rechte la... Het leek me dat een zo licht mogelijke vloer de kamer wat groter zou doen lijken...Maar ik kom nu zoveel mooie, ook donkerdere vloeren tegen dak t ff nie meer weet hahaha
Ondervloeren (afhankelijk van dikte en materiaal) zijn er vanaf ¤ 2,50 per m2.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Wat kost een ondervloertje ongeveer?
Ik heb nu een totaalpakket gezien ( dus incl. ondervloer) vanaf 8,95
En wat is het verschil met "gewoon" en V groef? Ik kom er op deze plaatjes niet uit....
http://www.comfortvloeren(...)1&productgroep=Actie laminaat totaalpakket
Dat is geen laminaatquote:
Kweet het, maar ik was al zo blij dat ik een groef gevonden hadquote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef RanTheMan het volgende:
Dat is geen laminaatlol! maar de v groef is wel duidelijk, ware t niet dat ie bij laminaat niet zo mooi rond is als bij parket
Als het klaar isquote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wanneer ga je trouwens helemaal definitief over?
geen streefdatum :pquote:
11 uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Spannend!
Hoe laat is het zo ver?
Will do!!quote:
Heel fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef vamperotica het volgende:
Will do!!
Fietstassen zitten vol met schoonmaakspullen, een emmer in mn mandje én het fototoestel!
je bent er ook bij ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Live verbinding bij de sleutel overdracht
Haha nee was het maar zo :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent er ook bij ?![]()
succes vampje! Ik zal aan je denken
Ik krijg een nieuw keukenblokquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef DJMO het volgende:
Vampje .. laat eens wat zien/horen van je! We zijn nieuwsgierig! zelfs Jan, die wil niet gaan slapen!
och arme ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef vamperotica het volgende:
Fototoestel ligt nog dáár..Ga 'm zo halen
Speciaal voor jullie![]()
Je wilde gewoon nog een keertje terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef vamperotica het volgende:
Fototoestel ligt nog dáár..Ga 'm zo halen
Speciaal voor jullie![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je wilde gewoon nog een keertje terug
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef DJMO het volgende:
WoW die zolder is wel huge zeg! Heb je alle maten al opgenomen ?![]()
Tenzij met de hoogslaper hier eigenlijk stapelbed bedoeld wordt. In dat geval open ik straks een topic: [TK] Stapelbedquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef loecje het volgende:
dat is top huisje.
beetje saus, iets op de vloeren en wat meubels en het is een heerlijk "thuis"
wat betreft de hoogslaper, stukje van de poten af,stof wat inkorten en het is een half-hoogslaper.
voor kinderen maakt dat niet veel uit, ze zitten toch vaak op de grond te spelen.
dat was toch slaapkamer nr 3 op de tekening?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik denk eerder dat ze het over de lengte en breedte van de kamer heeft. Als je goed kijkt zie je dat er nauwelijks ruimte is voor een bed. een (half)hoogslaper zou half voor het raam komen te staan denk ik
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij met de hoogslaper hier eigenlijk stapelbed bedoeld wordt. In dat geval open ik straks een topic: [TK] Stapelbed
Hih ials we het inderdaad over hetzelfde hebben, heb ik ooit (eeuwen geleden) nog schoongemaakt in diezelfde studentencomplexen! ( Waar het nu klein Polen is)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er zeker niet slecht uit, en een bekend terrein voor mij.
Als ik op de foto's van de slaapkamers door het raam naar buiten kijk, zie ik dezelfde voorgevels als het huis waar m'n schoonouders in wonen en waar ik een aantal jaar in het weekend ben geweest. Winkelcentrum op ong. 1 km (daar heb ik gewoond in een van de studentenkamers).
Mooie groene buurt, waar ondanks de problemen van een aantal jaar geleden het volgens mij prima wonen is met een aantal kinderen.
Ben benieuwd hoe het er straks uitziet met inrichtingKan je daar helaas niet mee helpen
aangezien we op dit moment zelf nog met een bij elkaar geraapte set meubelen zitten.
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
En, heb je nog beetje geslapen vannacht?
Als jij het over klein Polen hebt dan hebben we het inderdaad over hetzelfde. Ik woonde in een complex met 2 kamers en een badkamer (dus niet met z'n 6en of 12en) dus wij maakten gewoon zelf schoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hih ials we het inderdaad over hetzelfde hebben, heb ik ooit (eeuwen geleden) nog schoongemaakt in diezelfde studentencomplexen! ( Waar het nu klein Polen is)
Maar inderdaad, de problemen van een paar jaar geleden zijn grotendeels opgelost en wat ik er tot nu toe van gezien heb is het een leuk, gemixt buurtje
Ja ze zijn schoongemaakt. Wanneer je de knop indrukt komt er gas uit, maar wanneer je ze weer loslaat, gaan ze weer uit. Dit heeft te maken met een beveiliging die erin zit. Deze zijn bij drie pitten kapot. Wanneer deze beveiliging warm wort ( door de knoppen dus in te drukken ) laten ze de gasdoorgang open. Doordat deze kapot zijn, wordt de gastoevoer afgesloten.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef Rewimo het volgende:
nikky, heb je al geprobeerd de branders schoon te maken? Dus uit elkaar halen en dan goed schoonmaken en doorprikken? Er kan eigenlijk niks stukgaan aan gasbranders, maar ze kunnen wel verstopt zitten.
In een huurhuis betekent dat: Kastjes, spoelbak en kraan. Dawastquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Vamp kreeg toch een nieuwe keuken? Of is dat in huurhuizen altijd zonder gasformuis
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:
Er staat hier nog een gasfornuis. Geen inbouw maar zo'n staande van het merk Etna. Als iemand er iets aan heeft, hij staat hier maar te staan en kan dus zo opgehaald worden.
Het zou echt fijn zijn als Vamp alsnog een fornuis van iemand kan krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef annelotje het volgende:
De mijnus is ook nog in de aanbieding maar die mag dus nog ff niet weg..
Owquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef nikky het volgende:
In een huurhuis betekent dat: Kastjes, spoelbak en kraan. Dawast
In het kort komt het er op neer dat de fornuis meemoet naar Duitsland omdat ik hem (helaas) zelf moet blijven gebruiken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm maar ik was de chauffeur. En vanuit Groningen is Roden prima te doen maar via Duitsland is wel een heel end omDie van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee
Je gaat in Duitsland wonen en je fornuis verhuist mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef nikky het volgende:
In het kort komt het er op neer dat de fornuis meemoet naar Duitsland omdat ik hem (helaas) zelf moet blijven gebruiken.
Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat in Duitsland wonen en je fornuis verhuist mee?
Ik ben snel van begrip vandaag
Eh tja, die van ons staat dus ook in DLD. Maar dan omgeving Nijmegen zeg maar. Hij mag met alle plezier naar Vamp alleen hoe?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm maar ik was de chauffeur. En vanuit Groningen is Roden prima te doen maar via Duitsland is wel een heel end omDie van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef nikky het volgende:
Hey Vamp,
Ik habe einen problem.
Het gasplaat/fornuis ding in mijn (nieuwe) huis werkt niet. Ja 1 gaspit, maar de rest brandt niet. Hierdoor kan ik zelf ook niet koken. Mijn gasfornuis moet nu dus mee naar Duitsland. Ik moet een gedeelte van het blad afzagen aangezien hier zo'n inbouw ding zit.
Ik baal als een stekker. Nu kan ik hem niet wegdoen wat ik wel beloofd heb, maar ik kan zelf ook niet zonder gaan zitten én ik moet mijn keuken vernaggelen. ( Ik heb helaas even geen geld voor een nieuwe plaat nmlk )
Sorry x 154663
Het is ook niet zo dat ik alleen de gasplaat kan vervangen. De kookplaat in het blad zit aan de oven onder vast. Dus wanneer ik het een eruit haal, moet je automatisch ook de ander verwijderen. Ze zitten
Dat zou mooi zijn...Maar inderdaad..Hoe krijgen we 'm hier?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:
Er staat hier nog een gasfornuis. Geen inbouw maar zo'n staande van het merk Etna. Als iemand er iets aan heeft, hij staat hier maar te staan en kan dus zo opgehaald worden.
Ik weet ook nie of ik er al vanaf begin Januari in zit..Ik probeer zo snel mogelijk, maar dat zou ook zomaar half januari kunnen worden....quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het liefst zo'n totale, een oventje is echt wel fijn...Maar op zo'n koelkastmodel worden de aardappels ook gekookt!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Moest het nou een totaal fornuis worden, of mocht zo'n model voor op de koelkast ook?
Ik heb tegenwoordig weer zeeen van tijd (moet er zelf ook nog aan wennen), dus ik zou volgende week best ff naar Duitsland kunnen rijden (mits weer & verkeer). Maar ik kan 'm in Tilburg niet uit de auto krijgen, want dat soort gewichten trekken mijn tennisarmen niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef exlurker het volgende:
Met zo'n hulp gaat het zeker goed komen !
Dat snapte ik wel, ik doelde meer op het fornuis van Qltel :p die woont namelijk ook in Duitsland en zij hebben ook een fornuis overquote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef nikky het volgende:
[..]
In het kort komt het er op neer dat de fornuis meemoet naar Duitsland omdat ik hem (helaas) zelf moet blijven gebruiken.
Wauw, zo is het in no time klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:16 schreef vamperotica het volgende:
En nu ....
Foto's!![]()
Vandaag dus begonnen met het behang eraf trekken...En ik had een geweldige hulp!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik laat het even van het weer afhangen, want ik wil er liever niet dood aan gaanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Elies, dat zou super zijn als je hem zou kunnen halenIn principe is hier volgende week altijd wel iemand thuis.
Maar stiekem zou het leuk zijn als je komt als ik er zelf ook ben
Groot gelijk hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik laat het even van het weer afhangen, want ik wil er liever niet dood aan gaan
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, je hulp
Zie ik het ventje bij dat stemmetje![]()
Wellusquote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, zund maar heb geen break en nie trekhaak nie
en in hub zijn toet-toet passen amper de boodschappen en die heeft niet eens een achterbank dus dagaooknie.
aan mij hebbie ook niks
Kijk schat, en daar ga je de mist in, want het is een volledig formuis. En dat gaat niet passen nietquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Eh, mits het geen compleet fornuis is want de kofferbak/achterbank in één stuk zitten al behoorlijk vol vrees ik....
Dat zeil krijg je er bij mij wel bij inquote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja zeg, ik had het zeil ook gelijk erbij in willen duwen
Zorg maar voor een ruime autoquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef ElisaB het volgende:
Dat zeil krijg je er bij mij wel bij in
Ik wacht het weer even af en dan bedenken we wel wat
Heb ik nog niet nee.. Maar die wandelt niet vanzelf naar Tilburg denk ik...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef swollywood het volgende:
Vamp, heb je al een tostiapparaat? Heb er nog eentje nieuw in doos liggen namelijk.
Ik werk in Tilburg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 06:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb ik nog niet nee.. Maar die wandelt niet vanzelf naar Tilburg denk ik...
quote:
Helaas kan hij niet los worden gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Lieverd, maak je niet druk!
Kun je 'm niet een tijdje "los" neerzetten? Tot er genoeg financien zijn om m mooi passend in je keuken te krijgen ? Balen joh als je inderdaad je keuken moet gaan vernaggelen!
Nogmaals, maak je om mij niet druk, komt wel goed.... Vond het idee dat je 'm weg wilde geven al ontzettend lief! En ik wilde nog even zeggen dat ik deze Duitsland stap van je ontzettend stoer vind!
quote:
Oeh das een liefff setje!quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood gordijn, 2 plankjes, dekentje, lampie, kussen, koffertje, rieten mand, vloerkleed, lampekap.
oooh.......quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood gordijn, 2 plankjes, dekentje, lampie, kussen, koffertje, rieten mand, vloerkleed, lampekap.
Voel je niet verplicht hoor!quote:
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggenquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht hoor!
Maar ik heb het over en als jij het kan gebruiken mag je het hebben. En zo niet, dan niet
Kijk maar even.quote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggen
quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Kijk maar even.
Vindt ze het leuk, dan wil ik de mand nog wel vullen met een bijpassend dekbedovertrek en wat dingen om de kamer 'in style' af te maken.
*Morgen fototoestel weer eens meeneemtquote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef loecje het volgende:
* loecje stopt fototoestel in vamp der jaszak zodat ze hem morgen niet vergeet
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef loecje het volgende:
zit de camera al in je jaszak?
wel zelf aan denken om foto's te maken he. dat kan ik niet voor je doen vanaf hier.
Die lichte is welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
oja wilde nog zeggen dat er nu laminaat bij de makro is voor 4,75 m2
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/folder_new.asp?active=523 > non-food > pagina 10
Makro pas is altijd te regelen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die lichte is welEnig idee hoe lang die aanbieding geldt?
quote:Folder 27 - Geldig van 27 december 2010 t/m 31 december 2010
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |